Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 nä 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Högst olämpligt att ha en hes mansröst i tv-reklamen för Niquitin för att sluta röka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hur många av er tar Jamie Lee Curtis för en man? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 INte jag. Jag tar henne för vad hon är.. heheheh.... Visste ni att hon har spelat in en porrfilm (eller kanske fler)? gonatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 gn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 (redigerat) gn guitarnilsson Redigerat 1 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Eller den 26:e för då spelar deportees. Och vi kan fixa in dig på lista! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 G'morrn.... Va gö ni?!? 😮 Jag ska dra till jobbet 😏 Känns "sådär" eftersom att chanserna att det kan bli riktigt bra väder idag känns maximala. Då vill man fan inte sitta inne! Bleeh Gäspa färdigt, kaffe och sedan jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Två stekta ägg, två rostade mackor med rökt hamburgerkött och smör. En energidryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Två stekta ägg, två rostade mackor med rökt hamburgerkött och smör. En energidryck Sett bilderna på teflefonen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Två stekta ägg, två rostade mackor med rökt hamburgerkött och smör. En energidryck Är det din frukost, Pazo? 😮 Jag äter väldigt sällan frukost om vardagarna. Har provat men fått upp det 🙁 Då är det bättre med en kaffe och sedan käka en fralla eller så på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Jag har käkat ordentlig frukost hela mitt liv men det senaste halvåret eller så har jag fått i mig mindre och mindre på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Är det din frukost, Pazo? 😮 Jag äter väldigt sällan frukost om vardagarna. Har provat men fått upp det 🙁 Då är det bättre med en kaffe och sedan käka en fralla eller så på jobbet. Ja de är min frulle. Förutom energidrycken så brukar frullen se ut så typ varje morgon! Sett bilderna på teflefonen? Japp! ☺️ Set sms:et med kuken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ja, den var väldigt fiiiiin. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ja, den var väldigt fiiiiin. 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hört från kontoret: "Om vi inte fixar det här kommer han döda oss levande." 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Hört från kontoret: "Om vi inte fixar det här kommer han döda oss levande." 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Näe men, nu är ju jag rätt rejält sen te jobbet. 😊 Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nu såg FLS till att bränna på SHM-tråden igen 😑 * * * FYI: det är en mördande tråkig dag på jobbet idag. Men ganska kul ändå. Man får tid med pat.telefonen me 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 ghey 🙂 - The only times you're saying what I'm thinking, it's without any of the sarcasm and therefore, the exact opposite of what I mean. - Maybe it's because the only times I'm NOT thinking what it is you aren't saying is when YOU'RE thinking but I'M talking. Jag älskar det citatet. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nu tänekr Nilsson anmäla sig själv 😳😮 Dessutom lurkar Olsberg i tråden. Hur ska det här sluta!!?? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Din mamma ÄR min pappa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Din hamster ÄR min guldfisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Din... ...äre? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 En kaffe får det banne mej bli nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Banne mej. Jag testar chatsupport för första gången. Får se hur det funkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Det gick ju sjukt bra! 😄 Välkommen till One.com chatsupport. Vi gör vårt bästa för att svara på dina frågor så snart som möjligt. Vi ber om förståelse för att våra svar ibland försenas vid tider då det är mycket folk på chatten. Du chattar nu med 'Ajdin' Ajdin: Hej, hur kan jag hjälpa dig? Du: Hej! Jag skulle vilja ha ett alias, typ "http://mickehasselqvist.studio51.se" och att den ska peka på en underkatalog på min sida. Går det? Min huvuddomän är "http://www.studio51.se" Ajdin: till vilken plats ska mickehasselqvist.studio51.se peka? Du: Jag har skapat en underkatalog på FTP:n som heter "mickehasselqvist". Dit får den gärna peka. Ajdin: ok men om du har en index fil och andra filer i den mappen så kan du redan nu se att det fungerar som http://mickehasselqvist.studio51.se Du: ah, just det. fungerar det alltså på det viset automatiskt? jag, eller du, behöver inte göra någon inställning på servern? Ajdin: nej du behöver inte ställa in något. det ska fungera så direkt Du: grejt! tack för hjälpen då Ajdin: tack själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts