Micke H Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Hej MickeH! Läget? Fint stycke på "pianot" där. Hej Debatt! Det är bra med mig, tack så mycket. 🙂 Hur är det med dig?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 (redigerat) Psykoanalyserad av analogfreak. Det kan inte sluta väl. När du kommer med din ironi och strör salt så får man känslan att du helst vill att det blir en konflikt. Det är som Nilsson säger att du mest skriver elaka inlägg. Redigerat 9 november 2011 av Kulturell Figur
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jo tack, nån seg dammallergi som satt sig i överdelen av kroppen. Såg på 8e delen av "Bron" och fick lite dåligt samvete för att jag skrev lite i förväg om dagens avsnitt till SadamJr. Men det var ju bara vad som stod i programtablåerna. Något rörigt avsnitt f.ö.
Micke H Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 ☺️ Tyvärr verkar resten av forumets giftiga ton sprida sig hit också, fucking great. När till och med Grahn svär loss vet man att det är illa ställt. 1
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Gamle man, du drog just ett likhetstecken mellan hur man svänger sig i skrift och vilket gitarrmärke man kör... Kanske dags att besöka doktorn och kolla de intellektuella funktionerna. Jamen Charvel är väl inte alls bra att ha?
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Sångtränade trots allt i förmiddags och körde då samma låt tio gånger i rad. Det är min prestation för idag. Rätt nöjd med dagen därför. Skulle ha gjort några viktiga andra grejer också, men varför göra idag vad man kan skjuta upp till morgondagen? 😄
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jamen Charvel är väl inte alls bra att ha? Är inte det parfym? Dyr parfym.
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Sångtränade trots allt i förmiddags och körde då samma låt tio gånger i rad. Det är min prestation för idag. Rätt nöjd med dagen därför. Skulle ha gjort några viktiga andra grejer också, men varför göra idag vad man kan skjuta upp till morgondagen? 😄 För första gången på fyra månader som inte jag sjunger o härjar fem timmar i studion.
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jag håller på att spara ihop till en Charvel gitarr nu. De är mkt bättre än sån skit dom Gibson och Femder.
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 😄 Apropå piano och sånt. Jag hittade noterna till en låt jag gjort för en del år sedan. Hade skrivit ut den på skrivaren. Förr hade jag nämligen inte Cubase Ess 4 utan D.O.P. och där fanns en notutskriftsfunktion. Tror inte det finns ens i Cubase fullversion, utan man måste ha ett särskilt notskriftsprogram då, eller?
SadamJR Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 När du kommer med din ironi och strör salt så får man känslan att du helst vill att det blir en konflikt. Det är som Nilsson säger att du mest skriver elaka inlägg. Du är och förblir en pajas. Stryktäck, slingrande och försåtlig. Du har redan fått två pers att lägga ner längsta. Det är allt jag har att säja om detta. 4
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jag håller på att spara ihop till en Charvel gitarr nu. De är mkt bättre än sån skit dom Gibson och Femder. Det är nu det ska finnas en sån där minusknapp att trycka på också.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 (redigerat) Du är och förblir en pajas. Stryktäck, slingrande och försåtlig. Du har redan fått två pers att lägga ner längsta. Det är allt jag har att säja om detta. Du är och förblir en destruktiv stackare som drivs av att jävlas med människor. Människor som dömer andra och som väljer att ignorera och lämna forumet är inga människor som förtjänar att vara här. Ditt uttalande du nyss gjorde säger det mesta om dig. Redigerat 9 november 2011 av Kulturell Figur
Overkill Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jag är en bra personkännare och har sett hur du bemöter människor i olika situationer på forumet. Enligt min uppfattning är du ingen elak människa utan en kille med mycket känslor som du har ett behov av att ge uttryck för. Om du nu är en så bra personkännare och bra på att analysera personer, kan du inte kolla på dig själv och dina inlägg här i längsta? Ständigt prat om bajs och tuttar och rövhål borde du ju kunna få fram att det betyder något. Om du nu är så bra på det, vill säga. 1
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 (redigerat) Om du nu är en så bra personkännare och bra på att analysera personer, kan du inte kolla på dig själv och dina inlägg här i längsta? Ständigt prat om bajs och tuttar och rövhål borde du ju kunna få fram att det betyder något. Om du nu är så bra på det, vill säga. Japp och din bästa kompis Dingis eviga tjat om att slicka kvinnligt könsorgan. 😄 Redigerat 9 november 2011 av Kulturell Figur
Dingbats Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Du är och förblir en destruktiv stackare som drivs av att jävlas med människor. Människor som dömer andra och som väljer att ignorera och lämna forumet är inga människor som förtjänar att vara här. Du är och förblir en jävla fitta som aldrig borde ha satt din fot på det här forumet. Dra åt helvete. Jävla idiot. 3
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Du är och förblir en jävla fitta som aldrig borde ha satt din fot på det här forumet. Dra åt helvete. Jävla idiot. Nu sjönk du i anseende dingis. Skärp dig!
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jag gillar oxå tyrolermusik. Nästan så jag ville knycka en bastuba jag såg igår.
SadamJR Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Det var ju en något oväntad uppbackning. Kunde fö inte tiga längre. 1
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Rullbandspelare är värdelöst och förlegat gammalt dåligt ja jajajaja
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jag gillar oxå tyrolermusik. Nästan så jag ville knycka en bastuba jag såg igår. Har du nån tyrolerhatt då? Rullbandspelare är värdelöst och förlegat gammalt dåligt ja jajajaja Studer A807 är fina grejer. 🥰
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Nä men en ridhjälm Och så har jag Johnny Winters autograf.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Nä men en ridhjälm Och så har jag Johnny Winters autograf. Kan man rida på den?
Dingbats Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Är det ingen som har analfittans adress? Jag tror jag har salpeter i skafferit.
Overkill Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Japp och din bästa kompis Dingis eviga tjat om att slicka kvinnligt könsorgan. 😄 Dingis är mer än det. Du är inte mer än bajsprat. Oberäknelig och creepy är du också. Tycker synd om övriga i längsta som får dras med dig.
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Rullbandspelare är bättre än digitala hvilka är dåligha. De senare väntas inom kort förbjudas.
Overkill Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Det var ju en något oväntad uppbackning. Kunde fö inte tiga längre. När man ser att Valle har varit inne i längsta på besök vet man att det händer grejer.
Fidden Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 9 nov kl 22:46 Örebro HUB, Posten har tagit emot försändelsen 😮 Jag kanske får den innan helgen! 😮
Recommended Posts