Micke H Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Jag såg Bill and Ted's excellent adventure för första gången för ett tag sedan. Keanu Reaves roll roade mig väldigt mycket. xD Jag kunde inte låta bli att tänka på honom som "The One" från Matrix. 😛
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Var det där Anne Hathaway? 😳 Tyckte inte hon var snygg på bilden där med ögonbryn heller. Jag som alltid tyckt hon var het. 😮
slejnard Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Ja? Ska snart tvätta! 😄 Å sen blir det gig på en hårsalong kl 19!
Pico Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Ja? Ska snart tvätta! 😄 Å sen blir det gig på en hårsalong kl 19! Kamma dig, menaru att ni skall lira hårrock! Klipp dig och skaffa dig ett jobb! 😛
slejnard Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Jag är ju nästan flintis så det blir inge klippning! 😮 Möjligtvis några saxsolon... ☺️
slejnard Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Japp! 😎 Laddar för giget! 😎 Kul ska det bli 😎 Miranda ska sjunga å jag kompa. 😎 Såatteh 😎 Im cool! 😎 Har svart skjorta med röda knappar på mig. 😎
Fidden Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Ja, vore kul att experimentera. Fast jag tror inte min chef skulle gilla det. xD 😳 Jag har liknande funderingar, din mamma skulle nog gilla det.
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Chae, har fått gitarrena från pxm nu 🙂 Sweet! 🙂 Hur låter det ihop med resten av "bandet"?
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Sweet! 🙂 Hur låter det ihop med resten av "bandet"? lite tomt. Pxm kör rätt mycket melodier. Men ska försöka fylla ut tomrummet med lite synthar/elpianot. 🙂 Sen kommer det ju sång med 🙂 Btw. hjälp mitt gehör.. Är det E och och G i "början, sen droppar du till någon B G och A kombo? 🥰
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 lite tomt. Pxm kör rätt mycket melodier. Men ska försöka fylla ut tomrummet med lite synthar/elpianot. 🙂 Sen kommer det ju sång med 🙂 Btw. hjälp mitt gehör.. Är det E och och G i "början, sen droppar du till någon B G och A kombo? 🥰 Är det spikat vem som ska lägga sången? Örhm... ingen aning... vänta lite...
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Är det spikat vem som ska lägga sången? Örhm... ingen aning... vänta lite... lundberg, trorjag
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Nja, snarare E och F# "A-kombon" är A- C - D i första vändan. Sedan är det A - C - D- E. Det där CHAE goes bananas mot slutetär i princip en burdunton på A. Sedan kan man lattja runt den, liksom var tanken... lundberg, trorjag Aight. Ska bli spännande att höra. 🙂🥰
Naymari Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Nja, snarare E och F# "A-kombon" är A- C - D i första vändan. Sedan är det A - C - D- E. Det där CHAE goes bananas mot slutetär i princip en burdunton på A. Sedan kan man lattja runt den, liksom var tanken... Så jävla fel man kan ha då. 😛 ajah. tack! 🙂
CHAE Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Undrar var den där "Mister X" tog vägen 😳 Han verkade skön.
Micke H Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 😳 Jag har liknande funderingar, din mamma skulle nog gilla det. 😆
Linus Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Jag såg Bill and Ted's excellent adventure för första gången för ett tag sedan. Keanu Reaves roll roade mig väldigt mycket. xD Jag kunde inte låta bli att tänka på honom som "The One" från Matrix. 😛 Excellent!
Recommended Posts