Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hellner kommer snart se ut som den där näradödenupplevelsen som åkte i svensk dress i damloppet för en stund sedan.

xD

Lisa Larsen, visst?

Redigerat av Pico
Annons
Postat

Hellner kör så hårt att vi funderar om han öht. kommer hålla 100m till och givetvis säger kommentatorerna då att Northug går snabbare.

Postat (redigerat)

såg att coldplay skulle till sverige i Augusti and i went omg.

iofs ska de till danmark också. det är litta närmre

Redigerat av Naymari
Postat

Jo bra, tack. Självrå? 😄

Härligt att höra. Jorå, det rullar väl på. Lov om en vecka, så tragglar me tentaplugg osv.

Postat

såg att coldplay skulle till sverige i Augusti and i went omg.

Du stack per omgående? Är det inte lite tidigt att börja köa redan nu? 😛
Postat (redigerat)

Du stack per omgående? Är det inte lite tidigt att börja köa redan nu? 😛

😛

* * *

Satan i gatan! Palla orka glömma köpa saffran nÄr man ska baka busselullar facepalm.gif

åhhh, jag blir så trött... 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Satan i gatan! Palla orka glömma köpa saffran nÄr man ska baka busselullar facepalm.gif

åhhh, jag blir så trött... 😑

sisko-facepalm.jpg

Postat

Dagens whinande - är det något fel på mig eller är helt enkelt konkurrensen jävligt stor? Jag börjar fundera på varför jag knappt får ett enda svar när jag försöker starta konversationer med diverse folk.

Postat

Dagens whinande - är det något fel på mig eller är helt enkelt konkurrensen jävligt stor? Jag börjar fundera på varför jag knappt får ett enda svar när jag försöker starta konversationer med diverse folk.

Heeeeeeeeeej mickeH! 🥰

(Nu har du ett svar iaf 🙂 )

Postat

☺️

Det är väl febern som gör att jag känner mig extra ensam just nu. Det vore väldigt trevligt att ha någon att kramas med just nu.

Postat (redigerat)

☺️

Det är väl febern som gör att jag känner mig extra ensam just nu. Det vore väldigt trevligt att ha någon att kramas med just nu.

owl-hugs.jpg

du är i längstah trots allt. 🥰

Redigerat av Naymari
Postat

owl-hugs.jpg

du är i längstah trots allt. 🥰

Aaaaaw!

Naymari är en enda stor sweet spot hela han, håll med om det längsta 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.