slejnard Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Nu vare färdigigat! Gakk bra och jag fick behålla kalufsen. 😑
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Nu vare färdigigat! Gakk bra och jag fick behålla kalufsen. 😑 NICE! jag ändrade precis en grej.
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 (redigerat) NICE! jag ändrade precis en grej. Frisyr eller din inställning till livet i stort? 😑 http://www.youtube.com/watch?v=fnosoyhQaHs Random tjomme demar Korg PB-01 😆☺️ Redigerat 1 december 2011 av CHAE
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Frisyr eller din inställning till livet i stort? 😑 något på min forumprofilgrej. Ihihi.
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fnosoyhQaHs Random tjomme demar Korg PB-01 😆☺️ han pratade kul 😆
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 något på min forumprofilgrej. Ihihi. 😮 han pratade kul 😆 Apskön kille som vet hur man demar ngt. "Okeee yeees... okeee no" [vid 1:30]
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 (redigerat) Förresten Nay: går basen att använda? Lägger ogärna om den (p g a tidsbrist) men gör det motvilligt om det skulle behövas. ...som f ö är min tolkning av ditt "gör något fett" 😛 Redigerat 1 december 2011 av CHAE
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Förresten Nay: går basen att använda? Lägger ogärna om den (p g a tidsbrist) men gör det motvilligt om det skulle behövas. ...som f ö är min tolkning av ditt "gör något fett" 😛 Klart den går o använda! 😄 Svänger asgött till trummorna 😄
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Klart den går o använda! 😄 Svänger asgött till trummorna 😄 Bra 🙂 Tyckte att den var lite...over kill. Kanske något för perkussiv. Men som sagt; skönt att jag slipper lägga om den. Kul att få lägga fundamentet till en låt bara så där, liksom.
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Bra 🙂 Tyckte att den var lite...over kill. Kanske något för perkussiv. Men som sagt; skönt att jag slipper lägga om den. Kul att få lägga fundamentet till en låt bara så där, liksom. Så länge du inte sysslar med sweeping kan basspår inte bli för mycket, i min värld. basar ska spela melodier o grejer!
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Så länge du inte sysslar med sweeping kan basspår inte bli för mycket, i min värld. basar ska spela melodier o grejer! ...eller växelbas 😛 (fast det kan vara gött som fan ibland kommer jag på nu. Lade en knorrig växelbas på kompisens projekt 😱😊 ). Haha, jag lirade bas i bandet innan vi skaffade en riktig bassist. Eftersom sättningen var minimal (trummor, bas och gura) så fick jag helt enkelt lära mig att försöka fylla ut när gitarristen solade 😮
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Hej svejs. Basar ska spela bas. Jeppido 😑 Läget? Man kan även spela Allan. ...eller roll.
SadamJR Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Jeppido 😑 Läget? Jodå. Huvet upp. Vilket huvud undrar du. Det säjer jag inte.
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Jodå. Huvet upp. Vilket huvud undrar du. Det säjer jag inte. 😱 . . . . Gott så 😑
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 🙂 Nä nu har klockan blivit sådär mycket igen 😠 Dags att sova... Gonatt, längsta!
slejnard Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 inte jag! 😮 för jag har precis vräkt i mig en massa knäck! ☺️
Neosus Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 inte jag! 😮 för jag har precis vräkt i mig en massa knäck! ☺️ ååÅÅÅÅÅÅÅÅH DUUU DINNNNNN 😠 Jag är godissugen ffs. 😠 ..ja me.
Recommended Posts