CHAE Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 (redigerat) Jag gillar inte om det är mycket folk i publiken jag känner. Eller hur! Det är ju skönare att giga inför 200 randoms än inför 10 av dem man känner väl. På tal om det, mickeh och nilsson; lycka till på era respektive gig 🙂 Redigerat 12 november 2011 av CHAE
SadamJR Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Det handlar INTE om någon i Den allmänna snarktråden överhuvudtaget! Så det har ingenting med Analogfreak eller någon annan att göra. Men det finns två grupper av människor, dels de som tycker att musikskapare inte ska ha betalt för sina yrkesprestationer och dels de knarkliberala och dessa bidrar pga sin oerhörda egoism till att studio forum blir en "waste of time". Skulle tycka att det vore kul om du kom och kollade åff-gais. Det kanske finns flera som vore intresserade. Jag står för allting utom resan.
Naymari Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Hej Nay! ...och grattis i förskott 😄 tack ☺️ nu vart kalaset med släkt o sånt över. rätt skoj att träffa släkt endå ☺️
Guitar Nilsson Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Jag o frun har undulat sen ett år. Han kan prata en hel del ord: Pappas pippi-pojke, hey baberiba mm. Ibland säger han "pip. pip, pip" alltså inte som en liten fågel kan låta, utan som om en pytteliten robot säger det svenska. Mysiga djur. De låter ganska lagom mycket också, inte som större papegojor som kan göra det omöjligt att höra tv mm. Våran Ozzy är helt gul, det är rejält ovanligt. 🙂
Naymari Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Jag o frun har undulat sen ett år. Han kan prata en hel del ord: Pappas pippi-pojke, hey baberiba mm. Ibland säger han "pip. pip, pip" alltså inte som en liten fågel kan låta, utan som om en pytteliten robot säger det svenska. Mysiga djur. De låter ganska lagom mycket också, inte som större papegojor som kan göra det omöjligt att höra tv mm. Våran Ozzy är helt gul, det är rejält ovanligt. 🙂 🥰
Naymari Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Coldplay är för jävla bra. Synd bara att S ljuden i refrängen i paradise förstör litegrann 🙁
Guitar Nilsson Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Ozzy Undulat: Eller Ossie som jag ändrat stavningen till, tycker det ser snällare ut. Frun har behållit Ozzy-stavningen.
Pazo Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Inget knas när du ser mig, flska och glas fet bas när du ser mig! Fet bas fet bas när du ser mig
Memphis Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Tänkte bara kika förbi lite snabbt, ska allt fortsätta min paus. Ser att det varit livat här några sidor tillbaka. Inte mycket missat antar jag. 😛 Läget me Pico då?
CHAE Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 (redigerat) Ameh tjenare, Memphy! 🥰 Har lite brådis (ska ner på Briggen och sätta ljudet) men hoppas att du har det gött! Simma lugnt, mannen. Kul att se dig! 😄 Redigerat 12 november 2011 av CHAE
Memphis Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Ameh tjenare, Memphy! 🥰 Har lite brådis (ska ner på Briggen och sätta ljudet) men hoppas att du har det gött! Simma lugnt, mannen. Kul att se dig! 😄 Tjenare Chae din gamle räv. 🥰 Jorå, det funkar, kul att se dig me. 😄
CHAE Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Tjenare Chae din gamle räv. 🥰 Jorå, det funkar, kul att se dig me. 😄 Aaaaawww, din gamle forumuggla. Bränner iväg ett PM one of these days, ok. Btw, drar till Götet och våldgästar dig i sommar. Fanvabravisägerså! 😛 Ta hand om dig och tjejen! Måste dra. Puzz o kjamiz 🥰
Pico Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Tänkte bara kika förbi lite snabbt, ska allt fortsätta min paus. Ser att det varit livat här några sidor tillbaka. Inte mycket missat antar jag. 😛 Läget me Pico då? Jo tack, det är bra. Själv? 😄
Guitar Nilsson Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 Ser på Lale när hon sjunger i Så mycket bättre... Retar mig på att lite av början på låten klipps bort. Ett producentförakt för musiker...
Naymari Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 ahallåa! aloha^_^ blitt nått älgkött idag? det är gott^_^
slejnard Postat 12 november 2011 Postat 12 november 2011 japp vi har styckat hele dagen! ca 16 kg fick jag ta så nu är frysen fylld. 😄
Recommended Posts