Naymari Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Hej CHAE! Jag botar förkylning och kollar Simpsons! Själver? 🙂
CHAE Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Nay: kom precis hem från jobbet och tänkte styra upp lite käk. Typ alldeles jättesnart... ska bara....gäspa färdigt....först 🙂 Känner mig lite krasslig men det går förhoppningsvis över 😎 Krya på dig!
CHAE Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 (redigerat) Märkligt att så fort zombieakapolypsen slår till [på film] så kan alla per automatik hantera skjutvapen 😳 Inte bara handeldvapen utan twelve gauges liksom... Edith: ...samt ha bombverkstad hemma i garaget 2x 😳 Redigerat 18 november 2011 av CHAE
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Krya på er, era jäkla sjuklingar! Märkligt att så fort zombieakapolypsen slår till [på film] så kan alla per automatik hantera skjutvapen 😳 Inte bara handeldvapen utan twelve gauges liksom... Edith: ...samt ha bombverkstad hemma i garaget 2x 😳 Men vadå, kan inte alla det? 😳
CHAE Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 (redigerat) Krya på er, era jäkla sjuklingar! Men vadå, kan inte alla det? 😳 😮 XD edith: täääck mickeh 🥰😊 Redigerat 18 november 2011 av CHAE
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Senaste nytt i MickeH's krångliga kärleksliv och sökande efter the one: en 20-årig brud började skriva till mig på Helgon. Hon var väldigt trevlig och verkade väldigt intresserad. Första intryck: gott! Tjej från spelningen - har snackat en gång på MSN och lite på Fejjan. Intryck: lite tveksamt. Börjar undra om jag inte övertolkade saker och ting på spelningen.
CHAE Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 (redigerat) Senaste nytt i MickeH's krångliga kärleksliv och sökande efter the one: en 20-årig brud började skriva till mig på Helgon. Hon var väldigt trevlig och verkade väldigt intresserad. Första intryck: gott! Tjej från spelningen - har snackat en gång på MSN och lite på Fejjan. Intryck: lite tveksamt. Börjar undra om jag inte övertolkade saker och ting på spelningen. Aha se där, se där! Spännande. Keep us posted ☺️ Edith: just det... mat vareja. Simma lugnt, krappar! Redigerat 18 november 2011 av CHAE
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 ☺️ Det var fan ett tag sedan någon så tydligt raggade på mig, det känns bra. ☺️ Får vara försiktig bara så jag inte blandar ihop intresse med smickran.
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 http://www.asylum.com/2010/11/11/november-18th-declared-have-sex-with-a-guy-with-a-mustache-day/ 😄
Björn Olsberg Postat 18 november 2011 Trådstartare Postat 18 november 2011 Modereringen på det här forumet är patetiskt dåligt. När du ser något som inte är ok, påkalla uppmärksamheten så att vi kan agera istället. Du vet hur man gör 🙂
Björn Olsberg Postat 18 november 2011 Trådstartare Postat 18 november 2011 Så länge det där fanskapet och analogfreak, som olsberg har släppt in för hundrade gången, så att han ska kunna jävlas med alla, inte är här är det bra. Antar att af har tungan så lång upp i röven på denne olsberg numera att han inte behöver hålla sej med toalettpapper längre. Jag vill vara tydlig. Flera personer som har sparkats ut går inte att hålla härifrån. Och det är inte något jag kan göra något åt. Tråkigt att ni håller mig skyldig för det. Trevlig helg.
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 När du ser något som inte är ok, påkalla uppmärksamheten så att vi kan agera istället. Du vet hur man gör 🙂 https://www.studio.se/index.php/topic/89831-kaerleksgnabb/page__st__30 Det finns knappt ett inlägg här som jag inte skulle klassas som över gränsen. Take a pick. Jag vill vara tydlig. Flera personer som har sparkats ut går inte att hålla härifrån. Och det är inte något jag kan göra något åt. Tråkigt att ni håller mig skyldig för det. Trevlig helg. Byter han IP-nummer eller?
Björn Olsberg Postat 18 november 2011 Trådstartare Postat 18 november 2011 http://forum.studio....bb/page__st__30 Det finns knappt ett inlägg här som jag inte skulle klassas som över gränsen. Take a pick. Berörda personer är varnade sedan tidigare idag, och de värsta inläggen är raderade. Gränsen kanske kunde ha dragits ännu hårdare, jag håller med. Dock är det en tråd som har tillkommit efter en moderering av ett annat ämne, så det är inte något som moderatorer har skitit i 🙂 Framöver, använd gärna knappen Anmäl (istället för att posta i forumet). Då försvinner anmälan inte från min/vår radar. 🙂
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Berörda personer är varnade sedan tidigare idag, och de värsta inläggen är raderade. Gränsen kanske kunde ha dragits ännu hårdare, jag håller med. Framöver, använd gärna knappen Anmäl (istället för att posta i forumet). Då försvinner anmälan inte från min/vår radar. 🙂 Eftersom det var Saddam som länkade så utgick jag ifrån att någon redan anmält. Men jag ska tänka på det i fortsättningen. Och jag håller med om att gränsen borde vara mycket, mycket hårdare.
Björn Olsberg Postat 18 november 2011 Trådstartare Postat 18 november 2011 Byter han IP-nummer eller? Generellt: Kommer man tillbaka med nytt ip-nummer och namn så finns det inga verktyg att hålla någon borta. Det har hänt förut och kommer hända igen.
Björn Olsberg Postat 18 november 2011 Trådstartare Postat 18 november 2011 Och jag håller med om att gränsen borde vara mycket, mycket hårdare. Helt med dig. Tråden är raderad.
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Helt med dig. Tråden är raderad. 🙂 Jag tror jag känner rent generellt att stämningen inte är särskilt trevlig här längre, det är många människor som beter sig som svin mot varandra och skapar dålig stämning, och sånt löser man tyvärr inte så enkelt. Det är ett lång-gående jobb med moderering som krävs för att undvika sånt. Och jag hajjar att det är svårt och tar tid.
Naymari Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Senaste nytt i MickeH's krångliga kärleksliv och sökande efter the one: en 20-årig brud började skriva till mig på Helgon. Hon var väldigt trevlig och verkade väldigt intresserad. Första intryck: gott! Tjej från spelningen - har snackat en gång på MSN och lite på Fejjan. Intryck: lite tveksamt. Börjar undra om jag inte övertolkade saker och ting på spelningen. Vad är helgon?
Neosus Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 🙂 Jag tror jag känner rent generellt att stämningen inte är särskilt trevlig här längre, det är många människor som beter sig som svin mot varandra och skapar dålig stämning... Där är anledningen till varför jag har dragit ner på forumandet. Skitforum är vad detta är.
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Vad är helgon? http://www.helgon.se Där är anledningen till varför jag har dragit ner på forumandet. Skitforum är vad detta är. Äh, håll dig här i Längsta då. Nu verkar det återigen vara dom coola killarna. ☺️
Naymari Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 http://www.helgon.se tufft. kräver nästan en regg, bara för att kolla läget.eller där e kanske inte många i min ålder?
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 tufft. kräver nästan en regg, bara för att kolla läget.eller där e kanske inte många i min ålder? Betydligt fler än vad du tror. 😛 Mer än vad det är i min ålder iallafall...
Naymari Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Betydligt fler än vad du tror. 😛 Mer än vad det är i min ålder iallafall... tufft. får testa ett litet tag iaf. se om där är något intressant xD
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 tufft. får testa ett litet tag iaf. se om där är något intressant xD Do it! 🙂 Jag heter MickeyRaw där om du vill adda mig.
Naymari Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Do it! 🙂 Jag heter MickeyRaw där om du vill adda mig. venne hur man addar. jag skickade ett mail till dig. tror jag xD
Micke H Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Yay, nu blev min e-penis på Helgon längre. xD
Memphis Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Nu verkar det återigen vara dom coola killarna. ☺️ xD
Recommended Posts