Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😆

Läste "hoppa påre" och då vart allting jätteJÄTTEkonstigt och jättejätteJÄTTEkul

😆

Funderar på att köpa en elbas. btw. men ska få ihop pengar först ☺️

Annons
Postat (redigerat)

😆

Funderar på att köpa en elbas. btw. men ska få ihop pengar först ☺️

Köp en Squire. Mycket bas för pengarna. Och se för fan till att det blir en sunburstig annars kommer ditt skägg att växa inåt forever and ever!

* * *

OI! sidan 222!!! 😮

Kommentarer eller frågor på det?

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Köp en Squire. Mycket bas för pengarna. Och se för fan till att det blir en sunburstig annars kommer ditt skägg att växa inåt forever and ever!

* * *

OI! sidan 222!!! 😮

Kommentarer eller frågor på det?

Squier är jävla bra basar. har en i skolan. låter asbra! jazzbas. som de ska vara! 🙂

funderat lite på en http://www.intomusic.se/shop/ sån med. den är jävligt snygg.

edit: funka inte o länka 😆

Redigerat av Naymari
Postat

Skickade lite sådär spontant ett sms till mitt ex och sa att jag saknade henne. Helt utan rim och reson. "Jag är ledsen att du känner så". Försöka duger.

Postat

Mickeh: okej 🙁 Fast Rhyme and Reason finns inte när det gäller sådant... Anywhore, du sa ju vad du kände och det är väl en bra grej.

HEJ PAZO! 😄

Postat

Nämen va f... 😳

fail_costume_fail_you_know_you_failed_but_you_dont_care.jpg

Kul grejer när man bildgooglar "fail" 🙂

Postat

Ett steg fram, två steg tillbaka.

Min första flickvän lämnade mig för sitt ex. Jag hoppas väl nånstans att mitt ex ska göra samma sak.

Försök inte att tänka på det så mycket. Btw; du funderade på att flytta hem till dina föräldrar ett tag där... Hur har det gått? (sorry om jag inte hängt med o missat det 😑 )

Postat

Försök inte att tänka på det så mycket. Btw; du funderade på att flytta hem till dina föräldrar ett tag där... Hur har det gått? (sorry om jag inte hängt med o missat det 😑 )

Av lite olika anledningar jag inte orkar gå in på så fungerade det tyvärr inte. 😑 Inte pga brist på vilja eller stöd.

Postat

Rubin Kazan-Tottenham Hotspurs TV4 Sport kl 18

Maccabi Tel-Aviv-Stoke City ESPN kl 19

Malmö FF-Metalist Kharkiv TV11 kl 21

Athletico Madrid-Udinese TV4 Sport kl 21

He da!!

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Jaha va trevligt! E hon snygg? :rolleyes:

Inte snyggare än dig 😳

Inte snyggare än mig 😳

Postat

😆

Läste "hoppa påre" och då vart allting jätteJÄTTEkonstigt och jättejätteJÄTTEkul

Läste "hoppa på spåret". Antar att vi är olika.

Postat

Av lite olika anledningar jag inte orkar gå in på så fungerade det tyvärr inte. 😑 Inte pga brist på vilja eller stöd.

😑 okej

Jag åker fan aldrig buss. Lite nervös faktiskt xD

Känns som om du måste jobba med det där... 😳 Varför känns det läskigt? Att du högst eventuellt kan tvingas att interagera med andra människor? 😛

Läste "hoppa på spåret". Antar att vi är olika.

mm

Om vi nånsin kommer till s 666 kan jag ev ha några.

Sweet. Personligen kommer jag att ha oerhört många funderingar kring det.

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Kaffe på det då? 🙂

Kaffe är gott!

Postat

Avdelning TMI: nu har mitt klamydia-test kommit, som man kan beställa gratis från nätet. ^^

jafan, det låter ju som ett kanonerbjudande. Jag vill också testa klamydia!

Postat

Avdelning TMI: nu har mitt klamydia-test kommit, som man kan beställa gratis från nätet. ^^

Är det alltså nån som ställer upp och garanterar att man inte har klamydia?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.