Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Nej nu loggar jag ut. Är så jÄvla trött på gubbigheten på det hÄr forumet att det Är sjukt. Vita medelålders mÄn som mÄter livskvalite i studioprylar, har konstiga vÄrderingar och en Äcklig livssyn. Fy fan.

🙁

Hajar om folk tröttnar iofs...

Hoppas att du kommer tillbaka 🙂

* * *

Sid. 333

OMG OMG OMG 😮

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Nej nu loggar jag ut. Är så jÄvla trött på gubbigheten på det hÄr forumet att det Är sjukt. Vita medelålders mÄn som mÄter livskvalite i studioprylar, har konstiga vÄrderingar och en Äcklig livssyn. Fy fan.

Usch...

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Är detta studios egen lilla Facebook variant? I så fall vill jag upplysa om att jag just nu dricker kaffe och käkar saffran skorpor samtidigt som jag förvånas över att jag överhuvudtaget blir förvånad längre. Men annars är det fan bra alltså jubel på läktarna fest i fattighuset och min pelargon blommar fortfarande fast den hänger utomhus och det är is på viken.

Funderar starkt på att bygga en ny dator, behöver ingen egentligen men jag är ju gubbe vit och prylgalen men snäll som fan så det i sig blir ju en konflikt hmm hur fan gör jag nu då? Det är ju inte så att jag ...........

Link to comment
Dela på andra sajter

Chae, har inte du typ patienter att sköta? 😆

Det händer 😮😛

Fast inte idag. Har varit adm. idag = sitta mycket i telefon och boka in pat. tills nästa vecka.

Edith: jobbar som sagt inte på avdelning utan på en mottagning 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...