Dingbats Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 livet knullar som det ska själv så går det också bra men jag har en kort bit kvar sen så blir det åka av återkommer när jag har slickat fitta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Dingbats ser vi aldrig mer röken av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 (redigerat) Kaffe 😳 Redigerat 6 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 [#1021522] Din säkerhetsnyckel, som används för att skydda dina kontoinställningar, stämmer inte med den som skickades. Vänligen gå tillbaka, ladda om formuläret och försök igen. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Är det svårt att spela nyckelharpa? Jag kan tänka mig att jag skulle ha väldigt svårt för det instrumentet. Delvis beroende på att det låter för djävligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 http://soundcloud.co...h-hih-h/s-f7Taf Mitt gamla bands nya band. med post prod demo. tror ni? Edit: tror inte på den orgeln riktig. både gillar och inte gillar den Nirvanainspirerat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 FROST FLAKES!!!!!!! 😄 För visst var det Tony Tiger på väggen, MickeH!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Jag har druckit kaffe, postat inlägg, bajsat, postat inlägg, druckit kaffe, kissat och postat inlägg. 😳 Bra! Du knarkar inte va?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Nej fan detta har jag inte tid med. Tack SadamJr för ett vettigt inlägg i en annan tråd, om det inte var ironi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Nej fan detta har jag inte tid med. Tack SadamJr för ett vettigt inlägg i en annan tråd, om det inte var ironi. Sorry, men det var ironi. Funderade på om det är ok att skriva positivt om droger samtidigt som man inte kan skämta med folk utan att få en varning, men då var det kanske inte ironi i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Undrar om det är svårt att spela euphonium? Gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 För visst var det Tony Tiger på väggen, MickeH!? Det var ett flingpaket, ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Jag undrar om hon sover nu. Jag undrar varför jag undrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Nattångest - för dig som inte kan få nog av ångest på dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Inget svar fick man heller. Jag tar det inte som något bra tecken, även om det hade vart trevligt att inte behöva gissa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Jag borde börja försöka ta det lite lugna, tror jag. Annars förstör jag vänskapen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Ignorance is bliss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Blääääääää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Jag är svartsjuk på i stort sett vartenda en i hennes bekantskapskrets. Alla som får träffa och prata med henne. Ingen av dom kan nånsin bry sig lika mycket om henne som jag. Ingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Var ligger rättvisan i det här egentligen? Det borde vara hon som mår dåligt, inte jag. Hon påstår att jag inte gjort nånting fel. Inte nånting överhuvudtaget. Att jag var den perfekta pojkvännen. Och likt förbannat är det jag som måste lida allra mest. Var ligger rättvisan i det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Har hon sökt vård? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Varför skulle hon göra det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Varför lämna den perfekte pojkvännen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Jösses, vilken natt. Var nog den värsta hittills. Just när man tror att man är över det värsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 G'morrn längsta! Skön avatar, debatt ☺️ Mickeh: tråkigt att höra 🙁 Hur känns det nu? Känns det som du landat (från nattens skit) än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Tja, trött. Inte många timmar sömn fick jag inatt. Och jag ska inte säga att jag mår bra, men den värsta krisen är över. Blir det nånsin lättare? Jag är trött på att må dåligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Försenade tåg med 20 min är dryg. speciellt för att man inte har någon att snacka med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Vad surrealistiskt det är att läsa mina ångestfyllda inlägg med tomtemössa till avatar. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 november 2011 Dela Postat 7 november 2011 Tja, trött. Inte många timmar sömn fick jag inatt. Och jag ska inte säga att jag mår bra, men den värsta krisen är över. Blir det nånsin lättare? Jag är trött på att må dåligt. 🙁 Mmm, det kan vara svårt att tro men "ja" det blir bättre. Och jag hajar om du lackat på att må skit. Vad surrealistiskt det är att läsa mina ångestfyllda inlägg med tomtemössa till avatar. xD Alltså... Sorry alltså mickeh but I LOL'D 😊😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts