CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 VA GÖ NI?! 😮 * * * Snart lunch, krappar... Frågor, kommentarer på det? 😑 Själv ska jag våldsäta kroppkakor som det inte fanns någon morgondag 😠
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Vms_6_TSQuc 😆 Seriöst, hur hittar du ens sånna klipp. xD
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Snart lunch, krappar... Frågor, kommentarer på det? 😑 Vad blire för mat då? 😮 VA Gö NI?! 😮 Äter frukost, lyckades försvova mig för tredje gången på två veckor, erkÄnn skillat! SjÄlv ska jag våldsÄta kroppkakor som det inte fanns någon morgondag 😠 xD Du Är expert på sköna uttryck Chae. 😛 Ja snart lunch ja 😮 Det är gott. Men det beror ju helt på vad man ska käka ju! 😮
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 😆 Seriöst, hur hittar du ens sånna klipp. xD Jag kan inte dra på ngt ljud men jag hajar att gubbtjuven jobbar på en infarkt 😛
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Äter frukost, lyckades försvova mig för tredje gången på två veckor, erkÄnn skillat! Du Är sÄmst i vÄrlden! 😠 Fast jag Är imponerad Ändå 😊🥰
Overkill Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Ibland är det synd att facebook är så öppet. Hade öppet mål att tjafsa lite politik med några gymnasiesossar (en kompis status) som argumenterar som om dom sitter och kopierar saker ur nått dokument med partipolitisk propaganda. Men nu pallar man ju inte.
Overkill Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Jasså!?!? STåR DU INTE FÖR VAD DU TYCKER!?!?! 😠 Jo, men har alldeles fÖr många vänner som är lite fÖr politisk intresserade (du får ju tänka på vilket program jag läser). Dom orkar man ju inte tjafsa med när man träffas. Anton är ju dock liberal också så det är ju skönt. Vi brukar prata politik ibland och ryggdunka varandra.
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Du Är sÄmst i vÄrlden! 😠 Fast jag Är imponerad Ändå 😊🥰 xD 🥰
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Har pratat lite me mitt ex igen. Hon hade också fällt tårar dagen efter. 😑 Så man var ju inte oberörd ändå. Hon tyckte det varit kämpigt. Vi ska träffas nästa helg över en kaffe, för att prata och för att inte tappa kontakten. Känns väldigt ensamt såhär efter man varit ihop ett halvår.
Micke H Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Förstår känslan. Känner mig fortfarande ensam ibland, snart ett halvår efter att vi gjort slut.
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) Asså okej. edit, ninja där. Redigerat 8 december 2011 av Memphis
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) Har pratat lite me mitt ex igen. Hon hade också fällt tårar dagen efter. 😑 Så man var ju inte oberörd ändå. Hon tyckte det varit kämpigt. Vi ska träffas nästa helg över en kaffe, för att prata och för att inte tappa kontakten. Känns väldigt ensamt såhär efter man varit ihop ett halvår. Såklart att det är kan vara jobbigt och att ingen kan vara oberörd av er. Ett halvår är liksom en lång tid, vi är vanedjur allihopa och ingenting som försvinner bara "sådär". Schysst att ni ska ses ändå 🙂 Det tycker jag är grymt av er. Redigerat 8 december 2011 av CHAE
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 "herr lasange" xD Tack Chae. 🥰 Anytime, anywhere baby 😎
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 (redigerat) Alltså, vad e det med världen. http://www.dn.se/sth...mnen-utanfor-dn Står allt oftare om sånt här i Sverige. Det e fan tragiskt och skrämmande. Redigerat 8 december 2011 av Memphis
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Alltså, vad e det med världen. http://www.dn.se/sth...mnen-utanfor-dn Står allt oftare om sånt här i Sverige. Det e fan tragiskt och skrämmande. Ptja, grövre och mer organiserad brottslighet... Segt som fan. Man får hoppas att man inte är i närheten när det smäller nästa gång 😑
Pico Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 😆 Seriöst, hur hittar du ens sånna klipp. xD Fejjan. xD
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Eller hur. Förra julen var det ju bombhot mot Nordstan här i Gbg, kändes ju sådär kul. Sen skedde det ju verkligen i Stockholm fast ingen skadades osv. Jo, man får ju hoppas.
Memphis Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Fejjan. xD hehe, okej. 😛 Det är väl så alla kommer sluta nån dag. Bitter och jävlig. 😆
CHAE Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 hehe, okej. 😛 Det är väl så alla kommer sluta nån dag. Bitter och jävlig. 😆 Inte jag... 😮 Jag kommer att vara mitt lika underbara, snygga, übertrevliga och rättvisa jag ändå in i döden 🙂
Recommended Posts