Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Får reason är bra, så länge man inte hanterar midi i det. Där börjar programmet bli otydligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Gör mig bra på att sjunga dååå!!! 🙁 :(🙁:(🙁:( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nu ska jag gå och lägga mig. G'natt längstah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nu ska jag gå och lägga mig. G'natt längstah! Natti! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Käkat två lingongrova special. Gott vare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Käkat två lingongrova special. Gott vare! De gillar du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Japp! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Gör mig bra på att sjunga dååå!!! 🙁 :(🙁 :(🙁 :( http://lmgtfy.com/?q=melodyne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Snygg studio Naymari! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 http://lmgtfy.com/?q=melodyne hahaha. jo haft melodyne å så. Men liksom "kul". vill ju vara bra på riktigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Snygg studio Naymari! Jag tycker det är viktigare att ha en mysig studio man trivs i än en 100% välljudande historia. Akustikbehandling är så fult. hahaha. jo haft melodyne å så. Men liksom "kul". vill ju vara bra på riktigt sångpedagog? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Du är ung Pazo. Det är bara att träna. Sjung en stund varje dag så blir du garanterat rätt så hyfsad på nåt år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 (redigerat) Nån som har nåt bra förslag på förvaring av saker i studion? Redigerat 1 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nån som har nåt bra förslag på förvaring av saker i studion? vilken typ av saker? mene backar+hylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nån som har nåt bra förslag på förvaring av saker i studion? Kylskåpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 (redigerat) vilken typ av saker? mene backar+hylla Nån låg bänk (ca 45cm hög) med många lådor som jag tänker sätta hjul på. Kylskåpet. Ostförvaringen är avslutad. Redigerat 1 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Han skickade ett pm så jag antar att det var lite privat. Jag kanske redan har sagt för mycket. Då vet jag vad du menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Käkat två lingongrova special. Gott vare! Varför heter de Special? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 planen var destruktiv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Gör mig bra på att sjunga dååå!!! 🙁 :(🙁 :(🙁 :( Sänk axlarna. Sänk struphuvudet. Sänk hakan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 planen var destruktiv Ja, just det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Varför heter de Special? De har några extra frön i sig. Nyttigheter. Hej Dingbats! Strax läggdaxi alldiles straxi! Ja, just det. Lyssnat på guldfisklåtarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 (redigerat) Har dingis chattstrejkat klart nu? 🙂 Redigerat 1 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 (redigerat) Om man skulle ta en dusch... 😳 Redigerat 1 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ameh grattis mig som somnade... 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej! cECILIE - NÅN SOM SETT DEN? äR DET VÄRT DET? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Lyssnat på guldfisklåtarna? Såna lingongrova special finns inte härnere. Jag lyssnade och röstade. Två bra bidrag. Det första fick mig att tänka på gamla Tubes. Intressant musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Hej SadamJr! Filmen Cecilie på SVT1 hade jag redan sett. Ska se Bron imorgon dock. TV-program jag ser är Bron (SVT), Pengarna på bordet (TV4) och True Talent (TV3). Förutom sporten då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 november 2011 Dela Postat 2 november 2011 Hej SadamJr! Filmen Cecilie på SVT1 hade jag redan sett. Ska se Bron imorgon dock. TV-program jag ser är Bron (SVT), Pengarna på bordet (TV4) och True Talent (TV3). Förutom sporten då. Bron kollar jag ju, men serien blir skummare och skummare. Gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts