Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)

Hornen växer ut ur skallen när man sätter sig på en sån.

..jag jagade renar med en Artic Cat 500 förr i tiden. När jag var ung å dum. 😄

Jag har ätit mig less på suovas nu i några dagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart som korvspad de inte är. Förstår dock inte riktigt vad du vill säga med det 😐

någon sa att just att mensas danska online-test var bra, varpå jag frågade om det var mer korrekt än det svenska online-testet som, ja, inte gör en särskilt korrekt bedömning av ens iq. och därför undrar jag (fortfarande) om det är någon skillnad =) är alldeles för trött för att göra testen själv och jämföra...

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Tror jag ska borsta gaddarna ikväll och om det inte vore för att det är is på viken och snö i skogens så skulle jag fiskat och plockat svamp imorn dvs om dente dyker upp nåt viktigt i den här tråden som man bara ente får missa. Mjölken är dyr som fan nu för tiden om man jämför. Min katt heter Måns den är föresten kastrerad om nån undrar så hans höga C blir mest ett cega Hö nurförtia. Och sen vad tycks om att vi bara förlora med en boll mot dom från det där gamla kriget i handbollsvm jäla vassa brudar eller?

By the way jag så inte intresserad av Steves bok här till höger så good try men de e tji boys ni kan ta ner skylten. Mac e bra grejor dock kanske liiiiite dyra men här har vi ju råd eller? Kanske en ny trådidé eller?

Mää nu ska jag kolla på lite TV På NETET på min kanal som jag inte tänker berätta va den heter eller hur man hittar dit. Musik e det dock inte det ni tänkte på snuskhumrar där. Peace till den som förtjänat det dom andra kan göra nåt annat som dom nog listar ut själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

vilket sammanträffande, jag pratade just med någon om mensas danska iq-test (vi kom dock inte fram till någonting). är det bättre än det svenska?

Det är provtestet och provtestet är nog detsamma både för svenskar och danskar. Men svenska Mensa har inte vettig hemsida utan problem 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart som korvspad de inte är. Förstår dock inte riktigt vad du vill säga med det 😐

någon sa att just att mensas danska online-test var bra, varpå jag frågade om det var mer korrekt än det svenska online-testet som, ja, inte gör en särskilt korrekt bedömning av ens iq. och därför undrar jag (fortfarande) om det är någon skillnad =) är alldeles för trött för att göra testen själv och jämföra...

Vi hade en diskussion om mensa här för en tid sen och kom fram till att mensa är en ovanligt fånig förening.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu fikar vi hallonte! 🙂🥰

Nä..."hallongte" var det ju 😠

(Ingen minns den där felskrivningen förutom jag. Således driver jag med mig själv...erhm..på min egen bekostnad...öh... Så fort anmäl-knappen kommer tillbaka ska jag anmäla mig själv för det där påhoppet 😠 )

😑😛

Jag minns. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Det är ett jäkla väder ute men om det kommer att bli snökaos det återstå att se. Utöver det så kan jag rekommendera Kunskap & Inspiration till Prova På Pris men jag är billigare än dom och smartare framför allt mera inspirerad och kunnig. Det är för ljust härinne för nattugglor upplysningsvis. Lycka är överskattat det har inte blitt många låtar gjorda på lycka men rötjut och Jack Daniels herrejösses kan fylla (hehe) en hel melodifestival och ett mindre woodstock. Men ni har ju viktigare saker att prata om så.

Föresten jag känner en som är med i Mensa på riktigt hon är nästan lika smart som jag tror hon men vi vet ju bättre. Svenska Menza är det

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...