Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

28_hour_day.png

Skulle vilja prova det där nån gång.

Har haft tankar på liknande grej faktiskt men aldrig blivit av. Varje dag är man uppe två timmar längre än dagen innan och så går man ett varv.

Postat

Hähä morrn, morrn. Va gö ni?

Dricker kaffe. Lyckades somna vid 19 igår i soffan med datorn i knät, vaknade, sen hände samma sak igen direkt därefter så vid 19.45 gick jag och la mig. Sov till 22.15 och var vaken nån dryg timma. Sen sov jag till 8. Typ 11-12 timmar sömn men trött som ett as för det.

Postat

Har haft tankar på liknande grej faktiskt men aldrig blivit av. Varje dag är man uppe två timmar längre än dagen innan och så går man ett varv.

Ja, vore kul att experimentera. Fast jag tror inte min chef skulle gilla det. xD

Postat

Dricker kaffe. Lyckades somna vid 19 igår i soffan med datorn i knät, vaknade, sen hände samma sak igen direkt därefter så vid 19.45 gick jag och la mig. Sov till 22.15 och var vaken nån dryg timma. Sen sov jag till 8. Typ 11-12 timmar sömn men trött som ett as för det.

omg... 11-12 timmar är ju sjukt mycket sömn 😮

Ja, vore kul att experimentera. Fast jag tror inte min chef skulle gilla det. xD

Tycker att du ska prova det iaf 😛

Postat

Vad är tanken? Gillar du tjejer utan ögonbryn?

Nej, tanken är väl snarare hur pass mycket mer creepy man blir utan ögonbryn.

Postat

Nej, tanken är väl snarare hur pass mycket mer creepy man blir utan ögonbryn.

Ok, då ska man ha det att oroa sej för oxå. Vem är det på bilden?

Postat

Jo, om hon får ha sina ögonbryn kvar.

Var det där Anne Hathaway? 😳 Tyckte inte hon var snygg på bilden där med ögonbryn heller. Jag som alltid tyckt hon var het.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.