Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Varifrån?

Musik-Schmidt.de, Tyskland tar €599 och då ingår frakt och moms. Men den är på gång in till butiken.

Keymusic.com, Belgiens största musikaffär säljer den också för €599 = 5454 kr, enligt dagens kurs. De har den inne dessutom.

Postat

Musik-Schmidt.de, Tyskland tar €599 och då ingår frakt och moms. Men den är på gång in till butiken.

Keymusic.com, Belgiens största musikaffär säljer den också för €599 = 5454 kr, enligt dagens kurs. De har den inne dessutom.

Ok. Tackar.

Postat

Nu är kaffet slut! 😮

* * *

Jag vill heeeeeeem 😏😠🙁

* * *

Jag har ont i fötterna 😳

Postat

Nu är kaffet slut! 😮

* * *

Jag vill heeeeeeem 😏😠🙁

* * *

Jag har ont i fötterna 😳

Kan bli svårt att ta dej hem om du har ont i fötterna.

Postat

Kan bli svårt att ta dej hem om du har ont i fötterna.

Exakt! 😮

Postat

Jag kan skjutsa dig.. Men då får du vänta typ 9 timmar. 😑

Vad är skillnaden på Grahn-Civicen oc h CHAE-Civicen? (Vår är är blå metallic)

Postat

Vad är skillnaden på Grahn-Civicen oc h CHAE-Civicen? (Vår är är blå metallic)

Min är silver med tonade rutor och assnygga fälgar.

Postat

Ghey! 😛

Vänta bara... Misstänker att jag lyckats ordna min julavatar lagom till påsk 😱 och då skulle det kännas jätteJÄTTEstukat 😠

Postat

Jag har oxå fixat en julavatar men den kommer upp första advent när dom ska komma upp som det alltid har varit, så det så.

Skönt att någon i längsta är traditionsenlig iaf 🙂

Postat

Jag fick precis nya Thomann-katalogen med posten. Lustigt, för jag har aldrig beställt något från dem.

Gibson SG worn brown - skitsnygg 5484 kr.

Gibson Les Paul Studio 50/60 Tribute gold top - skitsnygg 6401 kr.

Måste vara växelkursen.

VARFÖR står det "1 nya svar. Visa mig" när det ändå aldrig en enda gång händer ett dugg när man klickar där? Meningslöst.

Postat (redigerat)

Vad är risken med att sända sitt kontonummer till någon man inte känner? Vad kan hända lixom? Dom kan ju knappast ta ut några pengar, bara sätta in, right?

EDIT: känner mig tvungen att påpeka att frågan inte har något med Pazo att göra. xD

Redigerat av Micke H
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.