CHAE Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Ameh tjenare Pazo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fick precis G på tentan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Måste komma över det här med betyg. Vem fan bryr sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Måste komma över det här med betyg. Vem fan bryr sig. Jag bryr mej. Grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Jag bryr mej. Grattis. Vadå grattis? fick ju G. Men tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Det gamla paret skulle ha sex, men gubben hade svårt att få in den. Till slut gick han ut i hallen och hämtade ett litet skohorn som han lade den skrynkliga manslemmen på och förde in den försiktigt. Då säger den ena äggstocken till den andra: - Nu är det nog sista gången, för nu kommer den fan in på bår!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Det jobbigaste när jag får G är att det alltid känns som om jag får lägre än jag "förtjänar". Att jag egentligen kan det. Inte som att G är en vinst och att det vore ett bättre resultat än väntat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 (redigerat) God dammut! Redigerat 4 oktober 2011 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 TJÄNA MICKEH! yo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Men betyg spelar ju ganska liten roll på universitetet, bara man klarar kurserna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Men betyg spelar ju ganska liten roll på universitetet, bara man klarar kurserna. Det jag menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Finns Dahlberg i släkten förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 "This e-mail and/or attachment(s) is (are) confidential and may be legally protected. This message is addressed to the intended recipient only. If you are not the intended recipient of the message, please notify the sender immediately. Its contents do not constitute a commitment by the sender's company except where provided for in a written and signed agreement between you and sender's company. Any disclosure, use or dissemination, either in whole or in partial, shall be prior authorized by the sender's company by written and signed agreement. E-mail and/or attachment(s) cannot be guaranteed to be secured or error-free as information can be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender.s company has taken all reasonable precautions to ensure that any attachment to this message does not contain a virus. However, the sender.s company (and not any of its Officers, Directors, Employees or Agents) cannot be held liable for any damages resulting from or linked to the existence of a virus. You are therefore strongly advised to carry out all your own anti-virus checks before opening any and all attachments to this message." Orka ha detta i footern på alla dina email. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 "This e-mail and/or attachment(s) is (are) confidential and may be legally protected. This message is addressed to the intended recipient only. If you are not the intended recipient of the message, please notify the sender immediately. Its contents do not constitute a commitment by the sender's company except where provided for in a written and signed agreement between you and sender's company. Any disclosure, use or dissemination, either in whole or in partial, shall be prior authorized by the sender's company by written and signed agreement. E-mail and/or attachment(s) cannot be guaranteed to be secured or error-free as information can be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender.s company has taken all reasonable precautions to ensure that any attachment to this message does not contain a virus. However, the sender.s company (and not any of its Officers, Directors, Employees or Agents) cannot be held liable for any damages resulting from or linked to the existence of a virus. You are therefore strongly advised to carry out all your own anti-virus checks before opening any and all attachments to this message." Orka ha detta i footern på alla dina email. Jag tror de skriver det för hand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Jag har ingen låt i mitt bibliotek med ordet "wednesday", "onsdag" eller på något annat språk jag kan. Alla andra veckodagar finns representerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Finlandssvenska efternamn kan vara läckra. Lönnrot. Min lärare heter Grönroos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 D'aaaaaaaaw! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 D'aaaaaaaaw! Hehehehe. Källa på att det är sant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fattar inte grejen med tumblr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Jag tror Killis kommer hitta den stora kärleken i Shigger på interpals och flytta till München och jobba på tyska standardiseringsinstitutet eller något sånt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Hehehehe. Källa på att det är sant? Inte den minsta och inte bryr jag mig heller. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Finns Dahlberg i släkten förresten? mamma, morfar, lillebror, morbror. finns nog längre bak i släkten med antar jag men känner inte folk där riktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 lasagne 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Fast det är ju inte "riktig" lasagne. Champinjoner och en jävla massa lök och keso istället för ostsås. Men det är gott ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 😑 gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Måste komma över det här med betyg. Vem fan bryr sig. Oxford University Kan du inte göra om den? Införde de inte det på vissa platser i landet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Jag har ingen låt i mitt bibliotek med ordet "wednesday", "onsdag" eller på något annat språk jag kan. Alla andra veckodagar finns representerade. Det finns ju band med veckodagsnamn att samla på oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Finlandssvenska efternamn kan vara läckra. Lönnrot. Min lärare heter Grönroos. Tänk att heta Ceriserhododendron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts