Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej nu loggar jag ut. Är så jÄvla trött på gubbigheten på det hÄr forumet att det Är sjukt. Vita medelålders mÄn som mÄter livskvalite i studioprylar, har konstiga vÄrderingar och en Äcklig livssyn. Fy fan.

Postat (redigerat)

Nej nu loggar jag ut. Är så jÄvla trött på gubbigheten på det hÄr forumet att det Är sjukt. Vita medelålders mÄn som mÄter livskvalite i studioprylar, har konstiga vÄrderingar och en Äcklig livssyn. Fy fan.

🙁

Hajar om folk tröttnar iofs...

Hoppas att du kommer tillbaka 🙂

* * *

Sid. 333

OMG OMG OMG 😮

Redigerat av CHAE
Postat

xD

Sad_Owl.jpg

Äh kom igeeeeeeeeeen nu, krappen! Du visste att jag skulle 😛

Postat

Fan vad vackert det är med kroppkakor 🥰 .... kroppskakor....body....KAKA!!! 😠

Postat

Pia är en tjej som sitter här mittemot mig!

Ah okej 😑

Hälsa! 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Usch...

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Är detta studios egen lilla Facebook variant? I så fall vill jag upplysa om att jag just nu dricker kaffe och käkar saffran skorpor samtidigt som jag förvånas över att jag överhuvudtaget blir förvånad längre. Men annars är det fan bra alltså jubel på läktarna fest i fattighuset och min pelargon blommar fortfarande fast den hänger utomhus och det är is på viken.

Funderar starkt på att bygga en ny dator, behöver ingen egentligen men jag är ju gubbe vit och prylgalen men snäll som fan så det i sig blir ju en konflikt hmm hur fan gör jag nu då? Det är ju inte så att jag ...........

Postat

ESETs tillägg funkar inte i Thunderbirds nyaste version.

Lite dåligt tycker jag att det är.

Fast dom fixar väl till det snart.

Får man hoppas.

Såatte.

Jojo.

Nu blir det kaffe.

Jomenvisst.

🙂

Postat (redigerat)

Chae, har inte du typ patienter att sköta? 😆

Det händer 😮😛

Fast inte idag. Har varit adm. idag = sitta mycket i telefon och boka in pat. tills nästa vecka.

Edith: jobbar som sagt inte på avdelning utan på en mottagning 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Fan vilket snilledrag att bildgoogla "WTF" 😄

Jag sitter och fnissar för mig själv här ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.