CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Nähäpp, nu är det natten. Sov gott längstah! Och sitt inte uppe för länge nu för då blir det andra bular! 😠 (De utan pärlsocker på... 😑 )
Memphis Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Okej, godnatt Saddam. Jag får väl släppa dig då. 😛
Memphis Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Men shiit, trodde jag var ensam och alla sov, så kommer typ alla!!! xD xD
CHAE Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Du är aldrig ensam i Längsta, Memphy xD Jag kan inte sova... 🙁 Fan...
Memphis Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Jasså inte du heller? 🙁 Jag var iofs uppe till halv fem igår så får skylle mig själv. xD Så ska man upp kl 7: 🤪
Memphis Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Back! Fast jag glömde glasögonen. 😏 xD Hur gick dejten då? Int ja heller Hur e allt annars då Grahn?
CHAE Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Det suger ashårt 🙁 Haha, ja du Skype-jammade ju. Totally worth it though? F ö längstar jag med ajFånen och har ingen aning om hur man fixar riktiga smileys :S
Neosus Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Hur e allt annars då Grahn? Jodå då då.. huvet ner och fötterna upp. 🙂 ...eller nej tvärtom 😳
CHAE Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Jodå då då.. huvet ner och fötterna upp. 🙂 ...eller nej tvärtom 😳 Låter som ett normaltillstånd 🙂
Neosus Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Det suger ashårt 🙁 Haha, ja du Skype-jammade ju. Totally worth it though? F ö längstar jag med ajFånen och har ingen aning om hur man fixar riktiga smileys :S Använder du IPBoard appen? Jag tycker den blev bökigare nu med nya utseendet, Ja bliiiir så arg. 🙂
CHAE Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Använder du IPBoard appen? Jag tycker den blev bökigare nu med nya utseendet, Ja bliiiir så arg. 🙂 Jesss box IPBoard all the way. Använder den så sällan så jag har glömt bort hur det såg ut förut xD
Memphis Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Det suger ashårt 🙁 Haha, ja du Skype-jammade ju. Totally worth it though? F ö längstar jag med ajFånen och har ingen aning om hur man fixar riktiga smileys :S Jo precis. 😛 Då rinner tiden lätt iväg. Var lätt värt det, vi hade askul. ☺️ Men chae, öppna fönstret så tempen i rummet sjunker några grader så ska du se att du somnar lättare.
Memphis Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Jodå då då.. huvet ner och fötterna upp. 🙂 ...eller nej tvärtom 😳 Okej, inte för att det säger mig något men då vet jag. xD
CHAE Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 (redigerat) Jo precis. 😛 Då rinner tiden lätt iväg. Var lätt värt det, vi hade askul. ☺️ Men chae, öppna fönstret så tempen i rummet sjunker några grader så ska du se att du somnar lättare. Eller hur! Back in the day skrev jag o kompisen låtar på det sättet. Över telefonen alltså. Superanalogt! Det var före Skype. Så länge sedan så att telefonen hade en sådan där snurrskiva istället för knappar 😮 xD Mm, ska prova det. Det har fungerat förr 🙂 Redigerat 5 december 2011 av CHAE
Memphis Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 Eller hur! Back in the day skrev jag o kompisen låtar på det sättet. Över telefonen alltså. Superanalogt! Det var fÖre Skype. Så länge sedan så att telefonen hade en sådan där snurrskiva istället fÖr knappar 😮 xD Mm, ska prova det. Det har fungerat fÖrr 🙂 xD Vi hade också en sån telefon när jag var liten påg. Fatta va vintage att skaffa en sån nu. 😛 Jag drar mig, heeeeddaaahh!!
Recommended Posts