CHAE Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Är det bara jag som får epileptiska anfall av Samsung-reklamen (SVART och VITT bla bla bla) på första sidan? 😳😠
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Reklam överhuvudtaget ger mig huvudvärk. Studio horum.
CHAE Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 En NPC i spelet. Det är ett single player-spel. ☺️ Uppenbarligen inte eftersom att du gått och gift dig...
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Uppenbarligen inte eftersom att du gått och gift dig... True dat. Tyvärr verkar man inte kunna ligga med henne... 🙁
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Vet ni, jag har slutat vara besatt av att hitta en ny "the one". Just nu är jag fullkomligt nöjd med att träffa brudar lite halvseriöst här och där. ☺️ Det känns bra.
Naymari Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 True dat. Tyvärr verkar man inte kunna ligga med henne... 🙁 Ska man inte kunna skaffa barn? Har för mig att man måste ligga för att lyckas med den bedriften..
CHAE Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Vet ni, jag har slutat vara besatt av att hitta en ny "the one". Just nu är jag fullkomligt nöjd med att träffa brudar lite halvseriöst här och där. ☺️ Det känns bra. Najs ju mickeh! Ska man inte kunna skaffa barn? Har för mig att man måste ligga för att lyckas med den bedriften.. 😮
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Ska man inte kunna skaffa barn? Har för mig att man måste ligga för att lyckas med den bedriften.. Kan man skaffa barn också? Coolt. xD Ja, då går det väl antagligen att ligga då. 😛
Neosus Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Vet ni, jag har slutat vara besatt av att hitta en ny "the one". Just nu är jag fullkomligt nöjd med att träffa brudar lite halvseriöst här och där. ☺️ Det känns bra. De e bra de.. Schectern kan du ju int lämna sådär. 😑
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Hmm, efter lite googlande visar det sig att man kan adoptera ett barn. 😛 De e bra de.. Schectern kan du ju int lämna sådär. 😑 Fast hon är bara nummer två numera, Nathalie är nummer ett. 🥰
Naymari Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Kan man skaffa barn också? Coolt. xD Ja, då går det väl antagligen att ligga då. 😛 För mig att mina bandpolare snackade om det. Spelar inte själv 🙂
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 För mig att mina bandpolare snackade om det. Spelar inte själv 🙂 Se ovan, via lite quests kan du adoptera ett barn. Men det är det enda som går. ☺️ Bethesda är fegare än Bioware, där det går att ligga hejvilt med både dudes och dudettes. xD
Memphis Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 (redigerat) En NPC i spelet. Det är ett single player-spel. ☺️ Jasså jaha. 😛 Jag ska ju lira BF3 till lovet, fast det e multiplayer online, undar om man kan gifta sig me folk där.. 😕 Redigerat 7 december 2011 av Memphis
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Jasså jaha. 😛 Jag ska ju lira BF3 till lovet, fast det e multiplayer online, undar om man kan gifta sig me folk där.. 😕 Du skjuter nog snarare ihjäl folk där, tror jag. xD
Memphis Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Du skjuter nog snarare ihjäl folk där, tror jag. xD aha, ok. xD
Neosus Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Man kan gifta sig med dom först och sedan döda dom.
CHAE Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 (redigerat) Var är debatt numera? Han stod inför någon sorts livsavgörande ögonblick och skulle softa med forumet ett tag... Så uppfattade jag saken iaf 😑 * * * @memphy:...och Laxen 😕 Redigerat 7 december 2011 av CHAE
Memphis Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 (redigerat) @memphy:...och Laxen 😕 Jo, tänkte nämna honom men han har nog lämnat för gott tror jag. Fick förresten ett stöttande inlägg av honom på fejjan när förhållandet tog slut. Goe laxen. 🥰 Redigerat 7 december 2011 av Memphis
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Ja, han är shysst, riktigt tråkigt att han inte vill posta här längre.
CHAE Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Jo, tänkte nämna honom men han har nog lämnat för gott tror jag. Fick förresten ett stöttande inlägg av honom på fejjan när förhållandet tog slut. Goe laxen. 🥰 Aha...Det var alltså så. Trist ju 🙁 Hälsa honom vid tillfälle 🙂
Memphis Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 (redigerat) Ja, han är shysst, riktigt tråkigt att han inte vill posta här längre. Han vill nog men det tog för mycket tid förstod jag det som. Han fastnade lätt och fick inte gjort sånt som behövdes göras. Men han har inte sagt något absolut så han kanske dyker upp, vem vet. ☺️ Redigerat 7 december 2011 av Memphis
Micke H Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Han har startat chatt med mig på Fejjan vid ett par tillfällen och frågat hur saker och ting är. ☺️
Recommended Posts