Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bruden jag pratade med (som jag träffade på spelningen) har inte svarat på frågan jag ställde i måndags om hennes MSN. Jag ska fråga igen ikväll. ^^

Postat

😳

Vem av er har gömt usb-kabeln till mp3spelaren 😠

JAG VARE! 😠😛

Hej längsta!

Postat

Hej Chae! ☺️ Haru flyttat klart o så nu eller? Misshandlat några patienter på sistone? 😛

😄

Mors Memphy!

Jeppido, vi har flyttat klart för ett bra tag sedan. Det var segt men totally worth it.

Haha, inte vad jag minns... 😉

Själv då?

Allt lugnt på alla fronter?

* * *

Fan, nu vart klockan sådär mycket igen... Jag som bara skulle skriva ett par mail 😳

Postat

nån gång i januari eller februari ska jag tydligen till nån industristad i tyskland och pytsa upp vätska i 1000-tals provrör... 🤪

glamoröst värre.

Postat

😄

Mors Memphy!

Jeppido, vi har flyttat klart för ett bra tag sedan. Det var segt men totally worth it.

Haha, inte vad jag minns... 😉

Själv då?

Allt lugnt på alla fronter?

* * *

Fan, nu vart klockan sådär mycket igen... Jag som bara skulle skriva ett par mail 😳

hehe. Gott att höra då.

Själv har jag väl inte heller skadat så många patienter på senaste, vad jag vet iaf. 😛 Nämen saker är lite upp o ner, för det mesta ok. Ska repa imorn, ska bli kul.

Postat

nån gång i januari eller februari ska jag tydligen till nån industristad i tyskland och pytsa upp vätska i 1000-tals provrör... 🤪

glamoröst värre.

Låter ball fidden! Hur kommer detta sig? Något specialuppdrag företaget tillfrågade dig om typ?

Postat

Låter ball fidden! Hur kommer detta sig? Något specialuppdrag företaget tillfrågade dig om typ?

"Tillfrågade" är väl att ta i.

Det gick mer till såhär.

Jag kom in i fikarummet. Min avdelning satt och småskrattade runt fikabordet. Ställföreträdande klämmde i:

- När man talar om trollen, hahaha!

- Vad har jag nu gjort?

- Nä, du har inte gjort nåt... än. men.. haha. Du ska till tyskland...

- Huh? Coolt.

- ... och pytsa upp allt det där materialet ingen vill röra med tång!

- [panik-garv-bryterihop]

[hela avdelningen bryter även dem ihop pga min reaktion]

Jobbet går för övrigt ut på att späda material från ett rör till ett annat rör, sen vortexa och centrifugera röret, sen späda materialet till ett annat rör, sen centrifugera och vortexa, sen späda materialet till fyra rör.

Sen gör man exakt samma sak med ett till rör.

Sen ett till.

Sen ett till.

tror det var 8000 rör. Det innebär, om man ska vara exakt, en jävla massa pytsningar.

Postat

"Det bästa är att vi kommer kunna garva åt detta ända till februari!" var det nån som sa... jag mumlade mest nåt om att jag nog också kommer kunna skratta åt det om några år. 😏

😆

Postat

Jobbet går för övrigt ut på att späda material från ett rör till ett annat rör, sen vortexa och centrifugera röret, sen späda materialet till ett annat rör, sen centrifugera och vortexa, sen späda materialet till fyra rör.

Sen gör man exakt samma sak med ett till rör.

Sen ett till.

Sen ett till.

tror det var 8000 rör. Det innebär, om man ska vara exakt, en jävla massa pytsningar.

Har du blivit homeopat?

Postat

Tur att ingen ville gå på den där fotbollsmatchen. Går nog inte själv.

Har du gjort det du skulle nu?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.