Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Vars är Memphy??!! 😮😠😛

Jag vette fan. 😛 Spelade in lite acke gura här! 😮 Cover på Zombie!

MEMPHY!!!!!!! 🥰

Chae. 😊

Hahaa, "nattugglor" 😄 ... du skulle bara veta! Ugglor är husdjur här i Längsta 🥰

xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej Zakyath. Det är ingen mobbning här, däremot händer det att det kommenteras kring det som händer i trådarna och om personerna som spårar. 😛 Men de har ju bara sig själva att skylla när de betéer sig som de gör.

Här är faktiskt som Saddam sade i Beroendetråden - mycket trevligare och gemytligare än på restarande forumet. Inga påhopp eller bitterhet.

Bra talat, din gamle skugguggla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har då bara en sak att säga:

....ingenting har jag att säga förresten. Förutom hallonte. Det ska jag säga er... att det är det det blir just nu snart alldeles strax. 😑

HALLONGTE heter det för bövelen!!! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

😮 @Linus

Min WTF-o-Meter gick i taket här!

Vill du prata om det, Linus?

Det känns kanske bättre sen när den installerat sig i min gamla PC:s chassi... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är faktiskt som Saddam sade i Beroendetråden - mycket trevligare och gemytligare än på restarande forumet. Inga påhopp eller bitterhet.

+1
Link to comment
Dela på andra sajter

Nay: har du tid så vore det kanon om du kunde bränna över pxm's gitarrprylar. Vore kul att lyssna lite. Funtar på att ev. lägga lite stämmor. Eller hade lundberg förstatjing på sången? 😕

Omedelbar edith: fan vad jag verkligen inte gillar den där smileyn. Jag blir så arg 😠

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Jasså? Fasiken va roligt! 😉

Det är roligt som fan att vara ute och gasa på älven. Synd att den bara gör 110 km/h. är lite sugen på en Polaris RMK 800 eller en Skidoo Summit Renegade 800. Dom går riktigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är roligt som fan att vara ute och gasa på älven. Synd att den bara gör 110 km/h. är lite sugen på en Polaris RMK 800 eller en Skidoo Summit Renegade 800. Dom går riktigt bra.

Hornen växer ut ur skallen när man sätter sig på en sån.

..jag jagade renar med en Artic Cat 500 förr i tiden. När jag var ung å dum. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...