Memphis Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 ☺️ Memphis; du får nog een bra dag där på muskelmässan. Glöm inte kokosfettet bara! 😮 😳 Nä, okej. 😛 Jo, det var väl trevligt på mässan, känns lite ghey me alla muskelkillar men lite kul att se. hehe. Mycket slimmade brudar också. xD VagöruråPazoo?
Pazo Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Sitter å dricker lite! Ska på förfest vid nio sen ut. Lyssnar på chill musik. Dudå?
SadamJR Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 😳 Nä, okej. 😛 Jo, det var väl trevligt på mässan, känns lite ghey me alla muskelkillar men lite kul att se. hehe. Mycket slimmade brudar också. xD VagöruråPazoo?
Memphis Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 hehe, Saddam, jag såg några sånna också. 😛 Sitter å dricker lite! Ska på förfest vid nio sen ut. Lyssnar på chill musik. Dudå? Ah, va soft då! Jag sitter o chillar, chattar, o caddar. Ska bara ta det lugnt ikväll, känner för att vara själv lite. Längsta-fråga: Vilken/vilka band/artist har betytt mest för/influerat er? Personligen är det the Beach Boys i allmänhet och Brian Wilson i synnerhet 😑 Wow, svår fråga! Hans Zimmer tror jag. ☺️
SadamJR Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Undrar om dingbats har lyckats dra på sej nån varning än?
Micke H Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Introt till Opeth's underbara låt Folklore. Lärde mig den utan hjälp av tabb som övning. 😑
Naymari Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Introt till Opeth's underbara låt Folklore. Lärde mig den utan hjälp av tabb som övning. 😑 nhiice!ser ut som någon faktiskt jag också kunnat planka, om jag velat xD
Micke H Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 nhiice! ser ut som någon faktiskt jag också kunnat planka, om jag velat xD Do it! Jag tror inte resten av låten är svårare. Men sjukt bra. 🙂
Naymari Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Do it! Jag tror inte resten av låten är svårare. Men sjukt bra. 🙂 men den är 8 minuter lång xD
Dingbats Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Undrar om dingbats har lyckats dra på sej nån varning än? svar ja. dock inte slickat fitta än. men det kommer. har fullt upp med att ha fullt upp osv djuuuuupt andetag hej då så länge nu LOVAR jag att inte skriva på flera veckor här.
Recommended Posts