Memphis Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Mäh! Orka ha missat det! 😄 😛 Ja, det var lite klantigt. 😛
Memphis Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 (redigerat) Men hallå! Vars e loggon? 😳 Hos din mamma! 😮 😆 Nämen, vet inte, borta? 😳 Redigerat 5 december 2011 av Memphis
SadamJR Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Alarmklocka, Mobiltelefon! http://auctionsniper.com/android.aspx
Overkill Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Finns det inte program man kan använda om vill syssla med sniping? Eller så lägger du bara ditt maxbud när det är nån/några minuter kvar.
SadamJR Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Om om alla gör så blir det väl kaos? 😛 Det är därför du ska investera i ett sniperprogram.
CHAE Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Morrn längsta! Okej, loggan är väck... 😳 Problematiken med stora ä:n verkar vara kvar dock. Jag har ätit gröt och drickit kaffe. Va gö ni?
Pico Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Morrn! Har fått mig en kopp kaffe här med. Påtår 1 till 10 blir på jobbet, blir billigare så. xD Dagens meny; Cisco Aironet AP 1140 Cisco Catalyst 2xxx, 3xxx och 4xxx Cisco ASA 5500 / VPN AnyConnect Samt djupdykning i GPO:er med folder redirections och tillhörande eventloggar. Sjukt kul dag idag. 😄
Pico Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Funtar på om man skall dra in till stan direkt efter jobbet och handla en till monitor. Sjukt jobbigt att den andra dog för mig och en galet dryg omställning om man vant sig vid att använda två stycken.
CHAE Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Morrn! Har fått mig en kopp kaffe här med. Påtår 1 till 10 blir på jobbet, blir billigare så. xD Dagens meny; Cisco Aironet AP 1140 Cisco Catalyst 2xxx, 3xxx och 4xxx Cisco ASA 5500 / VPN AnyConnect Samt djupdykning i GPO:er med folder redirections och tillhörande eventloggar. Sjukt kul dag idag. 😄 Erhm...öööhh... 😱 FANVAKUL!!! 😄 Funtar på om man skall dra in till stan direkt efter jobbet och handla en till monitor. Sjukt jobbigt att den andra dog för mig och en galet dryg omställning om man vant sig vid att använda två stycken. Jääääh! Vad blir det för någon tror du? Eller tänker du spontanköpa en bara "sådär"? * * * Det snöar... 😏😠
SadamJR Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Det har snöat. Det har nog kommit innemot en centimeter. Fy fan.
CHAE Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Det har snöat. Det har nog kommit innemot en centimeter. Fy fan. I 2nd that 😏 Det var ju så bra som det var!
Pazo Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Ganska gött med så minimalt med snö ändå! Får ju använda vinterkängorna nu 😎
SadamJR Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Man har hittat en nyplanet som påminner om jorden. Ska vi dra? http://www.expressen.se/nyheter/1.2643060/nasa-ny-planet-paminner-mycket-om-jorden
Memphis Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 (redigerat) Ballt! 😛 Morrn! Har fått mig en kopp kaffe här med. Påtår 1 till 10 blir på jobbet, blir billigare så. xD xD Dagens meny; Cisco Aironet AP 1140 Cisco Catalyst 2xxx, 3xxx och 4xxx Cisco ASA 5500 / VPN AnyConnect Samt djupdykning i GPO:er med folder redirections och tillhörande eventloggar. Sjukt kul dag idag. 😄 Fan va najs Pico! 😄 Redigerat 6 december 2011 av Memphis
Memphis Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Heej! 😄 E inte du på jobbet? Eller längstar du på jobbet? xD
CHAE Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Heej! 😄 E inte du på jobbet? Eller längstar du på jobbet? xD Jesss, läng(s)tar från joppet 😱😎 Har du hört det senaste: vi ska flytta till en annan planet. Glöm inte tandborsten 😮
CHAE Postat 6 december 2011 Postat 6 december 2011 Helst inte 😠 men du kan få ta med dig en ukelele om du vill. Lämna in blankett 4b på ett FK-kontor nära dig. Alternativet är att du ansöker om dispens. Då får jag be dig ställa dig i kön framför disken därborta, fylla i blankett 15b (båda kolumnerna) samt att hänga upp din kläder på den understa kroken om det är så att du åt kolhydrater samt anti-oxidanter till lunch idag. Gjorde du inte det måste du hänga din jacka på den översta kroken och skriva upp ditt namn i anteckningsboken som hänger strax bredvid. Ha en fortsatt bra dag 🙂
Recommended Posts