Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) Vars är Memphy??!! 😮😠😛 Jag vette fan. 😛 Spelade in lite acke gura här! 😮 Cover på Zombie! MEMPHY!!!!!!! 🥰 Chae. 😊 Hahaa, "nattugglor" 😄 ... du skulle bara veta! Ugglor är husdjur här i Längsta 🥰 xD Redigerat 8 december 2011 av Memphis
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Hej Zakyath. Det är ingen mobbning här, däremot händer det att det kommenteras kring det som händer i trådarna och om personerna som spårar. 😛 Men de har ju bara sig själva att skylla när de betéer sig som de gör. Här är faktiskt som Saddam sade i Beroendetråden - mycket trevligare och gemytligare än på restarande forumet. Inga påhopp eller bitterhet. Bra talat, din gamle skugguggla!
Neosus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jag har då bara en sak att säga: ....ingenting har jag att säga förresten. Förutom hallonte. Det ska jag säga er... att det är det det blir just nu snart alldeles strax. 😑
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jag har då bara en sak att säga: ....ingenting har jag att säga förresten. Förutom hallonte. Det ska jag säga er... att det är det det blir just nu snart alldeles strax. 😑 HALLONGTE heter det för bövelen!!! 😠
SadamJR Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Nä de e helmigt ...nej jag menar hemligt. 😠 Huvudsaken är att det inte är emligt.
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 😮 @Linus Min WTF-o-Meter gick i taket här! Vill du prata om det, Linus?
Linus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 😮 @Linus Min WTF-o-Meter gick i taket här! Vill du prata om det, Linus? Det känns kanske bättre sen när den installerat sig i min gamla PC:s chassi... 😕
Linus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Här är faktiskt som Saddam sade i Beroendetråden - mycket trevligare och gemytligare än på restarande forumet. Inga påhopp eller bitterhet. +1
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Nay: har du tid så vore det kanon om du kunde bränna över pxm's gitarrprylar. Vore kul att lyssna lite. Funtar på att ev. lägga lite stämmor. Eller hade lundberg förstatjing på sången? 😕 Omedelbar edith: fan vad jag verkligen inte gillar den där smileyn. Jag blir så arg 😠 😑
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) 😄🥰 Grahn e greijth! Redigerat 8 december 2011 av CHAE
Neosus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 ghuhu 😊 ...nämen hallongte skulle ja fixa ju. För TUSIKEN!! 😠 Hej Grahn! 😳 Nämen Halloj! Vars haru vare i hela mitt liv? 🙂
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 ghuhu 😊 ...nämen hallongte skulle ja fixa ju. För TUSIKEN!! 😠 Hallongte FTW 😠
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jag har kört skoter i flera dagar. Lynx Ranger 800 🙂
Neosus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jag har kört skoter i flera dagar. Lynx Ranger 800 🙂 Jasså? Fasiken va roligt! 😉
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jasså? Fasiken va roligt! 😉 Det är roligt som fan att vara ute och gasa på älven. Synd att den bara gör 110 km/h. är lite sugen på en Polaris RMK 800 eller en Skidoo Summit Renegade 800. Dom går riktigt bra.
Linus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 ...nämen hallongte skulle ja fixa ju.Drick CHAE-TE? 😄
Neosus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Det är roligt som fan att vara ute och gasa på älven. Synd att den bara gör 110 km/h. är lite sugen på en Polaris RMK 800 eller en Skidoo Summit Renegade 800. Dom går riktigt bra. Hornen växer ut ur skallen när man sätter sig på en sån. ..jag jagade renar med en Artic Cat 500 förr i tiden. När jag var ung å dum. 😄
Recommended Posts