Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mest troligt. Sedan skriver man en förlåt-tråd

...och fortsätter att supa.

3 dagar senare kommer en ny suput och ordbajsar ner hela forumet på nytt.

Livet på en pinne.

Yep'r.

Skönt inlägg av Sadam i beroende-tråden btw xD

Vitt vin och räkor?

😛

Annons
Postat (redigerat)

😆😄

Edith: Jag fattade skämtet när Memphy fattade 😠

😛

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

😆😄

Edith: Jag fattade skämtet när Memphy fattade 😠

😛

😆

Jag och du Chae. Mot världen. 🥰

Redigerat av Memphis
Postat

😆

Jag och du Chae. Mot världen. 🥰

Tro jag det... Du och jag, Memphy 🥰 :wub:

Postat

Hon heter Camilia Varelius. 🥰 Hon arbetade i en butik i Riverwood, men vi gifte oss i Riften och bor nu tillsammans i mitt hus i Whiterun. ☺️

Postat

Hon heter Camilia Varelius. 🥰 Hon arbetade i en butik i Riverwood, men vi gifte oss i Riften och bor nu tillsammans i mitt hus i Whiterun. ☺️

VEM VARE?

😠

Postat

[...]men vi gifte oss i Riften och bor nu tillsammans i mitt hus i Whiterun. ☺️

Något säger mig att det inte är da Hood... 😛

Postat

Dagens kalla fakta är bara för mycket när de filmar lidande/ döda möss. 🙁 jag är inte vegetarian, men att plåga djur är att gå för långt.

Postat

Känns inte jättebra att mitt alter ego i Skyrim har ett bättre kärleksliv än mitt riktiga jag. xD Å andra sidan fÅr jag ligga mer. ☺️

Postat

Känns inte jättebra att mitt alter ego i Skyrim har ett bättre kärleksliv än mitt riktiga jag. xD Å andra sidan fÅr jag ligga mer. ☺️

2_thumbs-up.jpg

Postat (redigerat)

så det är en annan spelare nånstans i världen du gift dig me i spelet eller nån figur (boot) i spelet?

Redigerat av Memphis
Postat

så det är en annan spelare nånstans i världen du gift dig me eller nån figur i spelet?

En NPC i spelet. Det är ett single player-spel. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.