Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Fyller ju år om 12 dagar. den står på önskelistan ☺️ en sån har jag haft! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hamburgare eeeee gott. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 en sån har jag haft! Du vart nöjd med den? Den känns ball. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Vad skulle första punkten i programmet vara, avskaffandet av laxrimmande? Trodde dagens republikaner var mer åt det libertanistiska hållet. Edit: eller libertarianska, som det kanske heter Vet inte. Skriver mest lite på en höft, eller på trekvart numera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Du vart nöjd med den? Den känns ball. Ja de var jag nog! Riktigt skön pad iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ja de var jag nog! Riktigt skön pad iaf! göttsnack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nu har den där veckan gått som Dingbats pratade om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Har nån av er sett "Svagaste länken" på Sjuan? Mobbnings-tv taget en vända till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Har nån av er sett "Svagaste länken" på Sjuan? Mobbnings-tv taget en vända till. Såg ett avsnitt. Tyckte inte dom tävlande var nåt vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Jag önskar att tomten kom med en sån här: här: http://www.korg.com/uploads/Images/monotoron_TOP_MAIN_634049404600190000.png Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Såg ett avsnitt. Tyckte inte dom tävlande var nåt vidare. Nej, för nån borde ha gått fram och slagit ned programledaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Vad hade Dingbats för plan? Svara hellre på vad det är för hund du ska skaffa. Ingen alls. Du fick svar på din fråga. Vad har Dingbats för plan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Jag önskar att tomten kom med en sån här: här: http://www.korg.com/...04600190000.png de verkar sådär gulligt onödiga 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Vad har Dingbats för plan? Han skickade ett pm så jag antar att det var lite privat. Jag kanske redan har sagt för mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nu är det kaffedags igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Han skickade ett pm så jag antar att det var lite privat. Jag kanske redan har sagt för mycket. Mystiken tätnar... Spännande! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 varför känns det som att alla som är nya till prod branschen antingen kör fl eller cubase? Jag tycker de båda programmen är löjligt svårarbetade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 varför känns det som att alla som är nya till prod branschen antingen kör fl eller cubase? Jag tycker de båda programmen är löjligt svårarbetade. jag tycker alla kör Ableton Live 😛 fast ja, då snackar vi ju inte n00bs 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Mystiken tätnar... Spännande! 🙂 Det skulle det kunna bli, men han kanske är borta för gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 jag tycker alla kör Ableton Live 😛 fast ja, då snackar vi ju inte n00bs 😛 Det är också ett programm som är löjligt svårarbetat. (ja jag har testat alla nämda 😛 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Det är också ett programm som är löjligt svårarbetat. (ja jag har testat alla nämda 😛 ) Haha vadå svårarbetat? Är ett av de lättaste programmen som finns ju 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 varför känns det som att alla som är nya till prod branschen antingen kör fl eller cubase? Jag tycker de båda programmen är löjligt svårarbetade. Jag tycker bara att Abelton är slirigt. Testade det (i och med att jag fick LE-versionen med mitt ljudkort) men jag hänger kvar vid Cubase 😛 Det skulle det kunna bli, men han kanske är borta för gott. Trist i så fall 🙁 Påminner mig själv; jag måste ta och maila honom om det där omslaget. Just det... fan, jag lyckas alltid att missa det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 varför känns det som att alla som är nya till prod branschen antingen kör fl eller cubase? Jag tycker de båda programmen är löjligt svårarbetade. Vilket är det du använder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Logic säkert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Haha vadå svårarbetat? Är ett av de lÄttaste programmen som finns ju 😛 Är upplagt helt mysko. Fast är väl vanesak. Jag håller mej till reason och protools 🙂 och hoppas på att re-wire uppgraderas så man kan patcha sina tracks genom reasons fx 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Vad gör du Grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Vilket är det du använder? Pro Tools 9 o reason 5 Logic säkert Nä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Är upplagt helt mysko. Fast är väl vanesak. Jag håller mej till reason och protools 🙂 och hoppas på att re-wire uppgraderas så man kan patcha sina tracks genom reasons fx 😄 GOTT! Jag kör ju ableton och reason! Allt "ljudmakeri" gör jag dock i reason! Ableton är mest till för samplingar 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 GOTT! Jag kör ju ableton och reason! Allt "ljudmakeri" gör jag dock i reason! Ableton är mest till för samplingar 😮 Jag gör synthar via reason ( inte bara, men mestadels). Och samplar trummor osv. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Jag kikade på REason ett tag men tyckte att det var för plottrigt. Det gjorde mig synnerligen nervös 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts