Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 😳 Om man skulle äta. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Nu spelar grannarna lite sån där tetig techno eller vad de kallar't. Det låter ungefär som en sån där utomhuskompressor som finns på gatorna ibland. Vad de nu använder dem till... Nån som vet det? Vad används kompressorer till egentligen? De trycker ihop luft stod det om en de rekommenderade på byggarbeten. Varför skulle man vilja trycka ihop luft när man bygger ett hus? Fredrik!! Jag är inte ett dugg irriterad på ljudet för jag har inte ont i öronen idag, trots att jag spelade en del musik igår på stereon i 3 timmar. Snart ska jag gå och slänga glasburkar och metallburkar i ett par behållare minst en halv kilometer härifrån. Sedan gå och köpa bröd och diskborste, tror jag. Får ta och slänga mer papper idag. Sopbilen var här och hämtade förut. Den blev knökfull och gubben stod och garvade. Upp på vinden ett par vändor måste jag nog också. Jag har fått mail... 🙂 Byggnadsarbetarna kanske förbrukar mycket syre i påse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Nu spelar grannarna lite sån där tetig techno eller vad de kallar't. Det låter ungefär som en sån där utomhuskompressor som finns på gatorna ibland. Vad de nu använder dem till... Nån som vet det? Vad används kompressorer till egentligen? De trycker ihop luft stod det om en de rekommenderade på byggarbeten. Varför skulle man vilja trycka ihop luft när man bygger ett hus? Fredrik!! Jag är inte ett dugg irriterad på ljudet för jag har inte ont i öronen idag, trots att jag spelade en del musik igår på stereon i 3 timmar. Snart ska jag gå och slänga glasburkar och metallburkar i ett par behållare minst en halv kilometer härifrån. Sedan gå och köpa bröd och diskborste, tror jag. Får ta och slänga mer papper idag. Sopbilen var här och hämtade förut. Den blev knökfull och gubben stod och garvade. Upp på vinden ett par vändor måste jag nog också. Jag har fått mail... 🙂 va GOTT!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Nä jag orkar inte gå till skattkistan... Gud så jobbigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 HAHA!!! Kan konkurrera om bästa inlägget i Studio Forums historia. Synd att man bara får använda berömknappen en gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Tack debatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Sadam och debatt, sitter i ett trääääääd... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Sadam och debatt, sitter i ett trääääääd... 🥰 Det var ju roligt att du är glad igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 😆 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Idag har jag inte bajsat 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 När man har på bägge datorerna bredvid varann så ser det nästan ut som i en sån där "riktig" studio där de har två skärmar bredvid varann. Men då har de förståss inte två tangentbord bredvid varann. 😄 Brydde mig medvetet inte om att ändra stavfelet där. Jag hade 2 skärmar en gång. men det tar stor plats och är förvirrande. men rätt nice endå. Idag har jag inte bajsat 😳 rebelliskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 (redigerat) Ibland kan jag ha ett litet kort driftstopp i skiteriet så jag gör ingen större dramatik av det. Det är inplanerat i min dagliga verksamhet. Redigerat 7 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Grattis slejnard. Tack! 😄 Ska dra iväg igen. Hörs nån dag snart longsters! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Det har varit mordförsök i Porjus i helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Det har varit mordförsök i Porjus i helgen. Men du överlevde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 (redigerat) Sover du Grahn? 😳 Redigerat 7 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Jag onanerade lite gitarronani alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Jag onanerade lite gitarronani alltså Var det skönt? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 ja ni vet.. vi norrlänningar sätter bokstaven o framför alla ord... 😳 Var det skönt? 😳 Oja! Vill du hora....eeh...höra menar jag. ? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Ja jag horar gärna ditt rekt... jag menar gitarr riff.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Ja jag horar gärna ditt rekt... jag menar gitarr riff.. 😳 Vänta då så kommer jag snart... 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Jag har redan kommit 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Ungefär såhär har jag spelat. En snutt bara.. Your browser does not support the HTML5 audio tag Har bara slaskmixat lite. Låter skit. Men gott var det. Schuu! 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Nu ska ja steka kroppkakor. heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Ungefär såhär har jag spelat. En snutt bara.. Your browser does not support the HTML5 audio tag Har bara slaskmixat lite. Låter skit. Men gott var det. Schuu! 🙂 Vad gott du spelar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Tack tack! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Idag har jag inte bajsat 😳 Om man gör färre än 3 tarmtömningar per vecka lider man av förstoppning. Det normala är 5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Ungefär såhär har jag spelat. En snutt bara.. Your browser does not support the HTML5 audio tag Har bara slaskmixat lite. Låter skit. Men gott var det. Schuu! 🙂 Håller med om att det låter skit. Fy fan vad dåligt det var. Allvarligt talat.. är det inte nu som t.o.m. moderatorerna går in och trycker på vad SadamJr kallar mesknappen? Att du inte skäms. Vanhedra fina instrument så. ... eller nä nejmedåratte... jomensåatte... hihihi.... Mark Knopfler - släng dig i väggen! 10 av 10. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts