CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Sjukt kaffesugen nu också men jag vågar fan inte dricka. Kanske dags man inhandlar lite decaf. Du får softa med kaffet för en stund nu, okej! Annars blir det våtvarma grötomslag hela kvällen.
CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Jag och mitt nuvarande ex. spelade in den här covern nyligen. Bombay Bicycle Club - Flaws Your browser does not support the HTML5 audio tag Vi kommer delvis fortsätta med musiken som vänner så det känns gött. 🥰 Good stuff all over!
Pico Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Jag och mitt nuvarande ex. spelade in den här covern nyligen. Bombay Bicycle Club - Flaws Your browser does not support the HTML5 audio tag Vi kommer delvis fortsätta med musiken som vänner så det känns gött. Jag på sång också. 😮 🥰 Du får softa med kaffet för en stund nu, okej! Annars blir det våtvarma grötomslag hela kvällen. 😳😄
Memphis Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 (redigerat) 🥰 Good stuff all over! 🥰 Thx. 🥰☺️ Så fick jag användning av min ukulele också! Det var kul. xD Redigerat 4 december 2011 av Memphis
Memphis Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 🥰 Märks det? 😳 Jo, det händer. Typ, varje dag, .. typ i varje.. inlägg.. 😱 😛🥰
CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Jo, det händer. Typ, varje dag, .. typ i varje.. inlägg.. 😱 😛🥰 😆🥰
Memphis Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Läget med er då? 😄 Det e gött fan! 😛 Vi har kul här. xD Själv då Pazo?
CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Ptja, det är skapligt. Vi har bakat (kanel)bular och softat. Själv då?
Pazo Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Det e gött fan! 😛 Vi har kul här. xD Själv då Pazo? Ptja, det är skapligt. Vi har bakat (kanel)bular och softat. Själv då? De är enna gött! 😄 Tv, Chips, Läsk å hyfsat nyknullad! 😄
CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 De är enna gött! 😄 Tv, Chips, Läsk å hyfsat nyknullad! 😄 Najs! "hyfsat"...? 😳
Pazo Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Najs! "hyfsat"...? 😳 Ja asså, var ändå ganska längesen, men ändå inte jättelängesen! 😛 ITS A TRAP!
CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Ja asså, var ändå ganska längesen, men ändå inte jättelängesen! 😛 ITS A TRAP! Ok, 'nuff said! 😛
Pazo Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Varför är läget bara "skapligt" om man har bullar å softar? 😛
CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Varför är läget bara "skapligt" om man har bullar å softar? 😛 Hade gärna bakat fler bullar. Helst lussekatter också. Och pepparkakor. Och druckit kopiösa mängder glögg. Och kaffe. Och helst med hela längsta här 🥰
Pazo Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Hade gärna bakat fler bullar. Helst lussekatter också. Och pepparkakor. Och druckit kopiösa mängder glögg. Och kaffe. Och helst med hela längsta här 🥰 🥰
Baroness (oregistrerad) Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 okej.. dags för sojaglass och weeds!!. check you later!
CHAE Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 är ju starwars på elvan nu 😑 Allihopa? 😳 är inget fan av de "nya" (episod I-III). Visst, de knyter ihop säcken määäännneeeh... STOP MOTION FTW! 😠
Recommended Posts