Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Sitter på jobbet. Ganska så lugnt än så länge. Skyfflar undan lite pappersarbete och ringer några patienter.

Börjar bli kaffesugen. Undrar om man orkar gå till fikarummet och bränna på en panna... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad ni skrev! Höhö, "skrev"...

Dejten gick nog ganska bra. ☺️ Vi ska träffas igen. Hon är verkligen en extremt rak, öppen och ärlig människa. Blir lite tagen på sängen ibland (inte bokstavligt 😛 ) när hon helt plötsligt kan slänga ur sig dessa raka frågor. Jag som själv är ganska tystlåten av mig. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad ni skrev! Höhö, "skrev"...

Dejten gick nog ganska bra. ☺️ Vi ska träffas igen. Hon är verkligen en extremt rak, öppen och ärlig människa. Blir lite tagen på sängen ibland (inte bokstavligt 😛 ) när hon helt plötsligt kan slänga ur sig dessa raka frågor. Jag som själv är ganska tystlåten av mig. xD

Najs!

Kul med sådana människor ju 😛 Så när ses ni igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad ni skrev! Höhö, "skrev"...

Dejten gick nog ganska bra. ☺️ Vi ska träffas igen. Hon är verkligen en extremt rak, öppen och ärlig människa. Blir lite tagen på sängen ibland (inte bokstavligt 😛 ) när hon helt plötsligt kan slänga ur sig dessa raka frågor. Jag som själv är ganska tystlåten av mig. xD

Vilka frågor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...