Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Förresten Overkill, tack för att du försvarade mig häromdagen. ^^ Passar på att säga det nu för jag vet inte om du stannar och jag vet inte om jag vill stanna här.

Postat

Förresten Overkill, tack för att du försvarade mig häromdagen. ^^ Passar på att säga det nu för jag vet inte om du stannar och jag vet inte om jag vill stanna här.

Det är lugnt. Han kan inte skriva saker utan att skicka subtila signaler och ha underliggande motiv och det stör mig. Det är inga ärliga frågor ställda för att stötta, utan frågor som ställs för att föda (negativa) tankar och skapa ångest.

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Jag förstår dig. Det måste kännas jobbigt att utföra handlingar som ni alla här anklagat mig för.

Postat

Jag förstår dig. Det måste kännas jobbigt att utföra handlingar som ni alla här anklagat mig för.

Nja, nu är du fel ute. Snarare så måste det känns jobbigt att vara du.

Postat

Det är lugnt. Han kan inte skriva saker utan att skicka subtila signaler och ha underliggande motiv och det stör mig. Det är inga ärliga frågor ställda för att stötta, utan frågor som ställs för att föda (negativa) tankar och skapa ångest.

Det är mycket riktigt att jag inte stöttar människor som går in för att vara elaka. 🙂

Postat

Nja, nu är du fel ute. Snarare så måste det känns jobbigt att vara du.

Varför tror du det?
Postat

Det är mycket riktigt att jag inte stöttar människor som går in för att vara elaka. 🙂

Så bra då 🙂 :) 🙂 :)

Varför tror du det?

Jag är en bra personkännare.

• Gilla 3
Postat (redigerat)

Så bra då 🙂 :) 🙂 :)

Jag är en bra personkännare.

Varför är det inte jobbigt att vara jag?

Det är snarare du som har problem som var tvungen att hålla dig undan när det blev för jobbigt för dig.

Redigerat av Kulturell Figur
Postat

Men jag orkar inte tjafsa med dig igen för det är som att prata med en vägg.

Ha det så bra Micke så syns vi.

Du med. Vi hörs på fejjan.

Postat

Att blocka någon hjälper inte mycket när man ändå ser svaren på vederbörandes inlägg.

Jag ska lämna den här sandlådan eftersom den inte tillför nånting. Tänk er för innan ni anklagar folk för samma skit ni har inom flocken. hehe

Hej då! 😄

Postat

Jag ska lämna den här sandlådan eftersom den inte tillför nånting. Tänk er för innan ni anklagar folk för samma skit ni har inom flocken. hehe

Hej då! 😄

Ha det så!

Postat

Aha, då fattar jag vad vi :blinkade: för. ☺️

😄

G'morrn Längsta! 🙂

Isn't it a fiiiiine mornin'?

Postat

kaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffekaffe

vrooOOOooom

😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.