Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Ja. Men jag är naivt hoppfull, tydligen ska nästan alla nya få bostad på våren, det är på hösten det är som mest brist.

Ja, jag lär ju inte bli sportkommentator.

Det vore ju coolt att bli liksom filosof, men mm. Krävs nog lite mer engagemang, typ 100%. Plus att mitt efternamn inte är coolt nog: Descartes, Kant, Leibniz, Quine, Russell, Frege, Heidegger, Popper, Putnam, Lindström. Liksom. Plus att Fredrik Lindström redan heter det.

Jag heter Andersson så tyvärr har du ingen talan i den här frågan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Funderade på en sak när jag såg Aktuellt och att Jönhult eller vad han heter den "nye", inte ville diskutera med SD. Vad skulle hända om vi förbjöd import av utländska varor - att vi bara fick köpa svenskt plus att vi förbjöd folk att resa utomlands.

Vilken tanke!

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag heter Andersson så tyvärr har du ingen talan i den här frågan.

Inser det. Men fan så avis man är på folk som heter Nordin, Molander, Blomstrand, Tollet, Snabb, Bornhöft, Lodin, Deák, Friberger och Ocampo Daza, för att rabbla ur facebookvänlistan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inser det. Men fan så avis man är på folk som heter Nordin, Molander, Blomstrand, Tollet, Snabb, Bornhöft, Lodin, Deák, Friberger och Ocampo Daza, för att rabbla ur facebookvänlistan.

Lindström är ju ändå najs. Får nog bli Dahlberg för min del så småningom. Ska bara få tummen ur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inser det. Men fan så avis man är på folk som heter Nordin, Molander, Blomstrand, Tollet, Snabb, Bornhöft, Lodin, Deák, Friberger och Ocampo Daza, för att rabbla ur facebookvänlistan.

Jag kan trösta dig med att ditt namn är mycket finare!

Ocampo Daza låter som någon som bor på dass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lindström är ju ändå najs. Får nog bli Dahlberg för min del så småningom. Ska bara få tummen ur.

Kan du inte ta något ännu fräsigare? Naturnamn är ju ändå rätt oballa, om än roligare än son-namn. Typ Molin eller Norén eller något. Det ska ju se häftigt ut i källförteckningar och göra sig bra som adjektiv också. "Den lindströmska metafysiken" liksom, hur bra låter det. Jfr chomskyansk eller cartesisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du inte ta något ännu fräsigare? Naturnamn är ju ändå rätt oballa, om än roligare än son-namn. Typ Molin eller Norén eller något. Det ska ju se häftigt ut i källförteckningar och göra sig bra som adjektiv också. "Den lindströmska metafysiken" liksom, hur bra låter det. Jfr chomskyansk eller cartesisk.

Schweinsteiger

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

När det gäller träning kör aldrig en muskel per dag.

Jag skulle vilja citera den spanske 1600 tals munken Baltasar Gracian y Morales:

"Den störste idioten är den som tycker att alla andra är idioter utom han själv"

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

När det gäller träning kör aldrig en muskel per dag.

Jag skulle vilja citera den spanske 1600 tals munken Baltasar Gracian y Morales:

"Den störste idioten är den som tycker att alla andra är idioter utom han själv"

Skulle man träna en muskel åt gången så skulle det ta två år att ha gått igenom alla en gång...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man träna en muskel åt gången så skulle det ta två år att ha gått igenom alla en gång...

Haha ja

Många går bara till gymmet och kör armar 7 dar veckan, du får ingen fin kropp av det. Då ser man ut som en gorilla med strutsben. Och tar dom

Också steroider ser det ännu mer galet ut, som en slags x-men hybrid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...