SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Eftersom den arten livnär sig på bakterier och bajsavlagringar i första hand, så tror jag dymedelst inte att det är tillrådligt. Det säjs att ål äter lik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Det säjs att ål äter lik. Det gör ju människan varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Det gör ju människan varje dag. Inte fidden. Utom fisklik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fidden är inte lik någon annan 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Dengbots, hur är det med lysrören idag? Samma som alltid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Gud är Descartes opium. Fy fan vad tragglig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Gud är Descartes opium. Fy fan vad tragglig. 1600-talet var ingen picnic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 f*** Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 cogito ergo flum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Trådtitel AB 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fidden är inte lik någon annan 😑 jag är iallafall inte lik Kofi Annan, men jag kan inte svara för min likhet med eventuella släktingar till honom. Styrbjörn Annan kan möjligen vara skitlik mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 ☺️😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Världen skulle ha nått så ofantligt mycket längre vid det här laget utan kristendomen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Facebook ser ju helknäppt ut. Laddade hem nån flashspelare å nu ser jag knappt några ikoner. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Världen skulle ha nått så ofantligt mycket längre vid det här laget utan kristendomen. Menar du att det gäller religion öht? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Menar du att det gäller religion öht? Inte nödvändigtvis. Just kristendomen. Tänker på filosofihistorien. I antiken tänktes det så det knakade, sen kom apostlarna och kyrkofäderna och helt plötsligt handlade filosofin bara om att rättfärdiga den kristna tron, och inte att komma till insikt om världen och människan. Hela medeltiden var ett tusenårigt svart hål, och ända in i modern tid lever det kvar. Descartes hela "jag tänker alltså finns jag" verkar mer handla om att "jag tror alltså finns jag"; det är lite intressanta tankegångar i början av argumentet, men sen urartar det snabbt och försjunker i irrdogmatiskt gudablaj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Inte nödvändigtvis. Just kristendomen. Tänker på filosofihistorien. I antiken tänktes det så det knakade, sen kom apostlarna och kyrkofäderna och helt plötsligt handlade filosofin bara om att rättfärdiga den kristna tron, och inte att komma till insikt om världen och människan. Hela medeltiden var ett tusenårigt svart hål, och ända in i modern tid lever det kvar. Descartes hela "jag tänker alltså finns jag" verkar mer handla om att "jag tror alltså finns jag"; det är lite intressanta tankegångar i början av argumentet, men sen urartar det snabbt och försjunker i irrdogmatiskt gudablaj. Jäpp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Slut på det roliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 hittar inte mitt usbminne var e d Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 unden sängen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Dingis! Gissa vem som var inne på min profil för 5 timmar sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Dingis! Gissa vem som var inne på min profil för 5 timmar sen! Hon Shigger eller vad hon hette? ps hon e fet snygg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Hon Shigger eller vad hon hette? ps hon e fet snygg Japp! Har bokstavligen halva inne: "But if I have a look at your profile more than 2 times I'd like to talk to you and I'm just to shy to do it. So if you'd like to talk to me, just start a conversation. 😉 " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Japp! Har bokstavligen halva inne: "But if I have a look at your profile more than 2 times I'd like to talk to you and I'm just to shy to do it. So if you'd like to talk to me, just start a conversation. 😉 " Haha ja eller hur! Bokstavligen! Fast så vitt du vet så kan hon ju ha kollat mer än en gång, kanske TIO gånger. Äh, snacka me na, du behöver ju inte kallprata lite pinigt, bara fråga om hon vill mejlväxla (eller?) med dig för att hjälpa dig med språket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 hittar inte mitt usbminne var e d på mitt mitt skrivbord e d Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Haha ja eller hur! Bokstavligen! Fast så vitt du vet så kan hon ju ha kollat mer än en gång, kanske TIO gånger. Äh, snacka me na, du behöver ju inte kallprata lite pinigt, bara fråga om hon vill mejlväxla (eller?) med dig för att hjälpa dig med språket. Vad kostar det skicka brev till tyskland? Hon verkar gilla det och vore kul ändå att skriva ett riktigt brev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Vad kostar det skicka brev till tyskland? Hon verkar gilla det och vore kul ändå att skriva ett riktigt brev. Tummen upp! 12 kr. Kul, det blir ju mycket mer personligt så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts