debatt Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Fåzzan dog vid 63. En av de äldsta någonsin i vår släkt.
debatt Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Det är väl snarare så att mina morbröder somm jag har ganska mycket gemensamt med börjar kola vippen. Ibland gör du ett smått okänsligt intryck. Det var inte meningen. Jag tolkade det du skrev fel.
debatt Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 (redigerat) Är det inte en av James Bond-lirarna på Debatts bild? Själv är jag så fruktansvärt stendum att jag inte klarar av att minska ned en bild på mig tillräckligt att det går att få in som avatar. Inte har jag nån Firebird heller, men den var tillräckligt liten att få plats. Nää... det är jag. Eller rättare sagt, jag befinner mig ungefär på samma pinnhål som dig. Jag vet hur man får in en avatar hämtad från en befintlig webbsida, men jag vet inte hur man får in en från sig själv. Detta har jag frågat om 3-4 gånger på forumet utan respons, så det skiter jag i nu. Minska en bild behöver man väl inte längre? Det var ett gissel i "förra" forumets design, men nu tog jag en hiskeligt stor bild. Sedan fanns det ju en anpassningsfunktion och det skötte sig automatiskt. Det är min dubbelgångare du ser där. Iaf enligt vad jag fick höra i veckan som gick. Redigerat 11 november 2011 av debatt
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Åhå... Då ska jag försöka hitta en söt bild på mig stjelv.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Åhå... Då ska jag försöka hitta en söt bild på mig stjelv. Du har väl bara söta bilder på dig själv? 😳
SadamJR Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Det var inte meningen. Jag tolkade det du skrev fel. Det är ok.
SadamJR Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Åhå... Då ska jag försöka hitta en söt bild på mig stjelv. Kul med lite nytt blod här. Hur kommer det sej att du publicerar här nu?
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Kul med lite nytt blod här. Hur kommer det sej att du publicerar här nu? ? Det där förstod jag inte. Jag fick reziza bilden en gång, fullstor gick inte. Gissa var bilden är tagen?
ironman Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Nää... det är jag. Eller rättare sagt, jag befinner mig ungefär på samma pinnhål som dig. Jag vet hur man får in en avatar hämtad från en befintlig webbsida, men jag vet inte hur man får in en från sig själv. Detta har jag frågat om 3-4 gånger på forumet utan respons, så det skiter jag i nu. Minska en bild behöver man väl inte längre? Det var ett gissel i "förra" forumets design, men nu tog jag en hiskeligt stor bild. Sedan fanns det ju en anpassningsfunktion och det skötte sig automatiskt. Det är min dubbelgångare du ser där. Iaf enligt vad jag fick höra i veckan som gick. Är inte det sångaren i den norska gruppen aha på din bild eller är mina glasögon konstiga
ironman Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Det skulle vara skit kul att höra någon som jobbar i branschen som kan berätta ärligt om vad dom tycker om skivbolagen och vad dom tycker om deras förtjänster.
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Fan det går för sakta med vår inspelning för helvete. Här sitter man med mikrofoner och apparater för multum, men vad faen händer? Inte super jag heller.
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Hur mycket supning kan utföras för en sextusenkronors microfån?
SadamJR Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 ? Det där förstod jag inte. Jag fick reziza bilden en gång, fullstor gick inte. Gissa var bilden är tagen? Det enda jag undrade över var varför du har plötsligt har börjat skriva här? Du är varmt välkommen vad mej beträffar. Han kan inget annat än att ställa provokativa frågor. Varför tar du inte livet av dej?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Varför tar du inte livet av dej? Vad har det med din farsa att göra?
Pico Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Vad har det med din farsa att göra? Vad har du med hans farsa att göra? Vad har jag med din beef med Sadam att göra? Precis ingenting, så jag drar. Herrå! 1
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Att skriva i tjöta-tråden? Jag har bara missat det. Nu har jag gett fan i studion ett par kvällar så då tänkte jag passa på att dela med mig av mina visdomsord.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Att skriva i tjöta-tråden? Jag har bara missat det. Nu har jag gett fan i studion ett par kvällar så då tänkte jag passa på att dela med mig av mina visdomsord. Jag gillar din avatar Nilsson 😄
SadamJR Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Vad har det med din farsa att göra? Jag har försökt i flera veckor nu att inte ta upp diskussionen med dej. Tyvärr funkar det inte. Det är nåt som inte stämmer med dej. Två av mina favoritkollegor vill inte va här längre pga dej. Jag ger mej inte så lätt. Om du hänger kvar här får du ta det som det kommer.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Jag har försökt i flera veckor nu att inte ta upp diskussionen med dej. Men du kunde inte hålla dig till slut?
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Man kan skita i om man inte gillar alla, man kan skriva ändå. Det gör jag. Jag gillar mig själv sämst.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Man kan skita i om man inte gillar alla, man kan skriva ändå. Det gör jag. Jag gillar mig själv sämst. Jag gillar mig själv bäst. 🙂
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Jag gillar mig själv bra jag med. Lite anledning till varför jag skriver här är mitt intresse för alla sorts människor. Det är inte kul alls att läsa hur somliga av er häver ur er om varandra, men det är faktiskt intressant. Detta hat eller vad det nu är är ju nåt som finns på riktigt. Var kommer det ifrån?
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Lika funderar jag på hur ni är i verkligheten bakom de tuffa nicken.
SadamJR Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Man kan skita i om man inte gillar alla, man kan skriva ändå. Det gör jag. Jag gillar mig själv sämst. Håller med dej, men analogfreaks största intresse ha varit att lägga ner längsta, något han propagerade för innan han åkte ut senaste gången. Samtidigt har längsta varit något av en skyddad verkstad under några år, vi har varit ett litet gäng som har tillbringat kvällarna här med våra diskussioner. Några av dem som har bidragit mest till dessa diskussioner vill inte ta del längre när analogfreak är här, eftersom han betraktas som genomfalsk. Du är hur som helst varmt välkommen. Det behövs lite nytt blod. 2
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Själv är jag tråkig. Inte alls så fruktansvärt rolig och klok som jag är här på forumet.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Jag gillar mig själv bra jag med. Lite anledning till varför jag skriver här är mitt intresse för alla sorts människor. Det är inte kul alls att läsa hur somliga av er häver ur er om varandra, men det är faktiskt intressant. Detta hat eller vad det nu är är ju nåt som finns på riktigt. Var kommer det ifrån? De som uttrycker hat för andra människor är de som genom sin egen osäkerhet inte kan hantera känslorna som kommer upp så fort man möter människor som man inte tycker om. Dessa människor går då till personangrepp när dom möter någon som dom inte tycker passar in. Tyvärr kommer dom sällan till insikt om sina egna problem. Jag tycker inte om alla människor men jag behöver inte berätta för dom hur dåliga människor dom är bara för att jag inte tycker om dom.
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Ge Kulturella F en chans ändå. Han har haft det tungt i sina dar. Det har vi väl alla men ändå.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Jag tycker att jag är en ganska intressant människa irl och jag kan prata om precis vad som helst vilket många uppskattar.
Guitar Nilsson Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 De som uttrycker hat för andra människor är de som genom sin egen osäkerhet inte kan hantera känslorna som kommer upp så fort man möter människor som man inte tycker om. Dessa människor går då till personangrepp när dom möter någon som dom inte tycker passar in. Tyvärr kommer dom sällan till insikt om sina egna problem. Jag tycker inte om alla människor men jag behöver inte berätta för dom hur dåliga människor dom är bara för att jag inte tycker om dom. I ärlighetens namn tycker jag det där låter som en beskrivning på dig själv i vissa stunder... Försök att skit lite mer i hur alla är och deras dåliga sidor. Du och jag kan ju acceptera varann? Då kan du väl tåla Saddam o Valle med?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 11 november 2011 Postat 11 november 2011 Då kan du väl tåla Saddam o Valle med? Har du en annan uppfattning?
Recommended Posts