Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

memph: låter najs. Vi ska på film/pizza-kväll hos några polare 😮

☺️ @"combo breaker"

Soft! 😮☺️

Man skriver faktiskt "C-C-C-C-Combo breaker"! 😠

😠

Annons
Postat

Mannen kommer in till frun i sovrummet med ett får under armen och säger: det här är grisen jag knullar när du inte vill. -Men det där är ingen gris, det är ett får, säger frun. Då säger mannen: jag pratar inte med dej!

Hahahahaha, fy fan vad vidrigt!!!!!!!!!!!!!

Postat

😄

Så mycket bättre nu på fyran med den E-type.

Lär ju inte kunna bli mycket sämre i det här avsnittet i alla fall. xD
Postat

Jag "känner" en brud som har partajat med E-type och dessutom hamnade i tidningarna...

Det roliga va att hon inte visste att de va E-Type. 😆

...såatte. 😑

Postat

Jag "känner" en brud som har partajat med E-type och dessutom hamnade i tidningarna...

Det roliga va att hon inte visste att de va E-Type. 😆

...såatte. 😑

På gymnasieskolan jag jobbade på förut fanns det en kvinnlig lärare som kallades e-type.

Postat

den liksom bara la av. sen var det nåt om att operativsystemet inte hittades när jag startade den igen, men det tror jag bara var båg. för sen blev det grafikfel innan den stängdes av igen.

Postat

den liksom bara la av. sen var det nåt om att operativsystemet inte hittades när jag startade den igen, men det tror jag bara var båg. för sen blev det grafikfel innan den stängdes av igen.

Mac?

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fika på det?

Dricker du kaffe? 😳

Redigerat av Kulturell Figur
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Jag har jobbat idag

Postat

Ska vara klass 3 storm här jag bor idag och vi har blivit avrådda från att gå ut.

Ska nog ut och springa en runda tror jag. I skogen. dessutom 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.