debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej SadamJr och Overkill! Hej Fidden och MickeH! Hej Joachime och Valle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Jag har kollat lite på han den där mexikanske hundkillen som tränar och lugnar hundar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Öm i ryggslutet. Men det ska jag försöka dämpa med rörelser idag. Susar i öronen. Men det ska jag försöka dämpa med lite gitarrspel idag. Hungrig. Men det ska jag försöka dämpa med lite kebab och annat idag. Smutsig disk. Men det ska jag försöka dämpa med diskmaskinens hjälp idag. Dammiga golv. Men det ska jag försöka dämpa med dammsugaren idag. Knarrande dörrar. Men det ska jag försöka dämpa med solrosolja ovanpå gångjärnen idag. Manus som ska bearbetas. Men det ska jag försöka dämpa med en arbetsinsats idag. Tomt på mejerivaror i kylen. Men det ska jag försöka dämpa med ett besök till mataffären idag. Smutsig kropp. Men det ska jag försöka dämpa med lite vattenkontakt idag. Fetmage och dämpad energi. Men det ska jag försöka dämpa med fysisk träning idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej hej! Nu ska ja öppna paketet. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej hej! Nu ska ja öppna paketet. 🥰 Vad är i det? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej debatt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej Debatt! Vad är i det? 🙂 Blöjor 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ett nytt tangentbord med mus. Och en ny musmatta. Gott! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ett nytt tangentbord med mus. Och en ny musmatta. Gott! 🙂 Har du smakat på dem? 😲😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ett nytt tangentbord med mus. Och en ny musmatta. Gott! 🙂 I "paketet"?? Du menar väl tvärtom, att "paketet" till viss del är inne i musen?? Eller är det bara jag som blev förvirrad? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Japp! Fast nej! Tangenbordet är i f....fff.........fff...... nej. 😱 Jag lyssnar på Lifehouse! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Lyssna är bättre än bara höra när det gäller musik. När det gäller debatt vet jag inte. Nu steker jag kebabflarn. 😱 Modäänt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Inte än. Däremot har han bytt namn 😳 Va gö du? Inte mycket. Har lov. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej SadamJr och Overkill! Hej Fidden och MickeH! Hej Joachime och Valle! Hej. Har dingbats synts till? Han hade nån plan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Öm i ryggslutet. Men det ska jag försöka dämpa med rörelser idag. Susar i öronen. Men det ska jag försöka dämpa med lite gitarrspel idag. Hungrig. Men det ska jag försöka dämpa med lite kebab och annat idag. Smutsig disk. Men det ska jag försöka dämpa med diskmaskinens hjälp idag. Dammiga golv. Men det ska jag försöka dämpa med dammsugaren idag. Knarrande dörrar. Men det ska jag försöka dämpa med solrosolja ovanpå gångjärnen idag. Manus som ska bearbetas. Men det ska jag försöka dämpa med en arbetsinsats idag. Tomt på mejerivaror i kylen. Men det ska jag försöka dämpa med ett besök till mataffären idag. Smutsig kropp. Men det ska jag försöka dämpa med lite vattenkontakt idag. Fetmage och dämpad energi. Men det ska jag försöka dämpa med fysisk träning idag. Ska du skaffa hund? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Att lyssna på skit kan ju vara nödvändigt ibland. 😄 Apropå ingenting, varför bytte du namn? Ska du skaffa hund? Citerade visst fel inlägg där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ser att mesknappen har blivit mindre framträdande. Goda nyheter. Var det för många som anmälde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej. Har dingbats synts till? Han hade nån plan. Det vet jag inte. Vad är det för plan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ska du skaffa hund? Nej, varför tror du det? Vilket inlägg var det du egentligen skulle ha citerat? Något av mina eller någon annans? Kebaben var god. Ser att mesknappen har blivit mindre framträdande. Goda nyheter. Var det för många som anmälde? Vad är det man anmäler där och var står det mes någonstans? Det finns ingen möjlighet att det är en tjugosekundersgräns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Pizza med skinka är för dj**la äckligt, köp inte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Lax x3 söker en ideell livemixare till en kväll i Malmö, en insamling för att unga tjejer ska syssla med musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Pazo har klippt sig? Hej Naymari! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 loose ends Om jag väntar en minut slås inte inläggen ihop. Nu väntade jag bara 45 sekunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej. Har dingbats synts till? Han hade nån plan. Ett flygplan eller? Nu ska ja åk å handla food. Heda flickor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 blev så satans less på akvariets syrepump, så jag drog ur sladden. MÅSTE hitta ett sätt att få den att hålla käft utan att riskera att den börjar överhettas. Nu känns det otroligt skönt att höra datorns surr. frid, at last. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nay: vad är det för fel på pumpen? (ganska skön kardio-fråga iofs nu när jag tänker på det) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Dessa inlägg. Det blir lite konstigt när jag skriver. Jag har kollat lite på han den där mexikanske hundkillen som tränar och lugnar hundar. Nej, varför tror du det? Vilket inlägg var det du egentligen skulle ha citerat? Något av mina eller någon annans? Kebaben var god. Vad är det man anmäler där och var står det mes någonstans? Det finns ingen möjlighet att det är en tjugosekundersgräns. Nu då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nay: vad är det för fel på pumpen? (ganska skön kardio-fråga iofs nu när jag tänker på det) venne, dan bara låter som in i h-vete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts