Pazo Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Häj Pazo! Inte mycket. Softar med kaffe, ostfralla och filmjölk 😑 Själv? Softar i soffan bah!
CHAE Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 (redigerat) smackor Vaddå mindfuckad? Var det inte du som var på andra sidan? 😮 Prova att säg Candyman tre ggr och se vad som händer 🙂 * * * Längsta-fråga: Vilken/vilka band/artist har betytt mest för/influerat er? Personligen är det the Beach Boys i allmänhet och Brian Wilson i synnerhet 😑 Redigerat 3 december 2011 av CHAE
CHAE Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Jag vet faktiskt inte 😑 Iväg på nästa dejt då. Tada! Hähä, vi kanske inte ska sitta uppe och vänta... 😉 Anywhore, have a good'n, mickeH 🙂
SadamJR Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Prova att säg Candyman tre ggr och se vad som händer 🙂 Det hände inte ett jävla dugg.
Naymari Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 smackor Vaddå mindfuckad? Var det inte du som var på andra sidan? 😮 Prova att säg Candyman tre ggr och se vad som händer 🙂 * * * Längsta-fråga: Vilken/vilka band/artist har betytt mest för/influerat er? Personligen är det the Beach Boys i allmänhet och Brian Wilson i synnerhet 😑 stog en spegel så det såg ut som att väggen hade bytat sida. xD Din andra fråga venne riktigt. jag influeras ganska mycket av ganska många ☺️
SadamJR Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Det hände inte ett jävla dugg. Det var inte mycket till trollformel.
CHAE Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Tiger-tråden 😮 En längstare tiger... Vad gör du Sadam? Men ingen skriver ju något! Telepati?
SadamJR Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Vad gör du Sadam? Tänk om jag inte gör nåt alls, vad säjer man då?
CHAE Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Tänk om jag inte gör nåt alls, vad säjer man då? OMG jag vet inte 😮 * * * Nu har mitt kaffe kallnat... 😏
Naymari Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Men ingen skriver ju något! Jag skriver! Musik atm 😑
Micke H Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Tillbaka! Det var tillräckligt lyckat för att vi bestämde att ses igen, kanske imorgon. ☺️ OMG jag vet inte 😮 * * * Nu har mitt kaffe kallnat... 😏 Nåt för dig?
CHAE Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Jaha ja, se där se där. Trevligt 🙂 Hm, njaa.. jag värmde på det i micron istället.
CHAE Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 (redigerat) Än så lÄnge ingen snö 🙂 Får gÄrna vara barmark hela vintern. Ska fira med pizza bara för det 😑 So long, krappar! Edith: nu fånar det sig igen...versaler mitt i alltihopa... Redigerat 3 december 2011 av CHAE
Pico Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Men Freddie Mercury hade väl inget större intresse av boobs? Peter Griffins side boob kanske iofs.
Recommended Posts