Naymari Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 😆 Läste "hoppa påre" och då vart allting jätteJÄTTEkonstigt och jättejätteJÄTTEkul 😆 Funderar på att köpa en elbas. btw. men ska få ihop pengar först ☺️
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 (redigerat) 😆 Funderar på att köpa en elbas. btw. men ska få ihop pengar först ☺️ Köp en Squire. Mycket bas för pengarna. Och se för fan till att det blir en sunburstig annars kommer ditt skägg att växa inåt forever and ever! * * * OI! sidan 222!!! 😮 Kommentarer eller frågor på det? Redigerat 3 november 2011 av CHAE
Naymari Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 (redigerat) Köp en Squire. Mycket bas för pengarna. Och se för fan till att det blir en sunburstig annars kommer ditt skägg att växa inåt forever and ever! * * * OI! sidan 222!!! 😮 Kommentarer eller frågor på det? Squier är jävla bra basar. har en i skolan. låter asbra! jazzbas. som de ska vara! 🙂 funderat lite på en http://www.intomusic.se/shop/ sån med. den är jävligt snygg. edit: funka inte o länka 😆 Redigerat 3 november 2011 av Naymari
Micke H Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Skickade lite sådär spontant ett sms till mitt ex och sa att jag saknade henne. Helt utan rim och reson. "Jag är ledsen att du känner så". Försöka duger.
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Mickeh: okej 🙁 Fast Rhyme and Reason finns inte när det gäller sådant... Anywhore, du sa ju vad du kände och det är väl en bra grej. HEJ PAZO! 😄
Pazo Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Mickeh: okej 🙁 Fast Rhyme and Reason finns inte när det gäller sådant... Anywhore, du sa ju vad du kände och det är väl en bra grej. HEJ PAZO! 😄 Hej 😑
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Nämen va f... 😳 Kul grejer när man bildgooglar "fail" 🙂
Micke H Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Min första flickvän lämnade mig för sitt ex. Jag hoppas väl nånstans att mitt ex ska göra samma sak. Fail indeed.
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Ett steg fram, två steg tillbaka. Min första flickvän lämnade mig för sitt ex. Jag hoppas väl nånstans att mitt ex ska göra samma sak. Försök inte att tänka på det så mycket. Btw; du funderade på att flytta hem till dina föräldrar ett tag där... Hur har det gått? (sorry om jag inte hängt med o missat det 😑 )
Micke H Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Försök inte att tänka på det så mycket. Btw; du funderade på att flytta hem till dina föräldrar ett tag där... Hur har det gått? (sorry om jag inte hängt med o missat det 😑 ) Av lite olika anledningar jag inte orkar gå in på så fungerade det tyvärr inte. 😑 Inte pga brist på vilja eller stöd.
debatt Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Rubin Kazan-Tottenham Hotspurs TV4 Sport kl 18 Maccabi Tel-Aviv-Stoke City ESPN kl 19 Malmö FF-Metalist Kharkiv TV11 kl 21 Athletico Madrid-Udinese TV4 Sport kl 21 He da!!
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jaha va trevligt! E hon snygg? Inte snyggare än dig 😳 Inte snyggare än mig 😳
Naymari Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jag åker fan aldrig buss. Lite nervös faktiskt xD
SadamJR Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 😆 Läste "hoppa påre" och då vart allting jätteJÄTTEkonstigt och jättejätteJÄTTEkul Läste "hoppa på spåret". Antar att vi är olika.
SadamJR Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Köp en Squire. Mycket bas för pengarna. Och se för fan till att det blir en sunburstig annars kommer ditt skägg att växa inåt forever and ever! * * * OI! sidan 222!!! 😮 Kommentarer eller frågor på det? Om vi nånsin kommer till s 666 kan jag ev ha några.
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Av lite olika anledningar jag inte orkar gå in på så fungerade det tyvärr inte. 😑 Inte pga brist på vilja eller stöd. 😑 okej Jag åker fan aldrig buss. Lite nervös faktiskt xD Känns som om du måste jobba med det där... 😳 Varför känns det läskigt? Att du högst eventuellt kan tvingas att interagera med andra människor? 😛 Läste "hoppa på spåret". Antar att vi är olika. mm Om vi nånsin kommer till s 666 kan jag ev ha några. Sweet. Personligen kommer jag att ha oerhört många funderingar kring det.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Kaffe på det då? 🙂 Kaffe är gott!
Micke H Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Avdelning TMI: nu har mitt klamydia-test kommit, som man kan beställa gratis från nätet. ^^
Fidden Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Avdelning TMI: nu har mitt klamydia-test kommit, som man kan beställa gratis från nätet. ^^ jafan, det låter ju som ett kanonerbjudande. Jag vill också testa klamydia!
Micke H Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 jafan, det låter ju som ett kanonerbjudande. Jag vill också testa klamydia! ☺️
SadamJR Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Avdelning TMI: nu har mitt klamydia-test kommit, som man kan beställa gratis från nätet. ^^ Är det alltså nån som ställer upp och garanterar att man inte har klamydia?
Recommended Posts