CHAE Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Schysst att gå ut och inte förrän efter 20-25 meter upptäcka att man tagit på sig sina tofflor istället för vanliga skor. Tyckte väl att det vart lite kallt om fossingarna 😮 Jag ger mig själv en för det... VA Gö NI? Morrn, morrn förresten 🙂
SadamJR Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 På tal om PC... Undra när hårddiskpriserna blir "normala". Om klimatet blir som dom tror kanske aldrig.
SadamJR Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Fick slänga in en finduspaj i ugnen eftersom jag hade glömt att handla frukost.
CHAE Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Fick slänga in en finduspaj i ugnen eftersom jag hade glömt att handla frukost. Vad var det för sort? Jag favoriserar deras tacopaj.
D Vibe Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Rhythm is a dancer, it's a source companion, people feel it everyywheeere. Min snart treåriga son hittade en Snap-samling, som jag köpte för 5-6 år sen i ett nostalgiskt begär, och startade den i DVD-spelaren.. Märklig känsla 🙂
slejnard Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Coolt! Hej! Kaffe! Arbeit! Kaffe! Arbeit! Vila tupplur! Kaffe! Arbeit!
slejnard Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Hörlurarna man skulle få som erbjudande till prenumerationen av Studio är restnoterade. 😑 Så jag får snällt vänta på dom. Assåh 😑 Sweet Combo 😄 Nu ringer snart telefonen! 😮 Väntar.... Sååå vad gör ni? Chillar månne 😳 Lalalalalahh Ikväll äre Idolfinal. Ska äta en stor godispåse till den finalen alltså. Kanske chips åxå. Mästerligt inlägg...tar aldrig slut. 🙂 Fylls bara på liksom. Hmm 😑 😑 😑 ☺️ Snart är smilfinkskvoten fylld! Men gå in å breaka då! 😠 Allrriii BURRPP! Vad ska jag hitta på för tema till nästa festival månne? Har ni nåt förslag? KISS RULES! Herrå 😐 🥰 Det gick att ha fler än tio smilisar... 😛 😎
SadamJR Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Vad var det för sort? Jag favoriserar deras tacopaj. Ost och skinka.
Linus Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Jag hade högre när jag gjorde testet för sex år sedan... 🙁 Rhythm is a dancer, it's a source companion, people feel it everyywheeere. Min snart treåriga son hittade en Snap-samling, som jag köpte för 5-6 år sen i ett nostalgiskt begär, och startade den i DVD-spelaren.. Märklig känsla 🙂 Yay!
CHAE Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 (redigerat) Häj Linus! 😄 edith: förresten linus, hur är vädret i Kalmar? (för det är väl där du jobbar?) Redigerat 9 december 2011 av CHAE
Memphis Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Schysst att gå ut och inte förrän efter 20-25 meter upptäcka att man tagit på sig sina tofflor istället för vanliga skor. Tyckte väl att det vart lite kallt om fossingarna 😮 Jag ger mig själv en för det... 😆 Fan va skön du e Chae. 🥰 Jag hade högre när jag gjorde testet för sex år sedan... 🙁 Yay! Jahopp, kom och äg mig då, gör det bara! 😛
CHAE Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 😆 Fan va skön du e Chae. 🥰 Jahopp, kom och äg mig då, gör det bara! 😛 ...och disträ 😱😛 Haha, det är bara bra att Linus får äga dig lite. It's good for you 😄 Blåsigt. ålrajt... Har båtarna börjat kantra nere i hamnen än?
Micke H Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Vad var det för sort? Jag favoriserar deras tacopaj. Me 2! 🥰
Micke H Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Jag vågar inte göra det där IQ-testet, jag kommer nog få rätt lågt. 😱
Pazo Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Refused Senaste gången jag gjorde nåt sånt iq-test har jag för mig jag fick typ 126
CHAE Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Jaha, sedär se där. Nu fungerar "gilla"-knappen igen. Då är det nog bara en tidsfråga innan anmäl-knappen dyker upp också 😑
Zakyath Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Är inte 126 max på det dÄr testet eller har jag drömt det? hmm, så det Är på arbetstid aktiviteten hÄr drar igång... bra att veta
SadamJR Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Är inte 126 max på det dÄr testet eller har jag drömt det? hmm, så det Är på arbetstid aktiviteten hÄr drar igång... bra att veta KvÄllstid hÄnder det en del ibland oxå. Har hört om folk som har iq innemot 200.
Zakyath Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 jag har definitivt runt 200 iq, så det är inget snack om saken. däremot är ju frågan hur högt mensas onlinetest mäter! vilken tur att jag har ett så tråkigt jobb som jag kommer sitta på ganska länge till då...
Zakyath Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 eller var det svenska testet där max var 126+? nåja, någon av er får prestera (väldigt!!) bra på testet så att vi får se om det finns några gränser!
Naymari Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Gitarrer lagt på allt nu. Har vi grejer att göra i helgen 🙂
Zakyath Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Gitarrer lagt på allt nu. Har vi grejer att göra i helgen 🙂 kommer det upp här på forumet sen? har för mig att jag lyssnat på någon av dina låtar och det lät jävligt lovande
Naymari Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 kommer det upp här på forumet sen? har för mig att jag lyssnat på någon av dina låtar och det lät jävligt lovande Skulle tro det. ( inte mina låtar om du läst bakåt i tråden). Mene, tack! 🙂
Recommended Posts