Neosus Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jag kan skicka mitt kontonummer så kan du ju prova att sätta in 37000. 🙂😱
debatt Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Nu har jag ställt en fråga i tråden om "Uppgradering av forumet".
Micke H Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jag kan skicka mitt kontonummer så kan du ju prova att sätta in 37000. 🙂😱 Sorry, jag har bara 36999... 🙁
debatt Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jahaa... det är en töntdjävel till granndjävel som håller på. Det är därför det går så trögt. Fick upp det här nu. Haha. Vänta...
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Vad är risken med att sända sitt kontonummer till någon man inte känner? Vad kan hända lixom? Dom kan ju knappast ta ut några pengar, bara sätta in, right? EDIT: känner mig tvungen att påpeka att frågan inte har något med Pazo att göra. xD Ptja, inget kan väl hända antar jag. Men å andra sidan så kanske det är läge med en... "Lämna aldrig ut ditt kontonummer till främmande farbröder eller tanter. Även om de bjuckar på godis" 😑 Jag kan skicka mitt kontonummer så kan du ju prova att sätta in 37000. 🙂😱 Jag har ditt kontnummer. Därför ska jag forska vidare i huruvida det är möjligt att göra kaoz. To be fortsättad... nä'rå, skoja bara. Jag tar en kaffe istället ☺️
Neosus Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jag har ditt kontnummer. Därför ska jag forska vidare i huruvida det är möjligt att göra kaoz. To be fortsättad.. De finns ändå inget där så de e lugnt... 😆😄 Nämen vahettere. 😊
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Usch vilken obehaglig smiley! Ångrar mig nästan...
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 (redigerat) Nu ska jag skapa en tråd om cc121:an bara för det... Men först ska jag spontanstretcha foten under bordet 😑 edith: nej det ska jag inte förresten..hittade en tråd om det Redigerat 3 november 2011 av CHAE
Neosus Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Aah! En tråd om spontanstretch? Tell me Moore, Roger Moore! ☺️
debatt Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 HAHAHA Fick en tjej... jag menar... en tjej skrev som... eller atte.... ähhh....
Neosus Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 HAHAHA Fick en tjej... jag menar... en tjej skrev som... eller atte.... ähhh.... Men va trevligt! ☺️
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Aah! En tråd om spontanstretch? Tell me Moore, Roger Moore! ☺️ 😏 😆 Neeee, inte om det... om CC121:an men jag skiter i det och önskar mig en Alpha Track i julklapp istället 🙂 HAHAHA Fick en tjej... jag menar... en tjej skrev som... eller atte.... ähhh.... BRA gjort!
Neosus Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jag tänkte steka på lite hamburgare sedan... hade jag tänkt. Schuu!
Neosus Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 BTW... Det landar snart en Focusrite i min lägenhet, Chae! Sammadan som din! Hur coolt är inte det på en skala? 🥰 Ja och så landar det lite mer grejer oxå.. i min lägenhet. Ska köpa mig en hjälm så att grejerna inte landar på huvet... 😑
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 BTW... Det landar snart en Focusrite i min lägenhet, Chae! Sammadan som din! Hur coolt är inte det på en skala? 🥰 Ja och så landar det lite mer grejer oxå.. i min lägenhet. VUBB på det alltså! Fan va najs, Grahn!!! En Pro40:a alltså. Du kommer inte att bli besviken! Let's be FFF!!! (FocusFriendsForever) okej, nu vart det obehagligt men fan va gött! Grattis!
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jaha ja, där ser man Claes säljer visst Alphan! 🥰 It's a no-brainer.
Naymari Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 menecat ska tydligen skicka ett kort till mig. i say, räckte inte CSN kortet?
Neosus Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 menecat ska tydligen skicka ett kort till mig. i say, räckte inte CSN kortet? Jaha va trevligt! E hon snygg?
Naymari Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 Jaha vatrevligt! E hon snygg? 😆 kan ju hoppas påre! xD
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 😆 kan ju hoppas påre! xD 😆 Läste "hoppa påre" och då vart allting jätteJÄTTEkonstigt och jättejätteJÄTTEkul
Recommended Posts