Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

yes... shit... bommade jag det eller... eller jo, jag tror att jag missade det nu...kom på det... skickar om 😊

trommurna låg i en stereofil 😛 Men det låter nice though ☺️

Annons
Postat

trommurna låg i en stereofil 😛 Men det låter nice though ☺️

men dåså... trummorna är i stereo precis som lundberg skickade mig

Postat

Ni skulle kunna skicka långfil till mig!

Tack 😑

:erik: ☺️

Hej grahn

Postat

nästa vecka och veckan därpå ska jag göra min första ep /prodd åt någon annan. Sjukt taggad 😄

Naaaaajs! Du kommer att klara det galant, Nay eller hur!?

Postat

Tyckte det där lät som pudelrock, men vad vet jag.

Crash Diet är jävligt sleaze. xD

En före detta tjejpolare till mig har legat med deras trummis. Lite random fakta sådär. 😑

Postat

Är det någon som har gjort det, länk?

Man måste ha konto för att se andras profiler. 😑 Men ja, någon har skrivit det. En 18-årig tjej. 😳

Postat

Såg Crash Diet öppna för Hardcore Superstar. Dom var ganska bra, men sångarens röst var helt förstörd - han hade verkligen inte tagit om hand om den på turnén. Till skillnad mot Hardcore Superstar, vars sångare utsätter sin röst för ungefär samma saker - han lät awesome.

Postat

Såg Crash Diet öppna för Hardcore Superstar. Dom var ganska bra, men sångarens röst var helt förstörd - han hade verkligen inte tagit om hand om den på turnén. Till skillnad mot Hardcore Superstar, vars sångare utsätter sin röst för ungefär samma saker - han lät awesome.

Crashdiet har ju bytat sångare ett antal gånger. kan vara någon av de förra.

Postat

Crashdiet har ju bytat sångare ett antal gånger. kan vara någon av de förra.

Nja, det var bara något halvår sen vi såg dom. Har dom bytt nyligen?

Postat

Nja, det var bara något halvår sen vi såg dom. Har dom bytt nyligen?

bytade senast runt 2008 har jag för mig :x

(jo 2008 enl. wikipedian. enligt den ska också Danny saucedo provspelat för dem xD kul om de stämmer 😛

Postat

Danny Saucedo är ju kusin med han som tog livet av sig, som väl var sångare? Jag har Crash Diets första skiva signerad såatte.

Och alla som vet vad namnet syftar på räcker upp en hand.

Postat

Danny Saucedo är ju kusin med han som tog livet av sig, som väl var sångare? Jag har Crash Diets första skiva signerad såatte.

Och alla som vet vad namnet syftar på räcker upp en hand.

Se på fan. Det visste jag inte :x

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.