Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu har jag startat en tråd om monarkin. Var vänliga och skriv.

Var är tråden...? 😳

Postat

BULAR! 😮

(Kanelbular närmare bestämt)

Kamelbular... 😑

Baroness (oregistrerad)
Postat

ojdå, här var det grabbigt värre..😉 stinker kladdig tubsocka.. eeew

Postat

Memphy din gamle skugguggla! 🥰

Soft med egentid igår?

ojdå, här var det grabbigt värre.. 😉 stinker kladdig tubsocka.. eeew

VEM VARE!?! 😠

Vem vare som inte städade??!!

Postat

Memphy din gamle skugguggla! 🥰

Soft med egentid igår?

Tjenare Chaeman! Jo tack, det var soft. Skypade med min kusin till halv fem. xD Spelade gura me varandra! Det var ball. 😛

VEM VARE!?! 😠

Vem vare som inte städade??!!

😆
Postat

ojdå, här var det grabbigt värre.. 😉 stinker kladdig tubsocka.. eeew

Frågan är om det inte gäller hela forumet.
Postat

Tjenare Chaeman! Jo tack, det var soft. Skypade med min kusin till halv fem. xD Spelade gura me varandra! Det var ball. 😛

😆

Najs!

Vart ingen latency alls va? Då blir det ju iofs inbyggda delayer...vilken också kan vara ball 😛

Jag lirade boogie-blues och saftade på med jättedelayet Allan tidigare idag. Det lät...erhm..allt annat än ball.

Hehehe... När det för en gångs skull vågar sig hit en kvinna så är det ostädat i längsta, liksom! 😠😛

Kom att tänka på det där vi pratade om i somras om hur vi trodde att längsta såg ut 🥰

Postat

Najs!

Vart ingen latency alls va? Då blir det ju iofs inbyggda delayer...vilken också kan vara ball 😛

Jag lirade boogie-blues och saftade på med jättedelayet Allan tidigare idag. Det lät...erhm..allt annat än ball.

Nepp, ingen latency. Försökte fixa så man kunde spela me vst från dawen men gick inte.

Soft me boogie blues, det e kul att lira. ☺️

Postat (redigerat)

Jag och mitt nuvarande ex. spelade in den här covern nyligen. Bombay Bicycle Club - Flaws

Vi kommer delvis fortsätta med musiken som vänner så det känns gött.

Jag på sång också. 😮

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.