Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Håller på och städar ur ett litet skåp i köket, det som befinner sig över den lilla arbetsplatsen precis till höger om spisen. Skåpet har tre hyllor. Jag tänker ha kokböckerna på det lägsta hyllplanet. Problemet är att vissa av kokböckerna är i så stort format att jag måste förtäta utrymmet ovanför. Alla tomtar ryker. Får hitta en lämplig pappkartong till dem. Synd att jag slängde lämpliga kartonger i återvinningen för ett tag sedan. Alla inaktuella tipslappar ryker också, för de ska jag slänga. Det gäller även de neutrala kupongerna, för de gäller säkert inte längre och kan inte läsas av maskinerna ändå. Det var jobbigt för ett tag sedan när jag hade fyllt i en kupong som jag lämnade in två minuter innan deadline och han sa att maskinen inte tog den. De hade flyttat strecken som ska läsas nedtill.

Nä, men rätt vad det är så.

Säg inte så! Då kanske du får en varning för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom är på mig som fan! Men vågar ju inte kolla in deras profiler för orka kolla in dom och sen inte svara...

Du är alldeles för väluppfostrad! För att nå framgång med tyska brudar måste man vara lite hård och sålla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...