slejnard Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 nä hörni godissugna...nu går jag å lägger mig. sweeeeeet dreams!
CHAE Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 God morgon, gottegrisar 🥰 VA GÖ NI!!?? 😮 * * * Tänkte flexa ut vid 12 idag... Är alla okej med det? Såatteeeeh...
CHAE Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Längtar till heeeeeeeelg... 😏 va GOTT!! Morrn snickesnacktråden. Morrn, morrn. Läget?
SadamJR Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Morrn, morrn. Läget? TOPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Overkill Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 TOPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄
Overkill Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Hellvalla Burn-tråden med Hemmpes intåg blev ju riktigt kul.
CHAE Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 TOPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄 Hellvalla Burn-tråden med Hemmpes intåg blev ju riktigt kul. HÄhÄ, mjo det blev lite av en...ptja, jag vet inte riktigt vad man ska kalla det.... Tråden tog ju eld iaf 😛
Micke H Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Alltså...jag fattar inte riktigt vad han gafflar om. xD
SadamJR Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Alltså...jag fattar inte riktigt vad han gafflar om. xD Anting skämtar han eller oxå är han allvarligt tjackskadad.
Dingbats Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Om jag tillåts spinna vidare lite på "den amputerades illusion". Jag tänker tolka fenomenet som att det syftar på när man uppfattar en proteshand som sin egen när man inte har någon hand alls. Eftersom världen är kroppen, det är ens kropp som utgör ens värld, så förutsätter en förståelse av världen att kroppen uppför sig som man har lärt sig, och kommer då att anpassa uppfattningen av ting och företeelser omkring en utifrån antagandet att så är fallet. Kroppen är så central i ens verklighetsuppfattning att förståelseapparaten gör allt som står i dess förfogande för att hålla kvar vid den bild av kroppen som av hävd gjorts till ett verktyg för att begripa ens omvärld. 1
CHAE Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Oj nämen hej, Dingbats! 🙂 Anting skämtar han eller oxå är han allvarligt tjackskadad. Gränsen är hårfin ☺️ Hoppas att han skämtar ändå.
SadamJR Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Gränsen är hårfin ☺️ Hoppas att han skämtar ändå. Det kan ju va både och oxå.
Overkill Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Varför skulle han skämta? Har ni läst hans övriga inlägg?
SadamJR Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Varför skulle han skämta? Har ni läst hans övriga inlägg? Har för mej att han brukar låta ungefär så där men vet inte riktigt.
Micke H Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Försvann reklamen? 😳😄 Äntligen ser forumet ut som ett forum ska göra... Mycket snabbare blev sidan av det också! 😄
SadamJR Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Försvann reklamen? 😳😄 Äntligen ser forumet ut som ett forum ska göra... Mycket snabbare blev sidan av det också! 😄 Har ingen reklam hÄr heller. Det kanske Är en julklapp.
CHAE Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Har ingen reklam hÄr heller. Det kanske Är en julklapp. Shit då var det inte bara hÄr 😮🙂 åååååh... hoppashoppashoppashoppas! 🥰
SadamJR Postat 2 december 2011 Postat 2 december 2011 Shit då var det inte bara hÄr 😮🙂 åååååh... hoppashoppashoppashoppas! 🥰 Eller oxå kan dom inte sÄlja nån reklam lÄngre och blir tvugna att lÄgga ner.
Recommended Posts