Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Fidden, om du ser det här. Lyssna på de fyra senaste låtarna i Längsta-listan på spottan, tror du kommer gilla dem. 😮 Med tanke på att du tipsade om Anderson för ett tag sedan. är liknande musik. ☺️

jag har ett svagt minne av att jag tipsat om dem, men jag har totalt glömt bort hur de låter. 😆

längsta-listan har jag inte 🙁

Jag gillar inte skalliga killar. Men tack för omtanken. ☺️

jag tror inte att han menade att ni skulle dejta... inte för att det är något fel med det, men.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror inte att han menade att ni skulle dejta... inte för att det är något fel med det, men.

Tänkte mera att ni kunde gråta ut ihop liksom, helt platoniskt alltså.

I know, jag skämtade bara.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom på en till såndär dricka dricka ururkopparkoppar idag. Kan kanske ske. Och så har vi ju en enorm orm sen tidigare också. Överväger att skicka in till tidningen språk och fråga om det kallas nått och om man kan hitta något mer sånt.

det kallas för "fiddeologier".

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden, vart ska du bo när du drar te Görmany?

Förresten, har du sett senaste avsnittet av Dag? Nunnan. xD

Blir hotell antar jag 😄

Rebecka Hemse (nunnan) har jag varit småkär i ända sedan hon var med i radioskugga för 100 år sedan 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir hotell antar jag 😄

Fan va soft då. 😛

Rebecka Hemse (nunnan) har jag varit småkär i ända sedan hon var med i radioskugga för 100 år sedan 🥰

Såklart du har. xD xD

Vet tyvärr inte vem det är. En annan skön scen var när han borrade hål i väggen. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

I måndags kväll spelade jag handboll/fotboll. Fick då skoskav. Idag, torsdag, så ser det ut såhär:

Fortfarande typ köttsår. Värker i hela fötterna (ser likadant ut på vänster fot) och kan inte gå utan att det gör ont 🤪

Blir du inte väldigt ofta skadad när du spelar fotboll? Hade en kompis som var väldigt skadebenägen. Var det inte ett revben han hade bräckt när jag tacklade honom så var det en lårkaka han hade fått när vi hamnade i en närkamp. Det tog lixom aldrig slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...