Naymari Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Inte mö dö! Självdö? jadu. chillar. man blir rätt trött o seg i huvvet vid förkylning xD
Pazo Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 jadu. chillar. man blir rätt trött o seg i huvvet vid förkylning xD xD
Pico Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Erhm...öööhh... 😱 FANVAKUL!!! 😄 Jääääh! Vad blir det för någon tror du? Eller tänker du spontanköpa en bara "sådär"? * * * Det snöar... 😏😠 Var in dit men näe... det blev ingen skärm idag.
Overkill Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Var in dit men näe... det blev ingen skärm idag. Blev du avskärmad?
Naymari Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 är det bara för mig "studio forum" loggan längst upp försvunnit för?
CHAE Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 är det bara för mig "studio forum" loggan längst upp försvunnit för? Nopps... det verkar vara så för flera. Krya på dig, förresten!
Naymari Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Nopps... det verkar vara så för flera. Krya på dig, förresten! tack 🥰
CHAE Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 kaffe iste shit 😆 Chappakeno....nej...frappachino....cheno...urmph.... Chinos! 😮
Neosus Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 (redigerat) Ni som kan iPhone.. Hur raderar man purchased apps för evigt? Så att dom inte finns... någonstans? Alltså jag har massvis med apps som jag aldrig använder men ändå kommer det en massa uppdateringar. Vill inte sitta och ödsla en massa tid åt att uppdatera apps som jag aldrig använder. Blir så arg! 😠 Redigerat 6 december 2011 av Neosus
Recommended Posts