Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad är det du har för jobb?

jag är inte anställd någonstans (pluggar heltid, så jobbar bara lite då och då). men jag brukar hjälpa till hos AIK Fotboll och göra allt som inte krävs en utbildning för 🙂 scanna papper, fylla i siffror i visma osv. imorgon ska jag däremot sälja merchandise på globen! någon som ska se paul mccartney?

Postat

jag är inte anställd någonstans (pluggar heltid, så jobbar bara lite då och då). men jag brukar hjälpa till hos AIK Fotboll och göra allt som inte krävs en utbildning för 🙂 scanna papper, fylla i siffror i visma osv. imorgon ska jag däremot sälja merchandise på globen! någon som ska se paul mccartney?

Borde väl inte va omöjligt att få göra ett och annat inhopp oxå.

Postat

Ska stänga ner här å byta till lapp-toppen så man kan lägga sig i soffan å slösurfa innnan idoljuicybigtimedax!

Arbetat hårt samt druckit en hel del kaffeh. Durå? 😄

Slappat som fan i skolan, sen tränat. Snart ska jag dra iväg å chilla med två tjejer!

Postat

Ska stänga ner här å byta till lapp-toppen så man kan lägga sig i soffan å slösurfa innnan idoljuicybigtimedax!

Det blir på spåret på min tv.

Postat

tv? sånt trams

själv ska jag nog öppna upp mitt piano och kolla hur det ser ut. hade en pianostämmare här men hon babblade om att någon stämstock var trasig

Postat

fram till på spåret ska jag lyssna på "i can hear the heart beating as one" med yo la tengo. det är en jääävligt JäääääääVLIGT bra skiva.

Postat
Not much Friday night, pinball, Lower East Side

Walked out of the past and into the bar

I used to think about you all the time

I would think about you all the time

Now it just feels weird, that there you are

The damage is done

Feeling like a kid again, my eyes are glued to the floor

I hope I mumbled goodbye as you walked out the door

The damage is done

omgomgomgomgomgogmgomgomg 😮

Postat

tv? sånt trams

själv ska jag nog öppna upp mitt piano och kolla hur det ser ut. hade en pianostämmare här men hon babblade om att någon stämstock var trasig

Huvudsaken är att man har ett rikt liv.

Postat

Nu sitter jag på den bärbara! 😮

Men då går den ju söööönder 🙁 ...fattaruväl

Postat (redigerat)

MEMPHY!!!

Har du blåst bort än? 😮

Näråpå! 😮 Vaddå, väntar du på att jag ska göra det eller? xD

Har fan varit kaos i Gbg! Typ kollektivtrafiken stått still, förseningar osv. åkte båt istället, svajjade rätt bra. 😮 Vattnet e högt som tusan.

Redigerat av Memphis
Postat

Haha, det är bara bra att Linus får äga dig lite. It's good for you 😄

xD

It´s good for you. 😛 Var inte oväntat heller, han e skarp den killen!

Postat

Näråpå! 😮 Vaddå, väntar du på att jag ska göra det eller? xD

Har fan varit kaos i Gbg! Typ kollektivtrafiken stått still, förseningar osv. åkte båt istället, svajjade rätt bra. 😮 Vattnet e högt som tusan.

Såg det på nyheterna. Det var därför jag frågade 😮

xD

It´s good for you. 😛 Var inte oväntat heller, han e skarp den killen!

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.