Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

...eller så hade Fylking berättat nyckeln till alltihopa och herr Oppenheimer hade stått där med ett ansiktsuttryck liknande det här;

intepa.jpg

Vid närmare eftertanke... Fylking hade nog aldrig hunnit berätta hela storyn innan Chuck Norris hade kommit och hotat honom och sett ut såhär:

d87483aa7b1bef3c3a567f695c40c898.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, gillade den som fan, oväntad liten pärla 🙂

🥰 Eller HUR! Den är ju asbra. Okej, flippar lite på slutet men de har fixat hela konceptet jävligt bra. Plus till "de tre bockarna Bruse"-referensen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰 Eller HUR! Den är ju asbra. Okej, flippar lite på slutet men de har fixat hela konceptet jävligt bra. Plus till "de tre bockarna Bruse"-referensen 🙂

Han som spelade jägaren var ju så jävla skön också, hela tiden besvärad över att behöva prata om det här med troll och irriterad över att de följde efter honom när han skulle ut och jaga 😄

Tror jag ska se om den snart igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Han som spelade jägaren var ju så jävla skön också, hela tiden besvärad över att behöva prata om det här med troll och irriterad över att de följde efter honom när han skulle ut och jaga 😄

Tror jag ska se om den snart igen

Hans husvagn ger begreppet "home styled trailer" en helt ny innebörd 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mannen kommer in till frun i sovrummet med ett får under armen och säger: det här är grisen jag knullar när du inte vill. -Men det där är ingen gris, det är ett får, säger frun. Då säger mannen: jag pratar inte med dej!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...