Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Japp! Lite styltigt känns det tyvärr. Lättare att skriva fritt utan att översätta. Hoppas allt är korrekt, känns ju sådär att impa med taskig franska.

Man har mellanslag innan kolon, semikolon, frågetecken och utropstecken på franska.

Haha, jag kände mig lite som jag var i högstadiet igen. Typ jag heer sebastian är 20 år och på fritiden gör jag det här.

Och det är ju : sjukt , galet och tokigt !

Du får mjältbrand på posten av mig om du låter det gå emellan.

Får göra mixtapes med riktig musik på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, jag kände mig lite som jag var i högstadiet igen. Typ jag heer sebastian är 20 år och på fritiden gör jag det här.

Och det är ju : sjukt , galet och tokigt !

Håller med om att det ser lite skevt ut. Särskilt fult är det när det råkar bli radbrytning innan ett utropstecken

!

Får göra mixtapes med riktig musik på.

Rätt svarat!

Fast portot går upp över 20 gram...

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt svarat!

Fast portot går upp över 20 gram...

Ett bra intryck och bra musiksmak är svårt att uttrycka i monetära termer.

Hur mycket kostar det då?

Har du skickat något meddelande än?

Nej. Tänkte vänta och se om hon kollar min profil igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra intryck och bra musiksmak är svårt att uttrycka i monetära termer.

Hur mycket kostar det då?

upp till 20 g: 12 kr

upp till 100 g: 24 kr

upp till 500? vet inte: 36? tror jag, men så högt kommer man aldrig

Nej. Tänkte vänta och se om hon kollar min profil igen.

Hehe, men ta för dig lite. Det behöver ju inte vara kört för att hon av någon händelse som inte du rår över glömmer bort eller inte kommer sig för att titta på din profil en gång till. Du lär ju impa på henne och trycka på hur mycket ni har gemensamt i ditt meddelande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså det låter ju dyrt men det är inte så farligt. Jag har f ö skitmånga frimärken som jag fick av min gudmor, jag kan skicka några om det kniper och du måste äta fiskpinnar för det är så kul att du börjar skicka post.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och smileysarna hjälper inte? Fan...

hehe

Vad är det som är så konstigt med henne då?

Nämen hon typ avslutar våra telefonsamtal väldigt fort. Vi pratar nån minut och sen säger hon att hon måste gå och sova. Innan jag hunnit säga så mycket, var samma sak igår. Typ klockan 21, när hon brukar lägga sig typ 23. Vi brukar prata rätt länge annars. Lite konstigt bara, men vill inte göra någon grej av det.

Sen att hennes ex-kille bor våningen över henne känns sådär också. Inte för att jag misstror någonting, utan jag ju litar fullt på henne, men kommer ju jobbiga tankar ändå. Vet att han är över hos henne och tjötar ibland. Jag är väl bara nojjig och svartsjuk, vilket kanske är naturligt. Har ju inte så mycket erfarenhet av förhållanden tidigare direkt. Vi har det bra tillsammans så jag ska väl inte tänka för mycket. Brukar också överanalysera saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det får bli morgondagens projekt. Då får du sluta med din msnstrejk också och hjälpa mig formulera mig.

Just det! Det är ingen strejk, det är bara obetänksamhet. Det är för att förut så snackade jag skitmycket med hon en tjej från Argentina på msn, men sen dog det typ när jag stötte på svenska tjejer (iBella, tjej#2) och då har det inte blivit av att gå in där så mycket. Men såklart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä men fan nu blir jag snart arg och köper skivjäveln. Kan folk sluta med VBR och bara köra 320. 2 TB hdd kostar under 1000 kr, det är inget problem om skivan är 100 mb istället för 84 mb.

Tankar ALLTID V0 om det finns. 320 känns så onödigt. Kan inte komma på en enda situation där man hör skillnad. Vill jag ha perfekt kvalle tankar jag flac.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså det låter ju dyrt men det är inte så farligt. Jag har f ö skitmånga frimärken som jag fick av min gudmor, jag kan skicka några om det kniper och du måste äta fiskpinnar för det är så kul att du börjar skicka post.

Tror jag överlever, men tack ändå! Det är väl inte varje gång man skickar brev med porto för 24 kr.

Hur ska man för övrigt skriva "tjugofyrakronorsbrev" om man kör med kr istället för kronor. "24 kr-brev" ser ju konstigt ut men borde vara rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen hon typ avslutar våra telefonsamtal väldigt fort. Vi pratar nån minut och sen säger hon att hon måste gå och sova. Innan jag hunnit säga så mycket, var samma sak igår. Typ klockan 21, när hon brukar lägga sig typ 23. Vi brukar prata rätt länge annars. Lite konstigt bara, men vill inte göra någon grej av det.

Sen att hennes ex-kille bor våningen över henne känns sådär också. Inte för att jag misstror någonting, utan jag ju litar fullt på henne, men kommer ju jobbiga tankar ändå. Vet att han är över hos henne och tjötar ibland. Jag är väl bara nojjig och svartsjuk, vilket kanske är naturligt. Har ju inte så mycket erfarenhet av förhållanden tidigare direkt. Vi har det bra tillsammans så jag ska väl inte tänka för mycket. Brukar också överanalysera saker.

Och den oundvikliga frågan: har ni pratat om det öga mot öga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag överlever, men tack ändå! Det är väl inte varje gång man skickar brev med porto för 24 kr.

Hur ska man för övrigt skriva "tjugofyrakronorsbrev" om man kör med kr istället för kronor. "24 kr-brev" ser ju konstigt ut men borde vara rätt.

Nej, det är rätt lite pengar ändå om man tänker det som att det är en halv lunch varannan vecka typ.

Vetefan hur man skriver det bäst. 24 kr-brev tappar man ju s:et i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och den oundvikliga frågan: har ni pratat om det öga mot öga?

:rolleyes:

Jag känner väl också att det är dags att börja ta upp sånna saker. Man vill ju gärna inte ta upp obekväma ämnen men sånt är ju nödvändigt också tyvärr. Aja, får väl ta o snacka me henne bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

:rolleyes:

Jag känner väl också att det är dags att börja ta upp sånna saker. Man vill ju gärna inte ta upp obekväma ämnen men sånt är ju nödvändigt också tyvärr. Aja, får väl ta o snacka me henne bara.

Om man inte vill ta upp obekväma ämnen ska man nog inte ha ett förhållande /relationsexperten

Det som inte är najs är att jag kommer att sova mindre än sex timmar i natt troligen. Fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man inte vill ta upp obekväma ämnen ska man nog inte ha ett förhållande /relationsexperten

Vill och vill, är väl inte någon som "vill" utan man drar sig ju gärna för det. Jag vet ju att jag förr eller senare får ta upp saker när det verkligen behövs. Bara att jag brukar fundera över saker och ting rätt länge innan jag beslutar mig för vad som bör göras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill och vill, är väl inte någon som "vill" utan man drar sig ju gärna för det. Jag vet ju att jag förr eller senare får ta upp saker när det verkligen behövs. Bara att jag brukar fundera över saker och ting rätt länge innan jag beslutar mig för vad som bör göras.

Har väl sina fördelar det också.

Det kan vara givande med lite personlighetsexperimentation ibland. Ibland känner jag att hela min ganska slackiga whatever-mentalitet som jag har haft till rätt mycket sen typ studenten bara är ett medvetet test, att jag egentligen är pedantisk och neurotisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...