CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Chatsopprot FTW! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Starkt jobbat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 ...så har jag det förresten. Jag kan skapa en jäkla massa subdomäner och sedan pekar den mot vad jag vill. Kuken är bra pekpinne. Kaffe skulle jag göra ju. Förfan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Och så har jag ett paket på posten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Jag tänkte nämligen skapa en blogg på en underdomän. Och det var ju pissenkelt att fixa. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 De e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Det var inte alls enkelt - varför vägrar WordPress använda mina svenska språkfiler? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 HEJSAN MICKEH! JAG ÄR TYP 90% SÄKER NU PÅ ATT JAG VILL KÖPA DIN MOBIL HIHIHIHIHIHIHIHI Hur mkt vare du ville ha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 ORKA CAPS LOCK!!!!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Cääps Luck! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Keps Lås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Sadam sa ngt bra för ett tag sedan och det var det här med julavatar. Har ni kommit fram till vad det ska bli? 😳 Jag säjer bra saker hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Käkat palt till lunch. Hinner man en lur månne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 hatar att köra fast i mixar :C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 De e inte bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Herpaderp. Vad tror ni? http://soundcloud.com/wernbergmusic/angelic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Har analogfreaK blivit utslängd igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 (redigerat) Herpaderp. Vad tror ni? http://soundcloud.co...rgmusic/angelic På Köttbullar med potatismos låter trummorna bättre. Najs när cymbalerna och hihaten kommer fram lite. De ska va lite skrammel. Och så upplever jag att basen e lite för hög volym på angelic. Redigerat 1 november 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Fast jag sitter på skitlyssning så lita int allt för mycket på vad jag skriver... 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 På Köttbullar med potatismos låter trummorna bättre. Najs när cymbalerna och hihaten kommer fram lite. De ska va lite skrammel. Och så upplever jag att basen e lite för hög volym på angelic. tack för in input. På den gamla var det addictive drums trummor. PÅ denna har vi riktiga trummor så det är förklareligt. Basen är noterad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Okay! Jag upplever dom riktiga trummorna lite klickiga. Mycket kompressor? Och fram med hihaten och cymbalerna så blir det lite mer skrammel. Jag tror att låten skulle må bra av lite skrammel. Sjysst låt iallafall. 🙂 Nu ska ja hämta ett paket. Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Tycker trummorna i angelic är ganska dova överlag! Och som Grahn sa basen för hög. Hmmmm lite genrellt att allt är lite dovt. Och sången med effekt på lite för hög. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Jag säjer bra saker hela tiden. Mmm...nästan. Har analogfreaK blivit utslängd igen? Inte än. Däremot har han bytt namn 😳 Va gö du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Herpaderp. Vad tror ni? http://soundcloud.co...rgmusic/angelic Schysst. Lyssnar mer ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Tycker trummorna i angelic är ganska dova överlag! Och som Grahn sa basen för hög. Hmmmm lite genrellt att allt är lite dovt. Och sången med effekt på lite för hög. noterat! Tack för din tid 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Fast jag sitter på skitlyssning så lita int allt för mycket på vad jag skriver... 😊 Att lyssna på skit kan ju vara nödvändigt ibland. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 noterat! Tack för din tid 🙂 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej Naymari och Neosus! Hej Pico och Pazo! Hej Kulturell Figur och CHAE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hej debatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts