debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. Nu hinner man inte med riktigt. 😳 Blitt nåt fel.
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 SadamJr, idag fortsätter Bron. Det är åttonde delen. Får se om det kan vara nån mer tafatt sidofigur som är den skyldige, vilket jag trott hela tiden. T.ex. kollegan till Daniel på tidningen. Eller kanske Sagas älskare? Idag tar och förhör de den där polisen utan resultat.
SadamJR Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Idag tar och förhör de den där polisen utan resultat. Jaha, då var det avsnittet förstört.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Den här länken fick jag av Nilsson i ett pm och han frågade om jag tycker att det är skickligt framfört. http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=27752.0
Neosus Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Den här länken fick jag av Nilsson i ett pm och han frågade om jag tycker att det är skickligt framfört. http://www.kontrollr...p?topic=27752.0 RIKTIGT bra..... 🥰
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Jaha, då var det avsnittet förstört. 😲 Det står ju så i varenda tv-programtablå idag.
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Den här länken fick jag av Nilsson i ett pm och han frågade om jag tycker att det är skickligt framfört. http://www.kontrollr...p?topic=27752.0 Nej. Lite plus för att det låter som en indian dock.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 (redigerat) Han kanske bara driver med folk och gör det där på skämt... Redigerat 9 november 2011 av Kulturell Figur
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 RIKTIGT bra..... 🥰 Var det gott? 😳
SadamJR Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 😲 Det står ju så i varenda tv-programtablå idag. Det är bra att det snart är slut.
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 SadamJr... BRON kl 21 SVT "Svensk-dansk kriminalserie från 2011. Avsnitt 8 av 10. Saga och Martin griper och förhör en kollega som misstänks vara "Bromördaren". Han visar sig ha alibi för alla brottstillfällen, men är han verkligen oskyldig? Gärningsmannen är klar, han har lyckats med sitt syfte att peka på fem problem i samhället. Men Saga har en känsla av det kommer att komma mer. Kanske handlar det hela om personlig hämnd?"
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Det är bra att det snart är slut. Sadam... Jag trodde du bara skrev elaka inlägg. Är du sjuk?
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Den enda TV-serie jag tittar på är Tårtan med Frasse, Janos & Hilding. Jag identifierar mig med alla de tre rollfigurerna. Mest med Frasse.
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Hej Fidden! Säljer Lidl strösocker?? Ja. Det kallas Göebbells vita pulver.
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Den enda TV-serie jag tittar på är Tårtan med Frasse, Janos & Hilding. Jag identifierar mig med alla de tre rollfigurerna. Mest med Frasse. Härligt!! Man borde köpa den boxen.
debatt Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Nästa år har GAIS bortamatch mot Åtvid såatte...
SadamJR Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Sadam... Jag trodde du bara skrev elaka inlägg. Är du sjuk? Vad pratar du om? Det där var fö inte snällt. Nästa år har GAIS bortamatch mot Åtvid såatte... Vadå? Ska du kvarta över?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Sadam... Jag trodde du bara skrev elaka inlägg. Är du sjuk? 😳
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Vad pratar du om? Det där var fö inte snällt. Vadå? Ska du kvarta över? Nej, det var nog lite dumt av mig. Ångrer mig nu när det är för sent. Du är säkert snäll du med.
SadamJR Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Nej, det var nog lite dumt av mig. Ångrer mig nu när det är för sent. Du är säkert snäll du med. Du skulle ju kunna be om förlåtelse.
Guitar Nilsson Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Förlåt! Jag blandade nog ihop dig med nån annan. Du är känd för att vara snäll ju. 1
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 9 november 2011 Postat 9 november 2011 Förlåt! Jag blandade nog ihop dig med nån annan. Du är känd för att vara snäll ju. Vad mjuk du har blivit Nilsson. 🥰
Recommended Posts