Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

F n känns längsta som det mest vettiga stället på forumet just nu... Jag vete fan vad som hänt 😏

ETT SATANS LARM äR VAD DET äR!!! 😠

erhm..såatteeee 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Han vill nog men det tog för mycket tid förstod jag det som. Han fastnade lätt och fick inte gjort sånt som behövdes göras.

Men han har inte sagt något absolut så han kanske dyker upp, vem vet. ☺️

Ah okej.

Så länge hans avatar finns kvar, finns Laxen kvar 🥰

Som sagt: ni som har Fejjan: hälsa honom så gott!

Men dingbats dyker upp ibland och klargör att vi inte är värda besväret.

Hähää, jepps!

Fast senast sa han att det skulle ta lååång tid innan han dök upp igen 😳

Skulle han inte flytta till typ Lund och fortsätta plugga efter jul? Vill minnas att han nämnde det men jag kan ju ha fel såklart.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

O....keeeej 😳

Runt Mona Lisas huvud tycker sig Piccirillo se ett lejon, en apa och en bisonoxe, och nära hennes högra axel en krokodil och orm, uppger ABC News.
[...] utdrag ur upphovsmannen Leonardo da Vincis anteckningar, där den italienske konstnären refererar till flera djur.

Bland annat skriver da Vinci "hennes hjärta gnags av en svällande orm" och "Ge henne en leopards hud, eftersom den varelsen dödar lejonet av avundsjuka och genom svek".

Herr Piccirillo kanske borde skriva av sig i Beroende-tråden...? 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä fy faaaaaaan... Nu ska jag gå och lägga mig. Imorrn är det torsdag = morgonmöte... 😏 Vid halv åtta 😠 Man kan ju spy blod för mindre.

Sov gott, gullponkar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men eeeeh, såklart trilla man med cykeln precis utanför stället när man drog hem 😄

Till mitt försvar så såg gatan bara ut att vara blöt som precis typ 90% av alla andra gator!.... men nääärå! de var tvungen att vara ett lite genomskinligt lager snö på den och ett tjockt gruskorn precis där min vänstra handflata landa... så nu har man ett fett jack i handen!

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...