Pazo Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 skulle egäntligen också gymma. om jagvar ofÖrkyld xD Ni ser ut som enna fjortisar hela bunten när det blandas stora/små bokstäver hej vilt! 😄
slejnard Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Ska stänga ner här å byta till lapp-toppen så man kan lägga sig i soffan å slösurfa innnan idoljuicybigtimedax! TJÄNA SLEJ! Gjort idag då? 😄 Arbetat hårt samt druckit en hel del kaffeh. Durå? 😄
Naymari Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Noooooo, hur ska du då kunna Längsta? 😮 för mig han har en ajfån? 😛
Zakyath Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Vad är det du har för jobb? jag är inte anställd någonstans (pluggar heltid, så jobbar bara lite då och då). men jag brukar hjälpa till hos AIK Fotboll och göra allt som inte krävs en utbildning för 🙂 scanna papper, fylla i siffror i visma osv. imorgon ska jag däremot sälja merchandise på globen! någon som ska se paul mccartney?
SadamJR Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 jag är inte anställd någonstans (pluggar heltid, så jobbar bara lite då och då). men jag brukar hjälpa till hos AIK Fotboll och göra allt som inte krävs en utbildning för 🙂 scanna papper, fylla i siffror i visma osv. imorgon ska jag däremot sälja merchandise på globen! någon som ska se paul mccartney? Borde väl inte va omöjligt att få göra ett och annat inhopp oxå.
Pazo Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Ska stänga ner här å byta till lapp-toppen så man kan lägga sig i soffan å slösurfa innnan idoljuicybigtimedax! Arbetat hårt samt druckit en hel del kaffeh. Durå? 😄 Slappat som fan i skolan, sen tränat. Snart ska jag dra iväg å chilla med två tjejer!
SadamJR Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Ska stänga ner här å byta till lapp-toppen så man kan lägga sig i soffan å slösurfa innnan idoljuicybigtimedax! Det blir på spåret på min tv.
Zakyath Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 tv? sånt trams själv ska jag nog öppna upp mitt piano och kolla hur det ser ut. hade en pianostämmare här men hon babblade om att någon stämstock var trasig
Fidden Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 fram till på spåret ska jag lyssna på "i can hear the heart beating as one" med yo la tengo. det är en jääävligt JäääääääVLIGT bra skiva.
Fidden Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Not much Friday night, pinball, Lower East SideWalked out of the past and into the bar I used to think about you all the time I would think about you all the time Now it just feels weird, that there you are The damage is done Feeling like a kid again, my eyes are glued to the floor I hope I mumbled goodbye as you walked out the door The damage is done omgomgomgomgomgogmgomgomg 😮
Naymari Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 kan hälsa att en halsmick med bluesigt dist ljud och en trebleig bitig distgitarr funkar förvånansvärt bra ihop.
SadamJR Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 tv? sånt trams själv ska jag nog öppna upp mitt piano och kolla hur det ser ut. hade en pianostämmare här men hon babblade om att någon stämstock var trasig Huvudsaken är att man har ett rikt liv.
CHAE Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Nu sitter jag på den bärbara! 😮 Men då går den ju söööönder 🙁 ...fattaruväl
slejnard Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Men då går den ju söööönder 🙁 ...fattaruväl Det är en dell så den håller ☺️ Det blir på spåret på min tv. Får se reprisen.
Memphis Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 (redigerat) MEMPHY!!! Har du blåst bort än? 😮 Näråpå! 😮 Vaddå, väntar du på att jag ska göra det eller? xD Har fan varit kaos i Gbg! Typ kollektivtrafiken stått still, förseningar osv. åkte båt istället, svajjade rätt bra. 😮 Vattnet e högt som tusan. Redigerat 9 december 2011 av Memphis
Memphis Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Haha, det är bara bra att Linus får äga dig lite. It's good for you 😄 xD It´s good for you. 😛 Var inte oväntat heller, han e skarp den killen!
slejnard Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 kanske måste lägga mig ner...får lite värk av att sitta
CHAE Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Näråpå! 😮 Vaddå, väntar du på att jag ska göra det eller? xD Har fan varit kaos i Gbg! Typ kollektivtrafiken stått still, förseningar osv. åkte båt istället, svajjade rätt bra. 😮 Vattnet e högt som tusan. Såg det på nyheterna. Det var därför jag frågade 😮 xD It´s good for you. 😛 Var inte oväntat heller, han e skarp den killen! 😛
Recommended Posts