Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

livet knullar som det ska

själv så går det också bra

men jag har en kort bit kvar

sen så blir det åka av

återkommer när jag har slickat fitta

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kaffe

😳

Redigerat av Kulturell Figur
Postat

[#1021522] Din säkerhetsnyckel, som används för att skydda dina kontoinställningar, stämmer inte med den som skickades. Vänligen gå tillbaka, ladda om formuläret och försök igen.

😳

Postat

Är det svårt att spela nyckelharpa?

Jag kan tänka mig att jag skulle ha väldigt svårt för det instrumentet.

Delvis beroende på att det låter för djävligt.

Postat

Nej fan detta har jag inte tid med. Tack SadamJr för ett vettigt inlägg i en annan tråd, om det inte var ironi.

Sorry, men det var ironi. Funderade på om det är ok att skriva positivt om droger samtidigt som man inte kan skämta med folk utan att få en varning, men då var det kanske inte ironi i alla fall.

Postat

Inget svar fick man heller. Jag tar det inte som något bra tecken, även om det hade vart trevligt att inte behöva gissa.

Postat

Jag är svartsjuk på i stort sett vartenda en i hennes bekantskapskrets. Alla som får träffa och prata med henne. Ingen av dom kan nånsin bry sig lika mycket om henne som jag. Ingen.

Postat

Var ligger rättvisan i det här egentligen? Det borde vara hon som mår dåligt, inte jag. Hon påstår att jag inte gjort nånting fel. Inte nånting överhuvudtaget. Att jag var den perfekta pojkvännen. Och likt förbannat är det jag som måste lida allra mest. Var ligger rättvisan i det?

Postat

G'morrn längsta!

Skön avatar, debatt ☺️

Mickeh: tråkigt att höra 🙁 Hur känns det nu? Känns det som du landat (från nattens skit) än?

Postat

Tja, trött. Inte många timmar sömn fick jag inatt. Och jag ska inte säga att jag mår bra, men den värsta krisen är över.

Blir det nånsin lättare? Jag är trött på att må dåligt.

Postat

Tja, trött. Inte många timmar sömn fick jag inatt. Och jag ska inte säga att jag mår bra, men den värsta krisen är över.

Blir det nånsin lättare? Jag är trött på att må dåligt.

🙁 Mmm, det kan vara svårt att tro men "ja" det blir bättre. Och jag hajar om du lackat på att må skit.

Vad surrealistiskt det är att läsa mina ångestfyllda inlägg med tomtemössa till avatar. xD

Alltså... Sorry alltså mickeh but I LOL'D 😊😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.