Overkill Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 fick sladd och la en kabel i taket. lös i magen... jag menar hallen. :elik:
Micke H Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Förresten Overkill, tack för att du försvarade mig häromdagen. ^^ Passar på att säga det nu för jag vet inte om du stannar och jag vet inte om jag vill stanna här.
Overkill Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Förresten Overkill, tack för att du försvarade mig häromdagen. ^^ Passar på att säga det nu för jag vet inte om du stannar och jag vet inte om jag vill stanna här. Det är lugnt. Han kan inte skriva saker utan att skicka subtila signaler och ha underliggande motiv och det stör mig. Det är inga ärliga frågor ställda för att stötta, utan frågor som ställs för att föda (negativa) tankar och skapa ångest.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Förresten Overkill, tack för att du försvarade mig häromdagen. ^^ Passar på att säga det nu för jag vet inte om du stannar och jag vet inte om jag vill stanna här. Jag förstår dig. Det måste kännas jobbigt att utföra handlingar som ni alla här anklagat mig för.
Overkill Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Jag förstår dig. Det måste kännas jobbigt att utföra handlingar som ni alla här anklagat mig för. Nja, nu är du fel ute. Snarare så måste det känns jobbigt att vara du.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Det är lugnt. Han kan inte skriva saker utan att skicka subtila signaler och ha underliggande motiv och det stör mig. Det är inga ärliga frågor ställda för att stötta, utan frågor som ställs för att föda (negativa) tankar och skapa ångest. Det är mycket riktigt att jag inte stöttar människor som går in för att vara elaka. 🙂
Overkill Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Men jag orkar inte tjafsa med dig igen för det är som att prata med en vägg. Ha det så bra Micke så syns vi.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Nja, nu är du fel ute. Snarare så måste det känns jobbigt att vara du. Varför tror du det?
Overkill Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Det är mycket riktigt att jag inte stöttar människor som går in för att vara elaka. 🙂 Så bra då 🙂 :) 🙂 :) Varför tror du det? Jag är en bra personkännare. 3
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 (redigerat) Så bra då 🙂 :) 🙂 :) Jag är en bra personkännare. Varför är det inte jobbigt att vara jag? Det är snarare du som har problem som var tvungen att hålla dig undan när det blev för jobbigt för dig. Redigerat 14 november 2011 av Kulturell Figur
Micke H Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Men jag orkar inte tjafsa med dig igen för det är som att prata med en vägg. Ha det så bra Micke så syns vi. Du med. Vi hörs på fejjan.
Micke H Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Att blocka någon hjälper inte mycket när man ändå ser svaren på vederbörandes inlägg.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 14 november 2011 Postat 14 november 2011 Att blocka någon hjälper inte mycket när man ändå ser svaren på vederbörandes inlägg. Jag ska lämna den här sandlådan eftersom den inte tillför nånting. Tänk er för innan ni anklagar folk för samma skit ni har inom flocken. hehe Hej då! 😄
Overkill Postat 15 november 2011 Postat 15 november 2011 Jag ska lämna den här sandlådan eftersom den inte tillför nånting. Tänk er för innan ni anklagar folk för samma skit ni har inom flocken. hehe Hej då! 😄 Ha det så!
CHAE Postat 15 november 2011 Postat 15 november 2011 Aha, då fattar jag vad vi :blinkade: för. ☺️ 😄 G'morrn Längsta! 🙂 Isn't it a fiiiiine mornin'?
slejnard Postat 15 november 2011 Postat 15 november 2011 kaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffe
CHAE Postat 15 november 2011 Postat 15 november 2011 kaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffe vrooOOOooom 😳
Recommended Posts