Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Det finns ju band med veckodagsnamn att samla på oxå. Säg några. The Real Tuesday Weld Friday Bridge är de jag kan komma på på rak arm som jag har låtar av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 😄 Ja, de paraplyerna man sätter fast på huvudet är ju praktiska! Jag ska köpa ett sånt. Skönt att slippa hålla i det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Säg några. The Real Tuesday Weld Friday Bridge är de jag kan komma på på rak arm som jag har låtar av. Til tuesday, the sundays. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Vad är det som händer här? Ang mitt grattis; tänkte att man skulle va glad för ett g, tänkte inte på att det var overkill. Nu tror han säkert att jag var ironisk igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 4 oktober 2011 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2011 Vad är det som händer här? Inlägg från den 1 oktober flyttades till detta nya ämne medan det gamla låstes. Tjing, .björn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Helvetes jävlar.Olsberg läser mina inlägg hela tiden nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Det gäller att hålla sej i skinnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fick du en varning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fick du en varning? Nä, men rätt vad det är så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Håller på och städar ur ett litet skåp i köket, det som befinner sig över den lilla arbetsplatsen precis till höger om spisen. Skåpet har tre hyllor. Jag tänker ha kokböckerna på det lägsta hyllplanet. Problemet är att vissa av kokböckerna är i så stort format att jag måste förtäta utrymmet ovanför. Alla tomtar ryker. Får hitta en lämplig pappkartong till dem. Synd att jag slängde lämpliga kartonger i återvinningen för ett tag sedan. Alla inaktuella tipslappar ryker också, för de ska jag slänga. Det gäller även de neutrala kupongerna, för de gäller säkert inte längre och kan inte läsas av maskinerna ändå. Det var jobbigt för ett tag sedan när jag hade fyllt i en kupong som jag lämnade in två minuter innan deadline och han sa att maskinen inte tog den. De hade flyttat strecken som ska läsas nedtill. Nä, men rätt vad det är så. Säg inte så! Då kanske du får en varning för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Har du många tomtar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Jag har en tomte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Killis har fått napp. Rätt snygg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Killis har fått napp. Rätt snygg. Regnbågsforell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Regnbågsforell Hur visste du det? Född 91. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 (redigerat) Haschtomtar? 😳 im a big big girl in a big big world Grattis till inlägg #1 Redigerat 4 oktober 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Killis har fått napp. Rätt snygg. Dom är på mig som fan! Men vågar ju inte kolla in deras profiler för orka kolla in dom och sen inte svara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Öppnade en 2 kilos rispåse, den sprack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 coolt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Nu tror jag att jag ska sätta alla kokböckerna på översta hyllan istället. De använder jag ändå så sällan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Öppnade en 2 kilos rispåse, den sprack. 2 kilo ris skulle räcka i flera år för mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Dom är på mig som fan! Men vågar ju inte kolla in deras profiler för orka kolla in dom och sen inte svara... Du är alldeles för väluppfostrad! För att nå framgång med tyska brudar måste man vara lite hård och sålla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Grattis till inlägg #1 HOLY SHIT!!!! Vet ni vad???? Nu kan jag ändra rubriken på tråden om jag vill!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 2 kilo ris skulle räcka i flera år för mej. Max 2 månader här. Och gröt äter du inte heller... Bröd? Potatis? Pasta? Haschtomtar? 😳 Grattis till inlägg #1 Grattis till inlägg nummer 677! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 HOLY SHIT!!!! Vet ni vad???? Nu kan jag ändra rubriken på tråden om jag vill!!! Till "Parlez-vous francais? ... kan inte fixa till c-et. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Är det bara jag som sällan ser och inte förstår mig på tv-seren Dexter och undrar varför ingen skjuter honom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Ska man behöva installera spotify igen eller! Orka att precis efter att jag slängt de så ahr jag fått lust att lyssna på massa musik som jag inte har xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts