CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Nån som vågsurfat här? Halvond sida det här. 😕 o_O
Overkill Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Nej nu loggar jag ut. Är så jÄvla trött på gubbigheten på det hÄr forumet att det Är sjukt. Vita medelålders mÄn som mÄter livskvalite i studioprylar, har konstiga vÄrderingar och en Äcklig livssyn. Fy fan.
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) Nej nu loggar jag ut. Är så jÄvla trött på gubbigheten på det hÄr forumet att det Är sjukt. Vita medelålders mÄn som mÄter livskvalite i studioprylar, har konstiga vÄrderingar och en Äcklig livssyn. Fy fan. 🙁 Hajar om folk tröttnar iofs... Hoppas att du kommer tillbaka 🙂 * * * Sid. 333 OMG OMG OMG 😮 Redigerat 8 december 2011 av CHAE
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 xD Äh kom igeeeeeeeeeen nu, krappen! Du visste att jag skulle 😛
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Äh kom igeeeeeeeeeen nu, krappen! Du visste att jag skulle 😛 Jag borde anat. xD
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Luuuuuuuuuuuuuuuuuunch! I'm SOOOO outta here. Later dudes
Pazo Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jag fick extra mat av pia för hon åt inte upp allt sitt. Det är andra gången jag får det av henne.
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Fan vad vackert det är med kroppkakor 🥰 .... kroppskakor....body....KAKA!!! 😠
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Pia är en tjej som sitter här mittemot mig! Ah okej 😑 Hälsa! 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Nej nu loggar jag ut. Är så jÄvla trött på gubbigheten på det hÄr forumet att det Är sjukt. Vita medelålders mÄn som mÄter livskvalite i studioprylar, har konstiga vÄrderingar och en Äcklig livssyn. Fy fan. Usch...
BurninSven (oregistrerad) Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Är detta studios egen lilla Facebook variant? I så fall vill jag upplysa om att jag just nu dricker kaffe och käkar saffran skorpor samtidigt som jag förvånas över att jag överhuvudtaget blir förvånad längre. Men annars är det fan bra alltså jubel på läktarna fest i fattighuset och min pelargon blommar fortfarande fast den hänger utomhus och det är is på viken. Funderar starkt på att bygga en ny dator, behöver ingen egentligen men jag är ju gubbe vit och prylgalen men snäll som fan så det i sig blir ju en konflikt hmm hur fan gör jag nu då? Det är ju inte så att jag ...........
Neosus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) 😕 Redigerat 8 december 2011 av Neosus
Neosus Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 ESETs tillägg funkar inte i Thunderbirds nyaste version. Lite dåligt tycker jag att det är. Fast dom fixar väl till det snart. Får man hoppas. Såatte. Jojo. Nu blir det kaffe. Jomenvisst. 🙂
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) Chae, har inte du typ patienter att sköta? 😆 Det händer 😮😛 Fast inte idag. Har varit adm. idag = sitta mycket i telefon och boka in pat. tills nästa vecka. Edith: jobbar som sagt inte på avdelning utan på en mottagning 😑 Redigerat 8 december 2011 av CHAE
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Fan vilket snilledrag att bildgoogla "WTF" 😄 Jag sitter och fnissar för mig själv här ☺️
Recommended Posts