Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Hahaa, tjejen gjorde precis en Naymari och satte ett tämligen omysigt tumavtryck på den nypolerade Fendern... 😠😆🥰

Det gör...inte så mycket.

Nu dags att sova.

Sadam: krya på dig. Hur mår du förresten?

Pazo: Du har väl ramlat omkull vid det här laget... 😛 Take care. Vi vill höra alla pinsamma detaljer imorrn.

Memphy: Sak du fortsätta fettorgien eller är det kanske bra nu 😛 ?

Nay: hur var det med pottarna på basen nu igen? Omöjliggör det spelande och förstör dina kåntry-växelbasgångar (vilket påminner mig om att jag borde lägga basen på pxm/lundberg/Naymari/CHAE-samarbetet 😱 Jag gör det...erhm...senare).

Killis: Sweep and clean, baby!

Grahn: en fika på det?

Phidden: scat och brainpool låter som en skön combo. Brit scat.... 😳

El santa Slej: har aldrig hajat pepparkaka/mögelost-kombon men go nuts.

Pico: kollade du upp den där Ren & Stimpy-grejen jag PM:ade dig för typ 100 år sedan?

Micke : kan vi inte ta en gitarrputsardag... Bara du och jag? 🥰 En liten gitarrworkshop, liksom.

Ni är skapligt sköna killar all around 🥰

God natt och sov gott, gullponkar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaa, tjejen gjorde precis en Naymari och satte ett tämligen omysigt tumavtryck på den nypolerade Fendern... 😠😆🥰

Det gör...inte så mycket.

Nu dags att sova.

Sadam: krya på dig. Hur mår du förresten?

Pazo: Du har väl ramlat omkull vid det här laget... 😛 Take care. Vi vill höra alla pinsamma detaljer imorrn.

Memphy: Sak du fortsätta fettorgien eller är det kanske bra nu 😛 ?

Nay: hur var det med pottarna på basen nu igen? Omöjliggör det spelande och förstör dina kåntry-växelbasgångar (vilket påminner mig om att jag borde lägga basen på pxm/lundberg/Naymari/CHAE-samarbetet 😱 Jag gör det...erhm...senare).

Killis: Sweep and clean, baby!

Grahn: en fika på det?

Phidden: scat och brainpool låter som en skön combo. Brit scat.... 😳

El santa Slej: har aldrig hajat pepparkaka/mögelost-kombon men go nuts.

Pico: kollade du upp den där Ren & Stimpy-grejen jag PM:ade dig för typ 100 år sedan?

Micke : kan vi inte ta en gitarrputsardag... Bara du och jag? 🥰 En liten gitarrworkshop, liksom.

Ni är skapligt sköna killar all around 🥰

God natt och sov gott, gullponkar!

Fan va skön du är me Chae. 🥰

Äter resten av pizzan nu, en kompis kom över med en öl också men jo, jag ska sakta ner lite med kalorierna imorn. Men bara imorn. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur långa är alla i Längsta förresten? Själv är jag 175.

Vet inte om jag kvalar till att tillhör Längsta ännu men jag är 189.

Den kortaste tjejen jag dejtat var 148. Det såg säkert jätteroligt ut, fast hon var rätt kul hon också så inte tänkte jag på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjo. Kom nyss hem från en spelning med mitt enmansband på en pizzeri. Dåligt med folk men rena idiotöset ändå. Tänk vilka dårar det finns, det är sanslöst. Tänk om jag haft kameror som filmat pub-liken var g¨ng jag spelat, pch redigera ihop det grövsta, det skulle slå allt i filmväg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaa, tjejen gjorde precis en Naymari och satte ett tämligen omysigt tumavtryck på den nypolerade Fendern... 😠😆🥰

Det gör...inte så mycket.

😆 :lol: 😛

Nay: hur var det med pottarna på basen nu igen? Omöjliggör det spelande och förstör dina kåntry-växelbasgångar (vilket påminner mig om att jag borde lägga basen på pxm/lundberg/Naymari/CHAE-samarbetet 😱 Jag gör det...erhm...senare).

Alltså basen går och spela på. bara det att all volymförändring sker mellan ungefär 7 och 10. vilket är rätt frustrerande när man vill backa litegrann på någon mick 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå dejting...

"Hi, I'm a bit of an artist, would you like me to sketch you?"

How to troll a dating website......

😆 Så jävla kul!

😆 :lol: 😛

Alltså basen går och spela på. bara det att all volymförändring sker mellan ungefär 7 och 10. vilket är rätt frustrerande när man vill backa litegrann på någon mick 😕

Hm, skumt ju 😳

* * *

Hej längstah 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Oppenheimer hade tagit honom i örat, eller kanske t o m ett mer effektivt grepp än så.

...eller så hade Fylking berättat nyckeln till alltihopa och herr Oppenheimer hade stått där med ett ansiktsuttryck liknande det här;

intepa.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...