debatt Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Läxor är så jävla drygt. Så underbart jävla skönt att slippa sånt. Och tentor! Jag får fan fortfarande ångest när Over-Pazo/Dingiling pratar om det. Jag saknar den tiden eftersom jag alltid hade alla rätt. Jag brukar konstruera egna tentor så fort tid medges. En slags hobby. Inte alltid till mig själv, utan ibland till brorsan eller nån kompis. Det kan vara 20 frågor om deras nyinköpta dvd-recorder eller vad som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Min granne har nån slags dj**la maskin som låter inne på sitt badrum. Undrar vad han gör. Jag är svensk, men folk brukar tycka att jag är väldigt osvensk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Det verkar som om en kund har ekonomiska problem. "Det tufft just nu...mer och mer kommer fram. Magnus har länsat hela mitt bolag under ett år. Jag har anlitat en advokat så återkommer med mer info." Samma kund som kontaktade mig på mitt privata Facebook-konto och bad om hjälp. Som dessutom varit överjävlig och otrevlig till tusan. Så jag tillåter mig själv att skratta åt hans problem. Hänger inte med. Är det ditt bolag, trodde du var anställd. Vem är magnus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Jag saknar den tiden eftersom jag alltid hade alla rätt. Jag brukar konstruera egna tentor så fort tid medges. En slags hobby. Inte alltid till mig själv, utan ibland till brorsan eller nån kompis. Det kan vara 20 frågor om deras nyinköpta dvd-recorder eller vad som helst. Jaha ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Så blir då assange utlämnad i alla fall, till "feminismens saudiarabien". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Hänger inte med. Är det ditt bolag, trodde du var anställd. Vem är magnus? Mickeh är väl anställd. Vem Magnus är vet jag inte. Spänningen och mystiken tätnar, indeed 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 (redigerat) Hänger inte med. Är det ditt bolag, trodde du var anställd. Vem är magnus? Förstår inte hur du kollrar bort dig själv där. Kallar Micke sig själv "en kund" och citerar en konversation mellan sig själv och sig själv? Att han kallar sig själv otrevlig i kontakten med sig själv är också intressant men kanske inte helt ovanligt för människor. Samma sak med att skratta åt sig själv. Edit: Det där lät ju lite otrevligare än jag menade. Hur körde du fast, helt enkelt? Vad missar jag? Redigerat 2 november 2011 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Sadam, det inom citationstecken är taget från ett mail som den otrevliga kunden skickat till min chef, som är vidarebefordrat till mig. Jag vet inte vem Magnus är eller något alls. Du vet nu lika mycket som jag i denna fråga. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Btw, har startat blogg! Klickeliklick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Btw, har startat blogg! Klickeliklick! Fräsig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Förstår inte hur du kollrar bort dig själv där. Kallar Micke sig själv "en kund" och citerar en konversation mellan sig själv och sig själv? Att han kallar sig själv otrevlig i kontakten med sig själv är också intressant men kanske inte helt ovanligt för människor. Samma sak med att skratta åt sig själv. Edit: Det där lät ju lite otrevligare än jag menade. Hur körde du fast, helt enkelt? Vad missar jag? Jag skrattar aldrig åt mig själv för jag förstår inte vad jag menar... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Sadam, det inom citationstecken är taget från ett mail som den otrevliga kunden skickat till min chef, som är vidarebefordrat till mig. Jag vet inte vem Magnus är eller något alls. Du vet nu lika mycket som jag i denna fråga. 😛 Bra, då var det inet hjärnblödning i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Yay, äntligen har han lagt upp en ny video. 😄 Jag älskar hans spelstil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Btw, har startat blogg! Klickeliklick! Lycka till med detta. Ser snyggt ut. Det blir lättare att ragga på tåget oxå om det är mindre folk. Närmanden när man står ihoppressade mot varann kan missförstås. Ibland behövs det inte ens några närmanden för att missförstånden ska uppstå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Jag är inte mycket för att ragga IRL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Jag är inte mycket för att ragga IRL. Nä, det har vi ju kommit överens om. Skulle bara testa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Haha, testa vad? Min tur att inte fatta. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Jag är inte mycket för att ragga IRL. YES jag var inte ensam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 YES jag var inte ensam. Alla mina ligg, dejter och flickvänner har jag träffat online. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=N1MWFzf4i3o Redigerat 2 november 2011 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 (redigerat) Haha, testa vad? Min tur att inte fatta. 😛 Om du håller fast vid munkspåret eller inte. Skrev innan jag hade läst nästa inlägg. miisförstod visst igen. Redigerat 2 november 2011 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Om du håller fast vid munkspåret eller inte. Jag håller fast vid det såvida att jag inte aktivt själv går ut och letar ragg, så kan vi väl säga. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Nu ska jag ut och köpa tejp och batterier till tvfjärren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 I whipped off her bloomers and stiffened my thumb and applied rotation on her sugar plumb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Nu ska jag ut och köpa tejp och batterier till tvfjärren. Lycka till på din resa till fjärran land... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Din mamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Och jag som skällde ut dig för ditt dåliga din mamma-skämt. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Fin blogg, Micke! 🥰 Nu ska ja fika kaffe.. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts