Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

o_O

Edith: hädåh Memphy 😮

Ska göra ett seriöst försök att sova här nu.

Redigerat av CHAE
Annons
Postat

Mäh, upp med er då era slöfockar!

Ja ja, okej då 😑

trodde att jag la mig sent, men när jag läser längsta så gjorde jag tydligen inte det xD

Postat

Mäh, upp med er då era slöfockar!

😛

Jag har varit uppe sedan kl sex i morse såatteeeeh... 😑

Morrn förresten.

Postat

Sitter på jobbet. Ganska så lugnt än så länge. Skyfflar undan lite pappersarbete och ringer några patienter.

Börjar bli kaffesugen. Undrar om man orkar gå till fikarummet och bränna på en panna... 😕

Postat

Fan vad ni skrev! Höhö, "skrev"...

Dejten gick nog ganska bra. ☺️ Vi ska träffas igen. Hon är verkligen en extremt rak, öppen och ärlig människa. Blir lite tagen på sängen ibland (inte bokstavligt 😛 ) när hon helt plötsligt kan slänga ur sig dessa raka frågor. Jag som själv är ganska tystlåten av mig. xD

Postat

Dejten gick nog ganska bra. ☺️ Vi ska träffas igen. Hon är verkligen en extremt rak, öppen och ärlig människa. Blir lite tagen på sängen ibland (inte bokstavligt 😛 ) när hon helt plötsligt kan slänga ur sig dessa raka frågor. Jag som själv är ganska tystlåten av mig. xD

Najs!

Kul med sådana människor ju 😛 Så när ses ni igen?

Postat

Möjligen på tisdag, hon skulle kolla upp. Jag hoppas det går, jag glömde mina glasögon hos henne. xD

Du glömde dem eller "glömde" dem? 😉

Postat

Vilka frågor?

Postat

Du glömde dem eller "glömde" dem? 😉

Glömde. 😛

Vilka frågor?

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men hon är inte rädd för att prata om typ precis allt. Hon pratar väldigt mycket. xD

Postat

Lusebular FTW! 😠

...eller nääää.... inte riktigt än va? 😱 Jag har faktiskt inte ätit en enda busselulle än! 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.